Ga je nou hier ook al over de voice lullen hihi Ga zo lekker na me bedje zo'n 9tot9 dagje is best pittig maar gelukkig hebben we weekend!!!!!
Volgens mij lulde ik hier over de televizier ring Slaap lekker meid en tot later, geniet van je weekend!
Hoorde gewoon gisteren dat het tot 14december duurd moet echt met ml praten ik hou dat niet vol hoor hihihi. ppfff heb echt een wakker worden probleem lig nu al een half uur op bed met de poging om eruit te gaan maar het lukt gewoon nog niet en het moet,heb nog zoveel te doen.
ik denk dat je vandaag dan een knaller hebt! veel plezier met klussen! Ik doe geen ovu testen, maar opzich zou het best handig zijn, ik heb echt geen idee wanneer mijn ei komt haha dus probeer om de dag gewoon te klussen. Voel van alles natuurlijk, maar of het een ei is.. Vorige maand helemaal door gedraait van alle symptomen, dat was ik deze maand niet van plan. Mijn eerste test is ook pas denk ik 7 november. Probeer het niet eerder te doen, zeker niet voor mijn nod! haha
Goedemorgen meiden, kon echt niet wakker worden, zit hier nog als een duf konijn op de bank. Was om 7 uur al wakker, ivm wekker van vl, die is aan het maishakselen... Heb volgens mij ontzettend vast geslapen, want heb hoofdpijn niet normaal. En spierpijn van de yoga hahaha. Moet ook nog van alles doen, krijgen morgen bezoek. Mn neef en zn vrouw komen langs. Nou meiden, hele fijne dag en tot snel weer!
Pinda: Je eitje al gevonden? Anoniem: Hoe is het met de misselijkheid? Misschien nog last van ontpillen o. i. d? Meis: Al eerder ovutesten gebruikt? Misschien geen gek idee bij ronde 12 . Ben benieuwd naar je testjes! Mama-in-Love: Spannend! Ik duim voor je . Nannar: He bah, een traantje . Hopen op meer geluk deze ronde! Inge: Was Yoga iets voor je? En wat een pech met de auto. Dat ken ik, hier net ook twee ribben ingeleverd... Hoop dat je zo weer een beetje wakker wordt! Koppie koffie? Schaapje: Hoop dat je een heerlijk weekend hebt in Scheveningen . Bianca: Ook al begonnen met de ovutestjes? Ik ga er nog maar niet aan. Als het na 6 rondes (en deze tel ik nog niet mee) niet raak is ga ik het wel proberen. Hier is de menstruatie eindelijk over na 8 dagen. Zal wel door het verwijderen van de Mirena komen. Gisteren naar Doe Maar geweest in 't Gelredome. Echt een gave avond gehad, maar nu ontzettend verkouden. Straks lekker m'n kleine mannetje weer halen bij m'n ouders . Meiden, allemaal succes met het spotten van jullie eitjes en veel plezier met de mannen!
Fijn dat je ongi nu over is meid Veel succes deze ronde! Ook al verkouden? Hier ook nog steeds, duurt nu al bijna 2 weken maar loopt wel op zn eind gelukkig. Heb 2 of 3 jaar geleden een keer yoga gedaan, nu dus voor de eerste keer weer. Was wel leuk, maar wel wennen. Deed echt zeer haha. Hier echt geen zin om iets te doen. Lig de hele tijd maar een beetje op de bank te hangen... Moet zo wel in huis aan de gang, hoe eerder het af is hoe beter en moet mn velgen nog schoon maken om op MP ofzo te zetten. Maar heb gewoon even geen zin hahaha. Erg he!?!?
Ik heb ook al zo'n lekkere hangdag! Lekker rustig aan . Helemaal niet erg toch? Twee weken verkouden, bah! Het begint hier nu een beetje af te zakken, zal vanavond wel weer terug komen. Volgens m'n vent kwam het door de bus na Doe Maar. Lekker op elkaar gepakt in zo'n kleine ruimte. Hoeveel dagen heb jij nu voor je cyclus genomen eigenlijk? Ik ben zo benieuwd! Dacht toch echt even dat er hier een eisprong aankomt. Had eerder een cyclus van 25 dagen, dus het zou wat aan de vroege kant zijn. Toch blij dat er gisteren een regenjasje omheen zat .
Ja het is heerlijk haha, maar ik weet ook dat ik nog dingen moet doen en daar word ik dan weer een beetje onrustig van. Misschien zo toch maar even wat doen, dan ben ik klaar en kan ik weer hangen haha. Zou best kunnen hoor, dat het door de bus kwam. Allerlei bacterien enzo En dan van de warmte de kou in en weer andersom. Ik heb 34 dagen genomen, gemiddelde van de laatste 3 cyclussen. Maar volgens mij is het wel korter dan 34 dagen! Maar ja, we wachten af. Ga in ieder geval volgende week zondag testen! Als ik nog niet ongi ben, maar dat denk ik niet.
Spannend, spannend, spannend! Deze maand voor mij nog rood, maar dan hoop ik voor jou (en de rest) een beetje extra roze . Ik ga lekker m'n kind halen, mis 'm! Niet te veel doen vandaag, alleen het noodzakelijke en dan lekker weer hangen! Vanavond kom ik weer eventjes spieken!
Veel plezier met je kind Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga nu wat in het huishouden doen! Hoe eerder het klaar is hoe eerder ik weer lekker kan relaxen hahaha! Tot later meiden!
Wat een dag heb echt nergens zin in. ovu testen doe ik nu nog niet elke dag hoor morgen kijk ik nog een x hoe die dan is en is die wat donkerder dan gisteren dan kijk ik maandag nog wel een x. Heb me voorgenomen om me er wat minder mee bezig te zijn we klussen om de dag en we wachten het wel af. Ik heb alleen steeds me zelf ermee en steeds die dingen voelen en denken die er niet zijn maakt me gek. Blijf wel hier kleppen hoor maar er moet gewoon wat rust in me komen.
Dat ken ik Bianca, hoewel ik me bewust probeer minder er mee bezig te houden. Lukt aardig moet ik zeggen maar ik hoef maar iets te zeggen tegen vl en hij zegt gelijk dat ik er te veel mee bezig ben, grrrr.... Nu even snel weer verder hier!
Bianca, hier lukt het ook aardig om er minder mee bezig te zijn. Moet ook wel veel werken dus heb veel afleiding. Maar tegen vl zeg ik ook bijna niets meer. Kan het ook wel voor me houden, hij loopt alleen maar de stressen dan en rond met het idee dat ik zwanger kan raken en alle gevolgen die gaan veranderen, dus vanuit mijn mond niets meer haha
@ReadHead, nou het ging met de misselijkheid eigenlijk in 1x heel goed! Nergens last meer van, nu was mijn temp afgelopen 2 dagen 36.7, dagen ervoor 36.5, dus ik dacht ja eisprong gehad.. Nu vanmorgen getempt was hij 36.4, dus nu weet ik het niet meer, haha! Maar gisteren/vannacht nog geklust, dus ja als ik hem dan vandaag heb mijn ei is het nog goed, toch? Verder bij iedereen nog alles goed? Groetjes
Anoniem: gewoon door blijven klussen, komt vanzelf goed. Hier denk ik wel last van het ontpillen. Regelmatig misselijk en rommelende darmen. Ook drie kilo aangekomen grrrrr Maar die gaan er wel weer vanaf. Toch gek ik ben wel eens vaker gestopt met de pil een aantal maanden maar nooit echt last ervan gehad. Nu net ongesteld geweest dus zwanger kan het niet zijn. Voel echt vanalles, maar deze maand ga ik er niet intrappen! Deze maand gewoon afwachten haha niet mijn sterkste punt...
Ik ben ook een aantal kilo aangekomen na het stoppen met de pil. Jaren terug ook eens gestopt, andere reden, en toen ineens in korte tijd 5 kilo afgevallen. Maar het menselijk lichaam blijft toch iets vreemds. Voelde zelf vorige maand ook van alles, dacht toen echt zwanger te zijn, ook omdat ik 2 weken over tijd was. Probeer nu alles wat ik voel te relativeren naar iets anders. Wil ook sowieso niet veel testen. In ieder geval volgende week zondag en als ik dan niet zwanger ben gewoon wachten tot mijn NOD!
INg: waarom zondag testen?? Of heb ik daar overheen gelezen. Ik probeer echt te wachten op min 8 nov.. Als het goed is 4 of 5 mijn nod en daarna nog een paar dagen wachten. Dit is ook pas de tweede ronde na het stoppen met de pil, dus geen idee wat mijn lijf gaat doen.. we zullen zien. Ondanks dat ik gewoon nog door blijf klussen (aangezien ik niet weet of mijn ei is geweest) denk ik dat ik wel plaats kan nemen op het mooie rose bankje! Iemand popcorn?? hahah
Ik wil graag zondag testen (de 28e) omdat mijn vader dan zijn 60e verjaardag viert (hij is de 30e jarig) en het leek mij dan een geweldig cadeau Voor mijn ouders zou ik het toch niet lang geheim kunnen houden als ik zwanger was, vandaar dat ik het ze dan zo vroeg zou vertellen!
Ik kijk nu naar 16 and pregnant, zo raar. Is een meid met een katholieke zorgverzekering. En nu wilde ze een spiraaltje en dat werd niet vergoed, was 100 dollar. Maar de geboorte van 12.000!!!! dollar werd wel vergoed. Nu had ze een kliniek gevonden waar ze het gratis deden. Amerika is maar een vreemd land. Kan er soms ook slecht tegen, als ik die tienermoeders zie. Vrouwen die graag een kindje willen lukt het soms niet of het duurt jaren en zo'n "dom wicht" (sorry voor mijn taal gebruik) is met een keer onveilige seks ineens zwanger en dan nog moeilijk lopen doen ook. Hoe denken jullie hierover?