NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb eind van de ochtend getest, snel een test gehaald.. Maar die was negatief... de controlestreep was een beetje haperig roze en er liep een horizotale roze lijn over de hele test... kv 2 voor 5. Maar geen 2e streepje te bekennen! Als het morgenochtend nog niet zo ver is doe ik gelijk een test....
    Maar word er een beetje gek van..voel me eigenlijk ongesteld, zonder bruin en/of bloed.

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    hmmmm raar hé het vrouwenlichaam.... ?

3. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel raar! Heb jij iets van ongesteldheidgevoel???? of ander soort symptomen?

4. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    ik voel zoveel .... zucht!
    pijn in mn rug, buikkrampen, snel moe, opgezette buik.... VEEEEEEL afscheiding soms dik en wit, en soms vloeibaarder en wit.. sorry voor de vieze praat haha

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Pff bij mij zet het ook niet door.. en heb nu zo'n gevoel van volgens mij komt die ongi niet meer.. Ik heb alleen beetje ongi krampjes af en toe en moet heeeeeeeeel vaak plassen. Maar het enige wat ik echt heb is dat mijn borsten veel groter zijn en super pijnlijk, had ik de vorige keren niet. En ze jeuken. Mijn BH's zijn letterlijk echt te klein. Bollen er gewoon uit zeg maar, en dat is niet leuk want heb pas allemaal nieuwe gekocht.. van sapph :(
    Wilde eigenlijk pas donderdag testen dan ben ik 3 dagen overtijd,
    maar weet niet of ik morgen voorbij kan laten gaan haha heb test bij kruidvat gehaald...

6. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Jij bent ook gewoon zwanger joh ;)

7. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik ag op rood :(. Op naar nieuwe nod 9 dec..... Succes edereen

Gefeliciteerd alle zwangere!

8. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer sweetheart! Succes de volgende rond!

Meiden, wat een tobbers zijn we ook!;)
    Steenbokje: heb je nog helemaal niet getest??
    Beebiestar: ook allerlei symptomen dus......herkenbaar!

Ik heb ook wel zoiets van laat me maar gewoon ong. worden dan kan ik weer verder, want ik geloof er niet zo in... maar ja!

9. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zou in principe mijn nod moeten zijn, maar nog niets in zicht, wel krampjes waarvan ik denk:''ojee daar zijn ze''. Maar als ik dan kijk zie ik niets, moet wel zeggen dat ik erg last heb van slapeloosheid.. Sinds vandaag last heb van droge ogen. Jeuk aan de tepel van mijn rechter borst. Zware borsten, die alleen pijn doen als ik ze aanraak.
    Het lijkt ook alsof ik een harde buik heb, ik kan het niet omschrijven. Ik ga nog zeker niet testen er kan nog van alles gebeuren :)

10. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Je zou gewoon een testje kunnen wagen hoor meis.
    ennee doe anders even een tampontest : tampon inbrengen en eruit halen, zit er roze of bloed aan dan komt je nod vandaag nog door, zo niet dan komt er voor nu nog niks aan dat hoorde ik tenminste he!

dikke kus

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nee nog helemaal niet getest! Goed he! Morgenvroeg doe ik hem. Wil het weten haha

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Natuurlijk willen we het weten, zolang ik nog geen positieve test heb ben ik altijd reuze nieuwschierig naar andermans testen!!!! ik zit op t puntje van mn stoel!

13. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beebiestar, nou vorige maand is mijn vruchtje dus afgebroken waardoor ik uit kwam op mn 38 ste dag. Wat ik nog nooit heb gehad, dus vandaar dat ik bang ben dat ik uit ritme ben wil ik toch nog even wachten tot mijn 38ste dag.. :) Om teleurstellingen te voorkomen. Bedankt voor je tip en heb eigenlijk tot vandaag geen afscheiding gehad. Wat ik normaal ook altijd wel heb, weet niet of dit een goed of slecht teken is. Dus vanaf mijn eisprong tot menstruatie.. Net kwam er een wit propje uit, toen dacht ik gelukkig, maar voor de rest ook niet... Hoe zou dat kunnen, zou je dan alsnog wel zwanger kunnen zijn... Lees vaak dat als er witte afscheiding komt dat dat beter is.

14. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebiestar, ik heb precies hetzelfde als jij. De afscheiding, pijn etc.
    Heb tegen beter weten in tochhhhh weer een cb digital gedaan....negatief. Morgen is m'n nod. Wat n geldverspilling waren die testen joh. Pffff....

Loesje....jij ook nog niks? We zijn de laatste hier ja. Heb een vermoeden dat ik in ieder geval vanaf volgende week weer opschuif naar dec. Ben wel bloedchaga. Tolereer niks....

Zucht...

Ps. Beebiestar, kom anders in Amsterdam naar een huisarts toe. Hier kan alles! Wat n onzin. Als hij aan jouw ouders wat verteld zonder je toestemming kan je hem aanklagen. En als hij jou zwartmaakt bij andere dokters. Dat is dom, want ten eerste mogen ik niemand weigeren. Plus ben jij patiënt dus geld.

15. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi ladies,

sorry voor de radiostilte.... ben toch nog ongesteld geworden:x en daarna zondag buikgriep, maar nu ben ga ik weer vol nieuwe moed naar de volgende ronde!

alle zwangeren van harte gefeliciteerd!! en meiden die nog wachten, heel veel sterkte!

lfs

16. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hier net licht bruine beige achtige afscheiding ontdekt ik hoop dat t van een innesteling of ei is geweest maar vrees t ergste :'( klote...

17. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohjeejjjjj, toch nog de rode duivels?
    :(
    Maar beter een end aan dat wachten. Kun je weer vol moed aan nieuwe ronde. Nu ik nog! En loesje...
    Wie wacht er ook nog?

18. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohjeejjjjj, toch nog de rode duivels?
    :(
    Maar beter een end aan dat wachten. Kun je weer vol moed aan nieuwe ronde. Nu ik nog! En loesje...
    Wie wacht er ook nog?

Xx

19. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Is beige bruin en das officieel nog geen menstruatie dus hoop op n innesteling oud bloed ervan ofzo :p

20. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies beebiestar. Rood bloed is ongi! Het kan zomaar zo zijn...alles is nu toch een puinzooi dus je kan echt zo gewoon zwanger zyn! Duim voor je tot ik erby neerval!
    Ik heb nu erge krampen. Lig in me bed. Heb een maandverbandje in gedaan. Meestal word ik het pietje precies op tyd en vaak snachts. Dus toch maar reeel blyven en alvast een verbandje in, maar tuurlyk hopen we dat het wit blyft! Ondanx de negatieve testen... En weeeeeeinig vertrouwen :(

Deel Deze Pagina