hi dames! Zit nog vol op in de menstruatie en andere dames zijn al weer op zoek naar eieren! haha Ik wens jullie er heel veel succes mee. Fijne avond!
@Justdakota; hier de operatie dame. Ben lekker suf, duf en moe. Echt irritant als je wat wilt vragen en uitleggen en je gewoon niet op het wordt kraan of knop kan komen... De gyn zei gisteren dat iedereen die zijn had gesproken die bij haar op de tafel had gelegen nog steeds last had van de narcosse, duizelig, moe, suffig, of alles bij elkaar. hier met vlagen duizelig en moe, verder hele dag wel suf. Ik voel me nu redelijk. heb wondpijn, en buikpijn. kan helaas niet voor een nr 2 naar de wc. ook last van mijn nek, ribben en schouders van de koolzuurgas dat ze hebben ingespoten. lekker rustig aan doen. Me moeder is er nu 2 dagen om mij te verzorgen, vrijdag komt schoonmoeders voor e boodschappen en eventueel op afroep moeders weer als ikmet niet goed voel. Volgende maand gaan we ronde 93 is voor een ivf met punctie en dubbele terugplaatsing. Tegen de tijd dat het kerst is zijn we dan 6 a 7 weken, dus wij hopen het die 2/3 extra weken stil te kunnen houden, hoewel dat moeilijk is als iedereen zo op de hoogte is als bij ons. Mijn idee om het te vertellen, ik heb een siliconevorm met 6 kleinere hartjes, hier dus 3 a 4 keer cakjes mee bakken, over de cakjes glazuur en dan in de blauw/witte&roze/witte musjes doen. Dank snappen de volwassenen het en de kids hebben wat lekkers te eten, die snappen dat nog niet. dus kunnen we voor hun het wat langer stil houden. van nog 33/34 weken wachten is erug lang voor een kind.
Wat vervelend dat je zo veel pijn hebt meid. Ik leef met je mee, ondanks dat ik me geen precieze voorstelling kan maken van je klachten, snap wel dat het heel vervelend en pijnlijk is. Ik hoop voor jullie dat de nieuwe poging heel succesvol zal zijn en jullie dan over 9 maanden een mooi kindje in jullie armen kunnen houden. Leuk idee om het te vertellen. Heb zelf ook aan zoiets gedacht! Kreeg net een dame aan de deur van de Nabu, voor dieren en natuur bescherming. Hardstikke goed, maar aangezien ik geen Duits spreek of begrijp (althans niet alles, sommige dingen wel) kreeg ik de helft niet mee. Moest dan geld storten ofzo, maar heb eerst maar nee gezegd.
ik lees net mijn eigen berichtje even na *schaam, schaam schaam* wat een spelfouten zeg...pfffff sorry dames..
Pff, heb een last van mn voeten/benen/liezen Echt zo'n griep gevoel. Heb ook steeds heel koude voeten, zo koud dat ze gewoon zeer doen. Heel vervelend Heb wel sloffen aan maar die helpen niet echt. Ook zeurende hoofdpijn en rugpijn. Niks aan. Straks even lekker douchen, huispak aan, kachel aan en lekker lui op de bank. Heb ook weinig zin nog om iets te eten.
Hier ook 2 zieken. VL en ik ziek op de bank terwijl er eigenlijk werk aan de winkel is.. Wordt een beetje moeilijk als je lichamelijk geen kracht meer hebt.. Maar goed, we zullen zien..
Beterschap Evian! Heb het inmiddels iets warmer, met de houtkachel aan Heb zoiets stoms. Zat gedichtjes te zoeken om te vertellen dat je zwanger bent. En zit hier gewoon met een brok in mn keel en tranen in mn ogen. Slaat toch nergens op? Wordt nog wat als ik daadwerkelijk zwanger ben en het ga vertellen aan mn ouders, dat wordt vast brullen hahaha!
ja het lijkt wel Pasen! Mijn man belde net dat ie over moet werken, maar hij komt niet onder het klussen uit hoor!
Mijn NOD is 4 november. Het is de 2de ronde na een pauze van een half jaar, daarvoor ook 6 rondes gehad. Zou ik ook op de lijst mogen, ik weet niet hoe het moet? Iedereen hier veel succes!
Llkh wat fijn dat je moeder en schoonmoeder je zo goed komen helpen. Je zult er inderdaad wel veel last van hebben. Vervelend dat het voor jullie zo vreselijk lang moet duren. Knap dat je zover gaat, al kan ik me daar alles bij voorstellen. Jullie kleintje wordt echt een wondertje. Hopelijk kun je het rond die tijd op die manier vertellen. Super leuk. Ik heb ook aan cupcakes gedacht. Ik heb fondant en patchwork met baby dingen dus dat valt ook meteen op. Ing kijk eens op youtube bij pregnant announcement. Daar zitten waanzinnige filmpjes tussen. Zo lekker amerikaans. Heerlijk. Niet gek dat je een brok in je keel krijgt. Vrouwen die zwanger zijn, zijn geweest of willen worden hebben meer last van hun hormonsters. Ik ben altijd een emo muts. Wat heb je onwijs veel gedaan vandaag. Ben mijn huiskamer opnieuw aan het inrichten. Ik weet het even niet meer. Ik heb geen vierkante huiskamer dus weet het echt niet meer.
@llkh: Hoe is het daar? Al een beetje bijgekomen en minder emotioneel? Wat een impact allemaal zeg, als ik je verhaal lees. Ik hoop zo dat het gaat lukken met de terugplaatsing. Ik blijf lekker met je meelezen en voor je duimen. @Schaapje: Ik hoop dat het goed ging met de aankoopmakelaar! Spannend he, zo'n huisje kopen? Wij hebben het nu net een jaar allemaal achter de rug. Ben nog elke dag blij met m'n casa . @Ing: Goed bezig vandaag joh! Jeetje, om de dag? Ik moet zeggen dat we daar niet eens meer tijd en zin voor hebben hier :S. Nu heb ik ook (nog) de luxe om het rustig aan te doen. En ik wil ook niet graag dat het een verplicht nummer wordt. Maar het zou inderdaad wel een leuk cadeautje zijn voor je vader. Ennuh, niet ziek worden, hè? @Isa: Veel succes met de ovutesten! @Anoniem: Waar komen al die gekke klachten vandaan, joh? Heb je die altijd rond je eisprong? @Evian: Beterschap daar! Een ook nog aan de klus :S. Sterkte! @Vrouwtje: En op het wachtbankje! Duimenduimenduimen . @Dakota: Inmiddels gelukt met de huisraad, of staat alles nu door elkaar in de kamer ?
@ Roosje: Even je naam, ronde, hoeveelste kindje en je NOD in een kleur zetten heb ik begrepen. Zo, dat is even wennen weer. Na het werken (voor de klas) zoon ophalen, eten koken, sporten, douchen en het forum op om bij te lezen. Gelukkig werk ik nog maar drie dagen en geen vijf meer. Prima dagje. Volgens mij komt m'n eisprong er alweer aan terwijl m'n menstruatie net voorbij is. Tsja, je weet het nooit zo net zonder anticonceptie. Maar deze maand wachten we nog écht op rood. Dus aan de condoompjes .
Ei ei ei ei ei ei, waar blijf je nou??? Ik ben op zoek naar mijn ei! Ben begonnen met ovutesten van Sensitest, maar alleen nog maar lichtroze streepjes..... Schiet nog niet echt op! We wachten hier nog even af dus, NOD blijft voorlopig op 6 staan! Voor alle andere eispotters: succes ! Pinda
Succes met ei spotten Volgens mij is die van mij vandaag gesprongen hahaha! Maar helaas niet klussen vandaag, morgen weer (hoop ik). Slaap lekker meiden en tot morgen!