NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Het is hier één grote puinzooi en ik heb maar geen energie om het huishouden te gaan doen... Blergh!

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Cyclus van 28 dagen, vrijdag 19 oktober mn eisprong gehad dus NOD is 2 november.

Faye, 22, ronde 5, 1e kindje

3. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @redhead, hier is t huis aan kant, maar is de speelgoedkist ontploft! Hahahaha, overal ligt wel wat.

@fayebeebie, welkom en succes.

4. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @schaapje1977 dankjewel! En nu maar afwachten, hoelang na de eisprong duurt het ongeveer voor de innesteling? Ik heb vrijdag mn eisprong gehad, vrijdag en zaterdag en zondag geklust, en gister had ok ineens een druppel donkerbruin bloed (sorry) ?
    Xx

5. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Innesteling is 5-10 dagen na eisprong. Zou dus kunnen bij jou. Heb je voor je ei ook geklust?

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow Schaapje, dat vind ik knap! Hoe doe je dat?

7. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @schaapje1977 nee helaas niet door omstandigheden, maar heb nog nooit wat bloed gehad na eisprong tot NOD ...... Dus ik heb hoop :D

8. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    hey dames als het goed is sta ik ook op de lijst. Maar ben nog niet heel erg actief hier. Zit nog in de vorige topic te kijken en daardoor blijft het erbij. Maar ik kom steeds vaker hier kijken want 1nov. komt er alweer aan de tijd gaat ontzettend snel. Inmiddels op wachtbankje aanwezig. waarschijnlijk mijn ei zaterdag/ zondag gehad. gezellig geklust op 14 - 17 - 19 - 21 en 22 hebben we aardig goed ons best gedaan dacht ik zo. Nu verder met huis schoonmaken (heb je een week vakantie ga je schoonmaken )

9. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Bijhouden, redhead;) haha, nee. We hebben net het huis verkocht. Vorige week nog kijkers gehad, dus dan hou je het wel bij.

10. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Zouden jullie me willen helpen ? Willen jullie mijn topic even bekijken ? Topic spannend..... Onder zwanger worden ....HELP!

11. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Leuk.. we lopen gelijk.. Spannend.. Fingers crossed..:)

12. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Net gelezen, maar eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat je geduld moet hebben. Je klachten kunnen wijzen op innestelling, maar ik weet dat je lchaam je ook flink voor de gek kan houden. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik 4 rondes lang van alles en nog wat. Bij de 5e ronde dacht ik dat t toch niet raak was want heel weinig geklust ( lees; 1x), ik voelde niks en toen was ik dus zwanger.
    Dus hou nog ff vol meid, schrijf je frustraties van je af, aar verwacht geen duidelijk antwoord. Die komt pas van een positieve test, en daar is t echt nog te vroeg voor.

Dikke knuffel

13. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    @hier zo was ik van de week heel zeker dat ik vast zwanger zou zijn zo onzeker ben ik vandaag! Helaas zit op 6 dpo dus moet nog ruim een week in onzekerheid wachten

14. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @schaapje1977 ik voelde alle afgelopen maanden juist helemaal niks, heb wel geklust maar niet meer mee bezig gehouden door omstandigheden totdat ik me sinds vandaag niet echt super fit voel en ik dit ook nooit voel. Behalve bij mn zwangerschap 2 jaar geleden.....

15. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @Evian1804 wat grappig ik duim voor ons voor een positieve test. Ik had afgelopen vrijdag mn eisprong en waarschijnlijk vandaag mn innesteling, jij al iets gevoeld oid?

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Was bijna 3 kwartier eerder vrij, lekker joh :) Alleen omdat ik een paar doekjes thuis was. En krijg het gewoon doorbetaald.

Man o man, blijf naar de wc rennen. Net geweest, volle blaas, denk wartiertje geleden, en moet nu al weer...

Fijne middag nog, ik ga plassen :p en naar de sportschool!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Misschien een gekke vraag.. Maar als je je cyclus nog niet weet en je gebruikt ook geen ovutest of temperaturen.. Wanneer weet je dan wanneer je kan stoppen met klussen voor een beebje? Want ik heb dus geen idee wanneer me ei is of is geweest.

18. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Had vrijdagavond duidelijk mijn eisprong. Sinds gister wat kleine steekjes hier en daar, niet veel bijzonders. Wel een soort bulb/opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en witte vloed.

Ik duim voor ons.. :)

19. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ja heb echt zo gevoel alsof ik een steen in mn buik heb..... Pffff wil testen niet normaal.....testdrang is dat ook een zwangerschapssymptoom ahahahahahahah :D ik heb geen witte vloed maar net wat rozig slijm, en hoor dat je dat bij innesteling hebt........ Nog ff anderhalve week wachten dan maar he

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fayebeebie, laten we het hopen! Lekker nog even wachten met testen. Geduld ;).

Schaapje, dan is het logisch dat je het netjes houdt. Hier houd ik het ook netjes bij, maar ben volgens mij nogal streng voor mezelf...

Zo de buggy de auto in en even naar de stad en wat drinken met een vriendinnetje. Zoon al bijna 1... We gaan een leuke loopkar voor 'm kopen.
    http://www.kindtoys.co.uk/441-566-large/speedster-new-booxi.jpg

Gelukkig heb ik nog een kortingsbon!

Deel Deze Pagina