NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Derdedroppie: wat vreemd ja van je ongesteldheid! Hoop natuurlijk dat het doorzet zodat je verder kan. Tenzij het een goed teken is dat je misschien alsnog zwanger bent.
    Volgens mij begint het inderdaad wanneer het echt rood is, wat ik overal lees hoor. Hier is het wel in volle gang bezig. Lang geleden dat het zo heftig was.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, hoop dat het allemaal definitief door kan gaan!

@Minime: welkom en thanks voor de uitleg van hoe je de lijst makkelijk kan aanpassen. Ik dacht al, er moet een handiger manier zijn haha.
    Ik ga er zelf van uit dat mijn NOD 3 november is, maar zeker weten doe ik het niet, aangezien het de afgelopen ronde nogal van slag was. Het was nu 42 dagen en de keer er voor 28… Dus heb het gemiddelde genomen.

@Tempen: ben nu ook begonnen met tempen, hoop dat ik het vol hou want normaal vergeet ik het nogal eens haha.

@Hier: vandaag op de fiets naar het werk geweest. Geen mega prestatie zou je denken maar voor iemand met bijna geen conditie is 10 km heen en 10 km terug toch wel wat haha. Wil dit in ieder geval 2 keer per week doen. En wat minder/gezonder eten zodat ik weer op een gezond gewicht kom. Zowiezo beter, ivm hoge bloeddruk ook!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Tempen: Ik zet iedere dag mn wekker om dezelfde tijd (ook in het weekend) dus dan temp ik gelijk en ga daarna eventueel nog weer slapen (als ik niet hoef te werken). zo vergeet ik het nooit.

@Ing: 10 km is ook best een stuk als je het niet gewend bent, dus goed hoor!

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat betreft tempen hoor ik verschillende verhalen. De een zegt dat het elke dag op de zelfde tijd moet en de ander zegt dat de tijd niet zo veel uitmaakt als je het maar doet direct bij het wakker worden.

Wat betreft fietsen, ik hoop dat ik het volhou om minimaal 2 keer per week te doen :) Want het is echt fijn, ondanks de wind haha.

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

nee ing, zelfde tijd elke dag ook in het weekend, sta je doordeweeks om 7 uur op dan zou je in het weekend dus ook om 7 uur moeten tempen, daarna kan je wel weer verder slapen, maar als je dus niet elke keer zelfde tijd tempt dan loop je risico dat je templijst niet correct is zeg maar en dan heb je voor jan piep de hele maand getempt want dan weet je nog niks ;)

knap hoor 10 km hihi, wil/moet je veel afvallen dan?

ik duik even het internet op om te shoppen voor onze meid :)

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hm oke dan ga ik maar niet tempen hahaha. Tenzij het echt nodig wordt.

Wil 18 kilo kwijt. Ben de laatste 2,5 jaar 23 kilo aangekomen en dat wil ik er voor een groot deel weer af hebben.

Veel shopplezier :)

6. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb ik wat gevonden wat ik zocht is het er niet meer in haar maat altijd hetzelfde liedje ;) :(

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Balen zeg :( Heb ik zelf ook vaak helaas! Hoop dat je snel wel wat leuks in de juiste maat vindt :)

8. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi allemaal,

Vandaag begrafenis gehad van mijn omaatje, en mén ik was me toch ongi....pfff. Echt kramp in buik en rug, maar gelukkig minder dan gisteren!

Nu wachten tot het klaar en gedaan is en op naar ronde 2. Ik las trouwens over tempen; ik denk dat dat niets voor mij is. Je moet het elke dag op dezelfde tijd doen, en ik ben bang dat ik het echt ga vergeten. Ik heb daarom een groot pak ovu-testjes besteld! Ga ik voor de eerste keer proberen de komende ronde, spannend!

Toi toi allemaal!

Grtz, klein beetje verdrietige Pinda

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

gevonden!! :D :D ben zo blij

@pinda, gecondoleerd met je omaatje meis! succes in ronde 2!

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Pinda: sterkte meis. Je oma verliezen is nooit leuk! Knuffel.
    En die krampen heb ik ook last van, vandaag heel erg. Maar volgens mij wordt het bloeden al weer minder.
    Zit er ook aan te denken om ovu testen te kopen, welke heb jij?

@Joy: fijn dat je wat gevonden hebt :) Wat heb je gekocht?

11. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Hier inmiddels ook behoorlijk ongesteld:$ Maar ben iig blij dat we een nieuwe ronde ingaan. Ik ga niet tempen en ook geen ovutesten gebruiken. Ga gewoon kijken of ik weer mijn eisprong voel deze rond en lekker klussen wanneer we zin hebben;)
    Nou ga maar slapen morgen een dagje vrij dus het hele huis maar ff door. Nu al geen zin in:p

Slaap lekker allemaal!!!

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

Ing, even linkje gezocht, jongedame past haar zomerjas niet meer maar winterjas vind ik nog te vroeg want dan valt er straks niets meer aan te trekken als het vriest haha, heb na lang zoeken dus eindelijk iets gevonden wat ik leuk vind voor "tussendoortje" :)

C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat een leuk jasje :)

@Derdedroppie: vervelend hevig ongesteld zijn. Dacht van de week ook dat het erg heftig zou worden maar inmiddels al aardig op zn retour.

Slaap lekker allemaal!

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

good morning ladies!

lekker geslapen? hier wel en werd wakker geknuffeld door mijn meisje, dat was wel even gezellig :)

@ing, dank je, als het goed is komt hij vandaag al binnen :D

@derdedroppie, erg vervelend zware ongi, dacht dat ik ook zware ongi zou krijgen maar net als bij ing is het hier ook op zijn retour, van het weekend is het klusseizoen weer geopend ;)

15. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik mag me weer melden.. (Helaas :()

Krullie88 / 24 jaar / 4e ronde / 1e kindje

Succes iedereen!

Liefs

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ NOD lijst 1 t/m 15 november 2012 ♥

1. (1)
    MinieMe81(31 jaar), 4e ronde, 2e kindje

2. (1)
    Zwangels
    (29jaar), 13e ronde (4e na VMK), 1e kindje

3. (1)

Ing49824(27jaar), 4e ronde, 1e kindje

4.

5.

6. (2)
    Pinda83(29jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Joy2( ? jaar), 9e ronde, 2e kindje

7.

8.

9.

10.

11. (1)
    Derdedroppie
    (25 jaar), 2e ronde, 3e kindje

12.

13.

14.

15.

T o t a a l: 6

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!

♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Welke datum is je nod krullie?

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames!

Ook ik meld me hier. Ben weer ongi geworden grrr....
    Dus op naar de volgende ronde! Heb de lijst even aangepast. Vind je hem zo mooi Ing?

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

welkom zwangels en krullie!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je Joy2!