Hey meiden, Gezellig druk hier. @Alle nieuwe meiden, welkom en leuk dat jullie er bij komen. Heel veel succes allemaal. @alle meiden die al (bijna) hun ei gespot hebben, veel plezier met klussen en sterkte op t wachtbankje. @hier, gisteren weer begonnen met klussen na m'n ongi. Morgen voor de 2e keer naar het huis dat we willen gaan kopen kijken. Ik hoop zo dat we er uit gaan komen met de verkopers. Van t weekend lekker met manlief naar scheveningen, ff saampjes een weekendje weg omdat we zaterdag precies 1 jaar getrouwd zijn!!
Dag dames, 10 oktober werd ik ongesteld, en heel erg heftig. Nu zou ik aankomende woensdag m'n eisprong hebben. Sinds vandaag heb ik alleen hele erge hoofdpijn en rugpijn en verlies ook heel erg veel afscheiding. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? NOD is 7 november. Liefs.
Goedemorgen,, @Krista1990, wat vervelend dat je hebt last van hoofdpijn en rugpijn enz. Maar misschien is wel spannend voor jou! Hier schrijf ik op: Eigenlijk ik ben niet verwachten, dat mijn lieve man heeft wel erg zin met mij klussen gedaan. Bijna 3 x gedaan, maar 2x wel echt klussen.. Het is wel echt heerlijk!! Volgens mij, nu is nog niet eisprong maar nog niet kwaad toch?
♥ NOD lijst 1 t/m 15 november 2012 ♥ 1. (2) Mama-in-love(30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Luvv: (30 jaar), 2e ronde, 3e kindje 2. (12) Zwangels(29jaar),13e ronde (4e na VMK), 1e kindje Krullie88(24 jaar), 4e ronde, 1e kindje CarlijnW(38jaar), 4e ronde (na curettage), 1e kindje M2008M(30 jaar), 2e ronde, 1e kindje senna999(32 jaar), 13e ronde, 2e kindje Hopeandfaith(25jaar),21e ronde, 1e kindje (MMM) Kortecol: (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Vrouwtje80: (32 jaar), 2e ronde, 3e kindje daantje: (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Rozientje: (28jaar), ronde 2, 1e kindje Lissy777: (24 jaar), 1e kindje, ronde 5 anoniem28: (25 jaar), 1e kindje, ronde 7 3. (5) Ing49824(27jaar), 4e ronde, 1e kindje Floor32(32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje (cyclus van slag) evian1804: (35 jaar), 17e ronde, 1e kindje pom77:(35 jaar),ronde 13 (1e na bbz 1-10), kindje 4 (1e voor vriend en mij) 4. (1) Roosje3: (? jaar), 2e ronde, ?e kindje 5. (2) Lica(27 jaar), 7e ronde, 2e kindje Smurffin: (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje 6. (5) Pinda83(29jaar), 2e ronde, 2e kindje Joy2( ? jaar), 9e ronde, 2e kindje biancawv: (33 jaar), ronde 5, 1e kindje Redhead: (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje Eliz30: (30 jaar), ronde 24, 1e kindje 7. (4) Isa2007 (31 jaar), 6e ronde, 2e kindje Krista1990: (22 jaar), 4de ronde, 1e kindje F1986: (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Katrineke: (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje 8. (8) swimming (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Anitaaaxxx (26 jaar), 13e ronde, 2e kindje ayse1980: (32 jaar), 9e ronde, 3e kindje steenbokje: (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje dakota: (? jaar), 2de ronde, 3de kindje Nala010: (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Madeliefste: (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Giulietta: (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 9. (2) tinkerbell26: (27 jaar, ronde 10, 2e kindje Schaapje1977: (35 jaar), 3e ronde, 2e kindje 10. (3) Mediq22: (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje LF84: (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje meis1987: (? jaar), ronde 12, 1e kindje 11. (4) Derdedroppie(25 jaar), 2e ronde, 3e kindje Miekoe: (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje. lady1987: (25 jaar), 15e ronde, 1e kindje Jufffie: (? jaar), 2e kindje, ronde 8 12. (3) nila: (? jaar), 5e ronde, 4e kindje Loesjee89: (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje MarjoleinART: (? jaar) 6e ronde 1e kindje 13. (2) Anjamones(24 jaar), 1e ronde, 2e kindje Linnepinna: (? jaar), 9e ronde, 1e kindje 14. (4) Dorianne:(30 jaar), ronde 1, 3de kindje Charise:(25 jaar),13e ronde/3e met Clomid, 1e kindje (MMM) Midani: (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje. Glamoury: (34 jaar), 1e kindje 3e ronde 15. (2) Droomvlucht: (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Frutsel: (28 jaar), 2ekindje, 2e ronde T o t a a l: 59 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
LF84 tuurlijk kan het geen kwaad lekker door klussen ik verwacht mijn ei pas maandag of dinsdag en wij klussen nu ook al lekker wel om de dag . Maar 1x is voldoende hoor het zaad is de 1ste x het beste daarna neemt de hoeveelheid en kwaliteit af maar doe je omdat jullie het lekker vinden gewoon door doen hihi. @hier vanmorgen ff op een stickje geplast en zo als verwacht licht roze doe hem zondag pas weer omdat ik morgen me ei ook nog niet verwacht. Maar ben er weer vandoor lees straks nog wel even mee als het rustig is moet werken tot 9 maar daarna wel weekend .
Meiden, wens jullie een fijn weekend! Ik ben MOE! Echt MOE. Net terug van werken en heb het gehad haha. Zo nog even boodschappen doen en naar de bieb, keuken even aan kant en dan helemaal NIKS meer! Morgen wel weer, zal wel iets moeten doen want zondag krijgen we bezoek en wil natuurlijk een goede indruk maken hahaha.
Ik had met de ovu testen alleen gister middag een piek en nu van middag een negatieve test. Aan mijn temp te zien is mijn ei echt geweest. Bij mij is een ei bij piek meteen ook de sprong dus geen 48 Uur de tijd tot daadwerkelijke eisprong, maar gelukkig al vroegtijdig begonnen met om de dag klussen! Alle anderen succes dit weekend!
Ik heb vandaag een ovulatietestjes gedaan en hij gaf 2 hele lichte streepjes aan. Wat betekend dit? Liefs.
Volgens mij betekend dit dat je ei er aan zit te komen. Maar pin me er niet op vast, gebruik ze zelf niet. Veel succes
hallo, en hier al allemaal druk aan de klus?? hier weer aan het klussen en straks weer op het wachtbankje, het wordt tijd dat we het wachtbankje hier een beetje opleuken met slingers, in het vorige topic was die rose hier een blauwmaken??? Gooi alvast een blauwe slinger over de leuning haha Succes iedereen deze maand
Beetje opleuken met slingers is een goed idee hahaha! Kijken jullie ook de televizierring? Vond het wel mooi gedaan de opening!
Heb het ook net erop gezet. Zie dat je vogeltjes maakt, ga gelijk ff kijken Ik maak memoborden! Ben net uitgenodigd ook voor een markt om te staan voor de verkoop
hallo dames, Ik lees dat iedereen wacht op zijn ei of al gespot heeft! spannend, hoop voor iedereen dat het raak is! Vorige maand hadden we erg weinig roze... Deze maand MOET anders! Ik ben pas begonnen met ovulatietesten. en weet niet zo goed of het nu al positief is. Willen jullie even meekijken? ik ga proberen een foto te sturen, even kijken hoe dat werkt bedankt alvast! groetjes
Volgens mij is de fotos gelukt! De bovenste is van woensdag, Middelste van gister en de onderste is van vandaag.