@RedHead, Ja ik weet het niet echt, ik heb nu 2 maanden lang al dat ik misselijk ben iedere ochtend, maar de rugpijn is wel rond mijn ei iedere maand. Dus ik weet het allemala niet meer soms.. Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad, maar weet het niet zeker, deze maand alleen tempen, gisteren en de afgelopen dagen ervoor 36.5 aan temo gehad, vandaag naar de 36.7, ik weet niet of dat genoeg is voor de ei gisteren gehad hebben, dus morgen maar weer af wachten wat het dan is, hebben wel goed geklust, zondag , maandag en gisteren , nu vrijdag weer hoop ik , haha
Hi dames! Hopelijk vinden jullie allemaal je ei! Hier nog steeds ongi. Wel anders als anders. Normaal als ik door heb dat ik ongi ben is het direct hevig. Ik had nu de eerste twee dagen alleen een beetje oud bloed af en toe. En nu zou het dan zo´n beetje over moeten zijn en is het nog steeds behoorlijk en ook veel stolsels.. apart! nou ja we gaan er gewoon weer lekker voor deze ronde. Wil eigenlijk nog even ovulatie testen halen. Dan weet ik teminste zeker of ik een eisprong heb en wanneer. Fijne dag meiden!
Hey meiden, Eerst ff zeggen dat jullie echt lieverds zijn! Dank voor alle steun. Ik heb hier een erg goede nacht gehad. Van 10 tot 6 doorgeslapen, ml mij om 6 uur geholpen met plassen (ik kan niet om hoog komen uit lig stand), en daarna weer verder geslapen tot 9 uur tot me moeder er weer was. Gisternacht had ik 3 uur wakker gelegen van de pijn, dus dit is een 100% verbetering Het koolzuurgas wordt ook al minder dus me buik is ook minder dik, endaarmee staan de hechtingen in me navel ook niet meer zo strak, dus gaat ook goed. Het emotionle..... Ik zal maar niet de film hachi, ps i love you of we bought a zoo aan zetten of nog erger er komt een vrouw bij de dokter... Denk dat er dan geen stoppen meer aannis Nog ook wel suffig, zal ook wel van de tramadol nog zijn. Ik zie dat er al aardig op eispotting zijn? Lukt het allemaal en beetje? Iig suc6 en zorg voor wat roze deze maand! X
Goedemorgen ladies! Willen jullie meekijken op mijn temp kaart? 3f6f58 Ovulation charts on FertilityFriend.com volgens mij heb ik mijn eisprong gehad? Maar wel erg vroeg!
Het begint drukker te worden hier Ik moest even bijeen, was een paar dagen druk en liep achter met lezen. Bedankt voor alle lieve reacties. Llhk sterkte met herstellen. Fijn dat het goed is gegaan. Ronde 93 wordt jullie ronde! Mijn restjes gaan nog goed. Is ik had gisteren en eergisteren ook weer een vaag streepje. Maar heel langzaam wel wat donkerder, dus ik hoop verwacht de komende dagen de piek. Volgens mijn app is mijn sprong over 2 dagen. We klussen gewoon door om de dag. Zijn voor de zekerheid zondag al begonnen. Als we dat gewoon nog een week volhouden, dan moet het lukken Het lukt me niet op iedereen te reageren, want op een tablet is het lastig om terug te lezen, maar Bianca en alle anderen, succes met ei spotten en klussen!
Ik zie opeens allemaal rare woorden in mijn reactie hieronder....komt door die tablet, die verandert de woorden steeds en dan let ik niet op...
Hallo allemaal, Ik kom me hier toch alvast maar melden! Mijn nieuwe nod is 12 november, 6de ronde eerste kindje. (pas als ik mijm ei heb gevonden weet ik het definitief) Vanmiddag/vanavond ga ik even wat paginas teruglezen hier, want ik heb geen idee water hier zoal 'speelt' We gaan er weer voor deze maand! Succes iedereen!!
Yes een positieve ovu test! Gelukkig al vanaf dag 8 om de dag druk geklust, want had mijn ovu nu nog niet verwacht? Volgens verschillende sites betekent dit dat de echte eisprong binnen 48 uur kan komen, echter aan mijn buikpijn linksonder denk ik dat het gisteren of vandaag al is gesprongen. Vanavond man lief nogmaals verleiden voor de zekerheid
goedemidaag meiden.... ik heb een beetje terug gelezen....druk in de weer met ovu testen en klusdagen zie ik wel.... hier nog ongi.....maar t word al wat minder is de derde dag al inmiddels dus nog ff en dan ben ik daar ook weer vanaf......niks aan! maar dan kunnen we er weer flink op los klussen.....en hopen op veel roze deze maand
Ben blij dat je de goeie kant op ga llkh geniet nog even van alle lieve verzorgers . Het ei zoeken is hier ook weer begonnen begin morgen pas met de ovusticks was vorige maand ook rond dag 14/15 een ei dus ik denk dat er niet veel verandering in zal zitten vanavond ml ook maar weer is liefdevol aan kijken hihihi ben er weer vandoor me pauze zit er helaas weer op . Tot laterrr xx
Iedereen rond eisprong tijd? Hier ook haha Verwacht em vandaag of morgen ofzo. Gister gesprek in het ziekenhuis gehad en we krijgen de volgende ronde 2 cryo's teruggeplaatst! Spannend!
Nou laat ik dan ook maar eens beginnen met de NOD-lijst Als we dan toch weer moeten wachten.. 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje. 5 rondes erop zitten en toen ik gisteravond ongesteld werd voor het eerst een traantje erom gelaten (stom..) Succes met wachten allemaal! Blijft zoooo spannend he?
@llkh: fijn om te horen dat je een goede nacht hebt gehad. Fijn dat je goede hulp hebt. Vervelend is dat he, niet omhoog kunnen komen normaal. Heb het gehad nadat ik mijn borsten heb laten opereren. Dan voel je je zo lullig ofzo, weet het goede woord niet, maar ik moest me dan optrekken aan mn dekbed of iets dergelijks. Je noemt wel een van de grootste tranentrekkers haha, Hatchi, super mooie film! @Carlijn: spannend, bijna je ei! Met klussen zit het wel goed lees ik! @Isa: top, nu goed jullie best doen hahaha. @mama-in-love: spannend, ik duim voor je! @nannar: kan me wel voorstellen dat je er verdrietig van wordt hoor, we zitten hier toch met het doel om zwanger te worden en als je dan weer ongi wordt, ja dan is dat toch een teleurstelling. @Hier: net terug van werken. Daarna door naar de auto zaak, mn nieuwe velgen + banden laten monteren. Was weer een rib uit mn lijf, maar was nodig anders werd mn auto niet goed gekeurd voor de Duitse weg/belasting grrrrr! Had lichtmetalen velgen en 1 maat te groot en dat mocht niet. Nu stalen velgen en 1 maat kleinere banden (4 seizoen, scheelt weer een hoop geld). Zo even wat eten, want heb mega honger en dan lekker lezen ofzo. Vanavond naar de yoga. Ben benieuwd wat het is en of het iets voor me is. Zal wel fijn zijn als ik daarmee mijn ademhaling leer verbeteren. Heb vandaag ook al weer last van hoge bloeddruk (althans zo voelt het) en lichte hyperventilatie! Ook weer hoofdpijn, grrrrr! Fijne dag allemaal nog meiden!
Welkom! En veel succes. Heb je nog even je leeftijd, welke ronde, en hoeveelste kindje? Alvast bedankt. @Hier: man o man, zou haast denken dat ik zwanger was of ongi moest worden hahaha. Mega last van mn boobies en moet om de haverklap naar de wc met een volle blaas... Maar beide is te vroeg.
Hoi ing49824, hier ook pech met de auto! Kapotte bobine en gesmolten bougies! Balen! Mja wel gelukkig met de ei spot!
Meiden, ik weet niet of ik jullie nog spreek vanavond. Ga zo richting collega om te gaan sporten, yoga! Ben pas tegen 10en thuis. Maar ben best moe dus kan zijn dat ik gelijk op bed ga. Heb net trouwens een mooi boek uitgelezen, van Sophia Kinsella, het heet Wat spook jij uit. Heb aan het einde echt ff zitten huilen. Alweer zo emotioneel, gisteren ook al, pfff.... Nou meiden, misschien tot vanavond en anders tot morgen. Liefs