NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Inge, dat voel je dan inderdaad :). Same here. Die sportschool is dan ook weer wat minder nodig :p. En ronde 4 nu, dat valt gelukkig nog alles mee. Lekkere nuchtere instelling, dat is knap!

Eliz30, wat spannend! Ik duim voor een goede afloop op welke manier dan ook.

Mijn anderhalf uurtje sporten zit er weer op. Woensdag weer... Het doel is twee keer in de week halen en soms drie keer.

2. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Tuurlijk gun ik het een ander ook maar ik wil ook.

En ing goed bezig hoor na de sportschool moet er zelf niet aandenken ben rond kwart over 6thuis van het werk dan nog eten dus ik ben blij dat ik ff rustig kan zitten.

Vanmiddag toch maar ovutesten gehaald dus kunnen we wat meer gericht klussen.

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Moet zeggen dat ik het wel steeds moeilijker vind worden hoor om zo nuchter te denken, wil het ook heel erg graag. Volgens vl misschien wel te graag... Die is bang dat het daardoor langer duurt.
    Goed bezig hoor, lang gesport :) Mijn vader zei al tegen me, ga nou niet gelijk te veel doen, hij kent me en ik mezelf, als ik de eerste keer te veel doe dan heb ik na een paar dagen geen zin meer hahaha.

Bianca, uiteraard snap ik dat je het een ander gunt. Was niet de bedoeling je het gevoel te geven dat ik dacht van niet :) Ik snap het heel goed hoor, wil zelf ook heel graag :)

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bianca, is ook logisch toch? Jullie zijn ervoor gegaan, dus wil je zelf ook graag :). Ben benieuwd hoe het gaat met de ovutesten. Zelf nooit gebruikt.

Inge, ik heb eigenlijk geen idee of dat (te) graag willen nou echt invloed kan hebben. Van teveel stress kan ik het nog geloven, maar dit is nog geen stress toch? Wat dat sporten betreft herken ik dat wel. Het is altijd alles of niets. Meestal haakte ik na een tijdje "alles" weer snel af. Maar nu was ik mijn lijf een half jaar na de eerste zwangerschap zo zat, dat ik mezelf ertoe gedwongen heb door te gaan. Tot nu toe is dat gelukkig gelukt :D.

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    zelf ook geen idee of te graag willen van invloed is. Heb zelf het idee van niet. Het is hier geen stress dat het zo snel mogelijk moet ofzo. Je hebt het immers toch zelf niet in de hand.
    Ben het ook wel een beetje zat mn lichaam, zit wel goed in mn vel hoor, maar pas de meeste kleren niet meer en vind dat toch zonde. En wat lichter is ook beter voor mn gezondheid, hebt licht overgewicht. Dus we gaan er weer voor :)

Ik ga nu wel op bed, ben echt doodop. Raar, heb ik normaal nooit zo erg als nu, maar misschien komt dat ook wel omdat ik heel erg verkouden ben.
    Tot morgen en slaap lekker!

6. M2008M

M2008M Lid

20 aug 2012
    53
    0
    0
    Werk in de horeca maar deel mijn tijd het liefst m
    Velden
    Ook weer even een klein berichtje :
    Voor de gene die naar de sportschool gaan goed werk hoor , ik ga er niet heen , ik loop en til al genoeg op het werk waar ik overgins heen fiets , en heb dan nog 2 hondjes waarvan een een sledehond dus houd in veel en lang wandelen.

Ik hoop dat er deze maand maar vele een goede test mogen hebben.

Ik reageer niet zo veel maar lees wel bijna alles
    Ik probeer me er niet mee bezig te houden maar ja
    Hier zie je ook veel zwangere of net bevallen vrouwen dus stiekum word je er toch genoeg aan herinnerd

7. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik ga op vakantie, lees weer bij over twee weken! Wij gaan voor een buitenlands kindje, opdat ik samen met vele van jullie (wat zeg ik: allemaal!) deze lijst roze mag gaan kleuren :D

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Even kort inbreken in de gesprekken, voor de dames die het er moeilijk mee hebben dat andere zwanger zijn en zelf 'nog niet zo lang' bezig zijn. Probeer het echt los te laten want je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Ik kan het weten.

Meeste stellen doen er een jaar over dat zijn 13 rondes, iemand met een langere cyclus doet er dus wat langer over. Maak jezelf dan ook niet gek dat je na ronde 5, 6 of 7 nog niet zw bent.

Geloof me na 92 rondes weet ik echt waar je het over hebt. De eerste die vertelde dat ze zw was toen wij bezig waren was sz, toen dacht ik nog leuk, miss straks samen zwanger. Helaas, daarna kreeg ik het pas moeilijker toen wij de mmm in gingen, en die kleine van ons ook zo oud had kunnen zijn.
    En geloof me ook je doet dan een kind ook te kort, zeker wat dichtbij je staat.
    Als jezelf zo graag wilt geniet dan ook van de kleintje om je heen. Wij hebben nu geregeld onze nichtjes een dagje en ze vinden het heerlijk, ze hebben de leeftijd met vragen van waarom jij nog geen kinderen en wanneer komen die. Wij hadden ze zaterdag en ook ik had toen even een momentje te kwaad, en probeer op hetzelfde moment in volle teugen te genieten van een meissie dat op schoot in je kruipt omdat ze ff moe is.

Probeer het naast je neer te leggen. Ik ga niet zeggen "jouw tijd komt nog wel" want ik weet dat je die niet wilt horen en dat het een k*t gezegd is. Je kan natuurlijk wel een beste vriendin, die aldan wel/niet zwanger is vertellen van je strubbelingen. Dat helpt echt.
    Mijn vrienden weten inmiddels wat mij helpt om het dragelijker te maken, want na 92 rondes heb je het er niet meer over dat je het zelf toch ook graag wilt en niet liever gisteren maar 7,5 jr geleden al!
    Het gevoel van gemis wordt ook alleen maar groter, dus probeer het jezelf toch echt wat makkelijker te maken, je bent uiteindelijk zelf degene die je in de weg zit, de rest gaat echt door met hun leven, en dat van jouw hieft niet stil te staan.

Zo nu ga ik uit, en aankleden en hop naar het zkh om onder het mes te gaan. Alles voor ons kind!

9. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    92 rondes :( ik klaag niet meer hoor.
    Maar ik voelde me niet aangevallen hoor ING je heb me fb foto gezien :D.
    Voor de gene die hem niet zien "ik ben lichtelijk abnormaal " :D.
    Zo vangaag een heerlijk dagje vrij en dan regent het :x.

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat is ook meer dan genoeg beweging toch? Ik beweeg ook wel op m'n werk en met m'n zoon, maar niet genoeg om kilo's kwijt te raken. Niet dat het nu heel hard gaat, maar ik voel me er goed over, want nu doe ik er wel alles aan :).

Madeliefste, fijne vakantie!

llkh1984, ik denk inderdaad dat je jezelf nog niet gek moet maken als je zo'n 7 rondes bezig bent. Zeker in jouw situatie begrijp ik dat je dat enigszins irritant vindt :p. Denk dat het ook meer gezonde spanning is van deze meiden. Heel veel sterkte/succes vandaag onder het mes !

Ik nu eens mezelf en m'n zoon toonbaar maken en even een kopje koffie drinken bij de sportschool. Mijn instructeurs zijn zo gezellig :).

11. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    llkh succes vandaag is het een zware ingreep???.
    Alvast beterschap xx

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @M2008M: dan heb je inderdaad lekker veel beweging! Ik zou ook wel op de fiets naar het werk willen, maar moet mn conditie eerst wat beter zijn. Want waar ik ook zal komen te werken het is minstens 10 km heen en 10 km terug. Misschien niet ver, maar als je het niet gewend bent…. Hahaha.

@Madeliefste: veel plezier op vakantie. Waar gaan jullie heen?

@llkh: ik vind het heel erg voor jullie dat het zo lang duurt bij jullie. Ik snap wat je bedoelt met je uitleg, moet wel zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben dat andere dingen er niet toe doen. Mijn leven gaat gewoon door en doe ook gewoon de dingen die ik wil doen. Denk er eigenlijk het meest aan rond de tijd dat mijn ei zou (kunnen) zijn. Nu dus. Ben ook heel blij voor de gene die zwanger zijn en het is ze echt gegund.
    Heel veel sterkte vandaag, hoop dat de ingreep mee zal vallen.

@Bianca: gelukkig haha. Ja ja, heb hem gezien! Zou ook iets voor mij kunnen zijn hoor haha.
    Nog plannen vandaag dan op je vrije dag?

@Redhead: sportze en veel plezier vandaag.

@Hier: ik ga me zo ook even douchen/aankleden en dan naar het werk. Is maar 2,5 uur maar heb vandaag even niet zo veel zin. Ben nog echt moe en heb buikpijn, niet echt fijn.
    Fijne dag meiden!

13. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou graag op de lijst willen. NOD is 14 Nov. 4e ronde 1e kindje. 24 jaar.

14. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    92 rondes kan ik me nog niet eens voorstellen. Respect voor hoe je er mee om gaat!

Zelf ben ik pas sinds afgelopen maart bezig en ik ben tussendoor al zwanger geweest, dat is alleen mis gegaan met 11 weken. Wat wel moeilijk is, is dat ik ook blijf tellen....ik was nu 6 maanden zwanger geweest.

Wij gaan nu weer voor de 4e ronde sinds mijn curettage. Deze maand gebruik ik voor het eerst ovutesten. Voor de zekerheid zijn we dit weekend vast begonnen met klussen. Ik heb nu 3 testjes gedaan en die zijn alle drie negatief. Ik heb Nogsteeds een heeeeel licht streepje, dus maak denk ik veel Lh aan, maar heb nog geen piek. Ben erg benieuwd of ik deze maand voor het eerst met testjes een ei ga spotten....

Veel succes allemaal!

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bianca, nou ben ik heeeel nieuwsgierig!

Ing, sterkte met werken vandaag. Het is ook echt zo'n dag om nergens zin in te hebben.

Carlijn, lekker positief :). Ben benieuwd hoe je ovutestjes gaan!

Sjonge, wel weer even inkomen hoor, weer opnieuw beginnen met het afwachten van je menstruatie, praten over eisprongen enzovoorts. Maar oooooooh zo leuk :D.

16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Hi dames!

hoe is het hier? Hopelijk word dit een vruchtbare ronde voor ons allemaal!
    Ik zou ook weer graag op de lijst willen. Mijn NOD is 10 november. 12e ronde voor het eerste kindje.

Fijne dag meiden!

17. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    De ingreep is goed gegaan. Ik heb nu 3 gaten en ik hoor staks hoeveel endo ee is weggehaald.
    Ben nu heel dizzy en sleppei, net een uurtje uit narcosse, dus wat wil je.

Ik merk heel erg dat ik het messte moeite heb met de leeftijds genootjes van onze *

eertse * zou geb zijn in nov 2005 (via derek ogilvie mee gesproken )
    2* zou geb zijn in juli 2011, mijn beste vr/ buff was ook op deze dag uitgerek
    3* zou ik nu van bevallen ongeveer
    4* zw zijn.

Ik ga ff slapen zie dubbel ;)

18. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag op de lijst willen.

3e ronde - 1e kindje - nod 12 november.

Succes allemaal!!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ♥ NOD lijst 1 t/m 15 november 2012 ♥

1. (2)
    Mama-in-love(30 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Luvv: (30 jaar), 2e ronde, 3e kindje

2. (10)
    Zwangels(29jaar),13e ronde (4e na VMK), 1e kindje
    Krullie88(24 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    CarlijnW(38jaar), 4e ronde (na curettage), 1e kindje
    M2008M(30 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    senna999(32 jaar), 13e ronde, 2e kindje
    Hopeandfaith(25jaar),21e ronde, 1e kindje (MMM)
    Kortecol: (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    Vrouwtje80: (32 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    daantje: (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Rozientje: (28jaar), ronde 2, 1e kindje

3. (5)
    Ing49824(27jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Floor32(32 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Liekj (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje (cyclus van slag)
    evian1804: (35 jaar), 17e ronde, 1e kindje
    pom77:(35 jaar),ronde 13 (1e na bbz 1-10), kindje 4 (1e voor vriend en mij)

4.

5. (2)
    Lica(27 jaar), 7e ronde, 2e kindje
    Smurffin: (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje

6. (5)
    Pinda83(29jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Joy2( ? jaar), 9e ronde, 2e kindje
    biancawv: (33 jaar), ronde 5, 1e kindje
    Redhead: (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Eliz30: (30 jaar), ronde 24, 1e kindje

7. (4)
    Isa2007 (31 jaar), 6e ronde, 2e kindje
    Krista1990: (22 jaar), 4de ronde, 1e kindje
    F1986: (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Katrineke: (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje

8. (9)
    swimming (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Anitaaaxxx (26 jaar), 13e ronde, 2e kindje
    Channie32 (33 jaar), 21e ronde, 3e kindje
    ayse1980: (32 jaar), 9e ronde, 3e kindje
    steenbokje: (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    dakota: (? jaar), 2de ronde, 3de kindje
    Nala010: (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Madeliefste: (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Giulietta: (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje

9. (2)
    tinkerbell26: (27 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Schaapje1977: (35 jaar), 3e ronde, 2e kindje

10. (3)
    Mediq22: (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    LF84: (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    meis1987: (? jaar), ronde 12, 1e kindje

11. (3)
    Derdedroppie(25 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    Miekoe: (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje.
    lady1987: (25 jaar), 15e ronde, 1e kindje

12. (2)
    nila: (? jaar), 5e ronde, 4e kindje
    Loesjee89: (? jaar), 3e ronde, 1e kindje

13. (2)
    Anjamones(24 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Linnepinna: (? jaar), 9e ronde, 1e kindje

14. (3)
    Dorianne:(30 jaar), ronde 1, 3de kindje
    Charise:(25 jaar),13e ronde/3e met Clomid, 1e kindje (MMM)
    Midani: (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje.

15. (2)
    Droomvlucht: (? jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Frutsel: (28 jaar), 2ekindje, 2e ronde

T o t a a l: 54

0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Staat iedereen er weer op? ;)

Deel Deze Pagina