Hi meiden, na een positieve test, mag ik helaas toch op rood hopelijk volgende maand meer geluk alle dames op roze; gefeliciteerd! alle dames op rood; volgende maand word onze maand
Ahh nee meis shit zeg, hoop voor je dat je volgende maand meer geluk hebt, en als tip test dan pas na NOD daarvoor kan er dus vanalles nog misgaan xxxxx Sterkte meis x
Een week geleden werd ik ongesteld, maar krijg nu al symptomen van een eisprong... Is dat niet een beetje veelste vroeg?? Xxxx
Al die testen worden mij een beetje te duur, zijn er toevallig wat zwangere dames die nog van die goedkope dipsticks overhebben en die tegen een laag prijsje weg willen doen... zo ja zou je me een pbtje willen sturen ? Kus
Je kan ze bestellen op internet. Ik ga ze nu ook bestellen, van zwanger en kids. Heb je 10 ovulatietestjes met 4 extra gevoelige zwangerschapstestjes ( inclusief verzendkosten ) voor 18,00. Of vind je dat te duur? Kus.
Ik krijg al ovulatietestjes, maar ik wil van die goedkope dipsticks zwangerschapstesten, hoeft niet eens ultragevoelig ofzo. Maar denk als er mensen zijn die ze weg doen is natuurlijk ook fijn.... xxx
gefeliciteerd aan alle zwangeren ik mag helaas op rood.... ronde 16 ga ik nu alweer in en word het nu goed zat pff succes allemaal xx
Vandaag mijn NOD... wel wat buikpijn, dus denk dat ik ongesteld ga worden... maar nog geen bloed te zien! dus nog maar even afwachtten wanneer het komt! Gefeliciteerd alle zwangeren! Alle dames op rood, heel veel succes de volgende ronde! De onzekeren.... Sterkte! en hoop dat het goed uitpakt voor jullie!!
hallo meiden balen voor diegenen die op rood zijn....op naar volgende ronde met hopenlijk heel veel succes. zijn er eigenlijk al op roze deze maand? dan gefeliciteerd!!! ik persoonlijk mag woensdag testen.....heb deze maand al vanalles gehad, maar ja dat had ik in de eerste ronde ook en dat was niks..... nu jeukende borsten gehad, nu pijnlijke borsten....afgelopen donderdag en vrijdag en zaterdag met vlagen misselijk......vol gevoel hebben....ongikrampen donderdag en vrijdag.....dus tja.....twijfels alom maar goed we wachten het netjes af
Hi meiden! Even ontzettend ego! Ik dacht maar ff een testje wagen... Doe het altijd samen met mn vriend maar vandaag dus niet.. EN HIJ HEEFT STREEPJES! Ik mag op roze!!! liefs Meis