Jeetje wat veel rood op delijst. Balen meiden! Voor de roze gefeliciteerd. Heb zelf niet consequend meegelezen dus loop echtachter hierzo, deze lijst help al wel om weer even bij te lezen. @hier, ik zit je wachten op de ongi, heb door narcose een iets langerecyclus en verwacht de ongi morgen. Heb al wel wat buikkrampen, en gelukkig minder dan normaal, dus de endo is goed genoeg weggehaald. Morgen verwacht in de lang gehoopte ronde (93) in te gaan met de voor ons laatste volledige ivf poging. Ik ben benieuwd, vind het weer super spannend, en de emo zit weer erg hoog. Wordt tijd dat ikff een goede jankfilm aanzet of Tot snel!
Rond 93.... :O Ik schrik hier wel even van, ik vind ronde 6 al lang, ik hoop echt dat deze ronde raak wordt voor jullie! HEEL veel succes, en echt mijn duimen draaien voor jullie nog het hardst! Dikke kus en een hele dikke knuffel !
Heel veel succes idd.. ik ga ook voor jou duimen.. Dat je maar heeeeeeeeeeeel snel een positieve test in je handen hebt..
Na 12 dagen overtijd te zijn geweest zijn vanochtend de rode duivels doorkomen zetten, om 11 uur kreeg ik ineens hevige krampen, ik lag echt dubbel van de pijn, en nu net naar de wc geweest en daar kwam ineens een groot bebloed donkerrood stolsel van ong 1,5 cm..... Dit zag er precies zo uit als mijn mk 2 jaar geleden, ik heb de dokter van mn vriend gebeld en daar kan ik zo terecht. Ik heb het stolsel bewaard en ga er zo langs..... Sorry jullie hebben hier weinig aan, maar moest dit even kwijt
Hee, waar is mijn reactie heen? Sorry als 'ie dubbel is! Maar...Beebiestar, meissie toch... Het verbaast me niets als je toch zwanger bent geweest en er 'zat iets niet goed'. Wat moet dit ongelofelijk moeilijk voor je zijn. Ik ben blij te lezen dat je de HA van je vriend hebt gebeld zodat je dit even met een dokter kunt bespreken, dan weet je wat beter waar je aan toe bent. Heel veel sterkte, al is 'sterkte' zo'n leeg woord... Liefs!
Ik kom net terug van de dokter... Ik vertelde de dokter mijn verhaal, en liet het stolsel zien en hij vermoedde hetzelfde, ik moest een test doen en de test was daar dik positief, hij vermoed dat ik rond de 6 wk was.... M'n lichaam pakt het goed op, en moet het via de natuurlijke weg laten gaan, dus geen kuurtje of curretage, hij zei dat mn cyclus langer kan duren maar dat dat niet persee hoeft, dus nu moet ik wachten op mn cyclus, Hij zei dat ik ook gewoon een ei kan krijgen deze cyclus, dus moet wel even ovutesten doen... en over 2 weken even een zw test, om te kijken of er geen hcg meer zit...! Het komt hard aan, maar toch minder hard als mijn vorige mk, bij mijn vorige had ik zelf een positieve test in handen, en nu niet dus ik had al niet op een zw gerekend. Klinkt misschien erg hard en gevoelloos. Tuurlijk doet het me wat, heel veel zelfs. xxxxx Bedankt voor alles!
Ik mag helaas ook op rood. Heb vandaag bloed laten prikken in het z'huis en de uitslag was helaas negatief . Sterkte voor alle andere dames die ook op rood staan!
Hallo allemaal, ik kom even melden dat ik een misraam heb gehad. De testen werden ook niet donkerder en maandagavond is het begonnen. Vandaag naar het ziekenhuis geweest om te checken en er was niks meer te zien. Nu verder onderzoeken. Bloed prikken en dat onderzoeken. Ik hoop gewoon echt dat het de volgende keer gewoon raak is en raak BLIJFT!!! Ik ben dit zoooo beu allemaal. Steeds blij en dan weer een klap. Dus volgende week maar weer aan de ovulatietesten beginnen en weer op zoek naar mijn ei. Hopelijk vinden we hem snel!! Maar het blijft gewoon kl*te!!!
Hier hetzelfde, al had ik zelf geen positesten, maar vandaag een mk gehad Heel veel sterkte! Dikke kus en knuffel
Jah, las jouw verhaal net ook Echt enorm balen. Wat kan zwanger worden soms gemeen zijn he? Blehhh. Maar goed, wij worden ook snel zwanger!!! Dat MOET gewoon!!! Sterkte!! Niet leuk!!!