NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte! Ook met het verwerken hiervan... Echt enorm rot voor je!! Heel heel veel succes in de volgende ronde!

2. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je heb er zat om je ei op te sporen let wel dat de eerste streep net zo donker of donkerder mOet zijn als de tweede streep

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam

Ja maar aangezien ik nu mn cyclus van 40 dagen moet aan houden weet ik niet wanneer ik moet beginnen hihi ;)

4. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 dagen na je ongi iedere dag een dan kom je hem echt wel tegen hoor !! Succes Weet zeker dat je hem vind

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Dankjewel, hoop dat als het lukt dat ik een plakbeeb heb..... 2 mk's achter elkaar kan ik denk ik echt niet verwerken...

6. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt allemaal goed hoor !!

7. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Wat verschrikkelyk voor je beebiestar. Dan hadden we dus toch gelyk. Was je gewoon zwanger, maar is er iets mis geweest. Goed dat je naar een dokter geweest bent. Dikke knuff en heel veel sterkte.
    Nu je weet dat je z1anger was geweest, moet je toch gewoon je oude cyclus aanhouden? Dus geen 40 dagen, immers was je zwanger en was dit een mk en geen ongi... Of zeg ik dit verkeerd?

Ook jy MarjoleinArt heel veel sterkte. Zo'n negatieve test is al zo zwaar, laat staan als je hoort dat je een baby had... :(

Ik was vandaag naar een geboortefeest en by het zien van die kleine babies, had ik toch wel een klein beetje jaloezie. Al heb ik 2 prachtige kindjes al.

Ook hier trouwens slecht nieuws. Hele dag buikpijn. Niks in mv. Heb ik een kv 2v5 gekocht. Test was omowit. Geen enkele tuurstreepje of in die richting. Paar uur geleden tydens het vegen wel klein roze bloed. Dus ik mag ook in het Rood denk ik, al is het niet doorgezet nog, maar ik vermoed dat het vannacht wel zal doorzetten.
    Ben wel flink in de maling genomen deze maand. Eerst de symptomen en dan niet ongi worden op de juiste dag. Normaal kryg ik namelijk gelijk zware bloed op nod.

Maja...helaas pindakaas. Ik moet nog even rekenen, maar dan schuiven we op naar volgende ronde. Ben alleen bang, dat ik deze ronde niet zwanger kan raken, want mn vriend gaat weg. :(

8. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas hier ook op naar de volgende ronde ... :(

9. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op rood..net ongi geworden...helaas! Op naar de volgende ronde. Succes meiden!

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Zoals ik al zei ik verwacht de 15e mijn ongi, joeppie, strakjes even aan melden bij ivf!

11. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nare verhalen lees ik hier, heel veel sterkte BeebieStar en Loesjee89! :( Wat een verdrietige toestand voor jullie.

Ik had gister mn NOD, maar nog geen ongi te bekennen.. Al een week wat vage klachten, zondag negatieve test en vanmorgen weer, hmm... Mn geduld is nu toch echt wel op!!! :x

12. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedereen is opgeschoven naar de nieuwe topic? Of zyn er nog wachtenden/ onzekeren?

13. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook Nanar. Ik hoorde gister ongi te worden. Ben het ALTYD op tyd. Ben ook beetje misselyk, maar heb vooral ook gewoon ongesteld krampen. Maar nog geen bloed. Test gister was witter dan wit. Ik wacht vandaag nog op mn ongi. Heel vreemd. Al die test zeggen negatief. Kv2 v5 en ook cb digital.

14. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zitten we "gezellig" samen in spanning Diamonds82! Bij jou kan het ook beide kanten nog op qua klachten dus.. Bij mij ook. Vorige week begon het met heel veel darmkrampen en af en toe baarm.krampen, duizelig, 2 dagen veel witte afscheiding (sorry haha) en zeurderige pijn onderin mn rug. Het is deze mnd wel anders als eerdere mnden dus heb toch heel klein beetje hoop, ook gezien ik al drie maanden keurig altijd op 28 dagen zat en.. geen bloed = hoop he ;)
    Wanneer ga jij weer testen?

15. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook nog op het wachtbankje... Ga vanmiddag even 2 kv 5 halen en morgenochtend testen. Heb al 3 dagen vervelend gevoel in mijn buik en rugpijn. Zal mijn ongi komen of niet... Ben erg benieuwd!

16. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was ook 3 dagen overtijd, nega testen en voelde me vorige week ook echt heel anders.. en toch vandaag ongi na al een paar dagen vage ongipijn. Normaal altijd een cyclus van 28/29 dagen. Zelf krijg je dan hoop. Probeerde dat niet te hebben, want de klap komt dat veel harder aan...

Ik hoop echt dat het bij jullie wel betekend dat jullie zwanger zijn!!! Duimduimduim

17. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben deze maand lekker voor de gek gehouden. Hele dag niks niks niks. Was in de buurt van mijn huisarts net en liep naar binnen. En legde alles uit en mocht gelyk een test doen. En terwijl ik naar de wc ging om een plasje in te leveren was mijn maandverband nog brandschoon. Eenmaal geplast, nog even netjes geveegd en voila. Roze bloed. Nog een keer geveegd en ja hoor... :( en ik durfde niet meer te zeggen, laat maar zitten dus toch dat plasje (en 7 euro) ingeleverd. En uiteraard negatief haha. En die arme assistent. Helaas! Negatief! Misschien moet je nog even wachten? En ik zo: nee nee, zal wel niet... Weet hy veel dat het al was begonnen!
    Baalde wel ontzettend... Helemaal hoopvol naar huisarts. Alsof ie een baby in je buik tovert haha. Nou ik schuif op. Deze keer cyclus van 29...weet ook niet meer wat ik moet aanhouden...

Dus ik mag offivcieel oop ROOD!

Ik ga heeeeeel hard duimen voor nannar en midani en evt anderen!!!

Duim duim duim!

18. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    @midani, spannend! Wanneer ga je testen?

@Loesjee89, ik snap precies wat je bedoelt, je hebt hoop maar des te harder komt het aan als je ongesteld wordt.

@Diamonds82, shiiiiiiiiiit! Hoe toevallig ook, net nu je bij ha was.. Best een genante situatie ook! Flink balen voor je, maar op naar de volgende ronde, hopelijk is het dan voor je zover! Aan welke ronde begin je nu?

En thanx voor het duimen, hoop het zoooo!!!!

19. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    O o Diamonds... dat is ook toevallig zeg! onzettend balen zeg! Nou heel veel succes de volgende ronde meis!

20. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenochtend als ik dan nog niet ongi ben...

Deel Deze Pagina