Goedemorgen meiden, hier ook weer uit bed. Wat een rot nacht zeg, vanaf een uur of 5 telkens wakker en nu dus brakjes. Enige dat ik voel is steekjes rechts onder in mn buik en soms links en hele kleine steekjes in mn tepels. Zo maar even aankleden en richting het werk, moet weer op tijd thuis zijn omdat ze vandaag de dieselolie komen brengen, zouden ze gisteren doen maar dat was niet gelukt. Daarna naar schoonmoeder eten en verder zien we wel wat de dag brengt. Fijne dag meiden!
@madeliefste, ik zou nog ff doortesten, je zit pas op dag 14! Ik had gister een positieve ovutest, op dag 22, nog nooit zo laat gehad. Cyclus dit keer 35 dagen. Lekker klussen blijven en nog ff doortesten, hoor wel eens dat de cb test smileys vroeg reageren, test zelf altijd met z&k en vind die heel duidelijk oplopen met streepjes. Weet zo al snel dat ei eraan komt. succes!
Anoniem, wat gek die misselijkheid. Je zou toch zeggen... Laten we het hopen! Op naar een roze lijst. Babywish, lastig hè, dat er niet mee bezig zijn. Maar volgens mij doe je het goed en kun je alles relativeren als ik het zo lees. Laten we hopen dat de boobies iets positiefs betekenen! Madeliefske, wat stom zeg! Eitje kwijt . Ik kan je niet helpen met advies over ovutesten, want daar doe ik niet aan zo lang het nog niet nodig is. Ing, ook al gekke steekjes! Ik ga echt voor een roze lijst! Hier ook een rotnacht gehad. Boas had last van zijn buik (denk ik) en had 's nachts twee keer een volle luier kak... Slapen lukte hem niet meer, dus heb ik zeker anderhalf uur naast 'm gezeten. Om 7.00 uur hield ie het voor gezien met slapen. Nu op het kdv en ik heb de boodschapjes weer in huis. Vanavond eters en ik ga eens proberen stoofvlees te maken. Straks m'n haren weer vers in de verf. Van felrood naar felrood met donkerrode strepen. Lekker dagje thuis met een vriendin! Vannacht had ik ook last van flinke steken aan de rechterkant, dus wie weet is mijn eitje nu pas echt gesprongen. Wie weet...
♥ NOD lijst 1 t/m 15 november 2012 ♥ 1. (6) Mama-in-love (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Luvv (30 jaar), 2e ronde, 3e kindje Mira30 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje BabyWish91 (? jaar), 11e ronde, 1e kindje Kim11 (23 jaar), ? ronde, 2e kindje Aeyelle (41 jaar), 1e ronde na onverwachte zwangerschap en vmk, 2e kindje 2. (13) Zwangels (29jaar),13e ronde (4e na VMK), 1e kindje Krullie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje CarlijnW (38jaar), 4e ronde (na curettage), 1e kindje M2008M (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje senna999 (32 jaar), 13e ronde, 2e kindje Hopeandfaith (25jaar), 21e ronde, 1e kindje Kortecol (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Vrouwtje80 (32 jaar), 2e ronde, 3e kindje daantje (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Rozientje (28jaar), 2e ronde, 1e kindje Lissy777 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje anoniem28 (25 jaar), 7e ronde, 1e kindje Fayebeebie (22 jaar), 5e ronde, 1e kindje 3. (4) Ing49824 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje Floor32 (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje (cyclus van slag) evian1804 (35 jaar), 17e ronde, 1e kindje 4. (2) Roosje3 (? jaar), 2e ronde, ?e kindje MissyZuilen (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje 5. (3) Lica (27 jaar), 7e ronde, 2e kindje Smurffin (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje 19Vivian86 (26jaar), 3e ronde, 1e kindje 6. (7) Pinda83 (29jaar), 2e ronde, 2e kindje Joy2 (? jaar), 9e ronde, 2e kindje biancawv (33 jaar), 5e ronde, 1e kindje Redhead (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje Eliz30 (30 jaar), 24e ronde, 1e kindje pom77(35 jaar), 13e ronde (1e na bbz 1-10), kindje 4 (1e voor vriend en mij) tinkerbell26 (27 jaar), 10e ronde, 2e kindje 7. (5) Isa2007 (31 jaar), 6e ronde, 2e kindje Krista1990 (22 jaar), 4de ronde, 1e kindje F1986 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Katrineke (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje cappucino (26jaar), 3e ronde, 1e kindje 8. (7) swimming (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Anitaaaxxx (26 jaar), 13e ronde, 2e kindje steenbokje (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje dakota (? jaar), 2de ronde, 3de kindje Nala010 (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Madeliefste (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Giulietta (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 9. (2) Schaapje1977 (35 jaar), 3e ronde, 2e kindje ayse1980 (32 jaar), 9e ronde, 3e kindje 10. (3) Mediq22 (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje LF84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje meis1987 (? jaar), 12e ronde, 1e kindje 11. (5) Derdedroppie (25 jaar), 2e ronde, 3e kindje Miekoe (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje. lady1987(25 jaar), 15e ronde, 1e kindje Jufffie (? jaar) , 8e ronde, 2e kindje Cato1979 (33 jaar), 3e ronde, 1e kindje 12. (3) nila (? jaar), 5e ronde, 4e kindje Loesjee89 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje MarjoleinART (30 jaar) 6e ronde 1e kindje 13. (2) Anjamones (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje Linnepinna (? jaar), 9e ronde, 1e kindje 14. (4) Dorianne (30 jaar),1e ronde, 3de kindje Charise(25 jaar),13e ronde/3e met Clomid, 1e kindje Midani (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje. Glamoury (34 jaar), 3e ronde, 1e kindje 15. (3) Droomvlucht (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Frutsel (28 jaar), 2e ronde, 2ekindje Sweetheart86 (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje T o t a a l: 69 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld, 0 negatieve test, 0 twijfeltest, 0 cyclus van slag, 4 MMM, 0 vlindertje WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Goedemorgen, gisteren nog niks dacht ik. Nou gisteren avond wat steekjes en nu ook nog links, maar voornamelijk rechts. Spannend weer hoor al die wachtende op dat roze bankje. Ja roze we willen roze
Ik heb vanacht echt kl*te geslapen, heb de hele nacht een hongergevoel gehad, en heb toch echt wel normaal gegeten zoals elke dag, en heb sinds anderhalve dag a 2 dagen ineens last van mijn hart, ik voel hem duidelijk kloppen in mijn onderbuik, en het lijkt ook alsof hij veeeeeel sneller slaat dan normaal.... hoop toch niet dat het een hartafwijking is.. heb dit nog nooit gehad, ook niet bij stress ofzo..
Goedemorgen dames, Hier net uit bed...pffff wat een nacht dit is de tweede al dat ik slecht slaap en rare dromen heb. Heb nu ook al 3 avonden last van een opgeblazen gevoel en het zuur. Mijn (.)(.) zijn gevoelig. Vanmorgen er al eerder uit geweest om naar de wc te gaan en heb echt verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn had ik dit ook in de laatste wachtweek, helaas is dat een vmk geworden. Ik hoop maar zo dat ik nu weer zwanger ben en dat het goed mag blijven gaan. Mijn temp blijft erg stabiel op 36.9. Gisterenavond eens mijn temp opgenomen om te kijken of er daadwerkelijk verschil in zit met 's ochtends, had ik 37.6! Erg hoog voor mijn doen. Mijn tempkaartje is dan ook zo anders dan de vorige keren. My Ovulation Chart
Morgen Ladies.. hier geen nieuwe ontwikkelingen.. Steekjes in liesstreek, nog steeds bulb gevoel in onderbuik, steekjes in borst.. nothing special yet.. nog ruim een week wachten..fingers crossed.. fijne dag..
Goedemorgen, Gisterenavond was ik zo echt moe en ook even dutje. Lijkt even niet zo lekker vel. Vandaag heb ik een ovulatietest net gedaan. Nu is wel positief worden, dus vanavond klussen.
Even vraag: Wanneer hebben we 'n klussen geweest: Afgelopen 18 oktober (2x "avond" en "nacht") En afgelopen 22 oktober (1x "avond") Hoelang is een eicel nog leven? Volgens mij dat vandaag kan gewoon opnieuw klussen.
Een eicel leeft 24 uur ongeveer, maar zaadkan tot 6 dagen leven. Mijn dochter heeft het 8 dagen overleeft.
Hallo, Ik zou ook wel graag op de lijst willen . Het is alleen mijn eerste ronde en ik kan heel onregelmatig ongesteld zijn. Als ik de eerste cyclus van 28 dagen uitga dan is 11 nov mijn NOD. Dus MBG,28 jaar, 1e ronde,1e kindje
ik heb mijn nod staan op 1 nov.maar dat klopt niet.ik had een positieve ovulatietest op 20 november. wanneer heb ik dan mijn nod? gewoon 14 dagen tellen? of 20 november en dan 2 dagen tellen want binnen 48 uur na positieve ovulatietest springt de ei. en hierna pas 14 dagen tellen? is mijn nod 3 nov of 5 nov?
ik voel me soms met vlagen echt misselijk,terwijl mijn nod pas 3 of 5 november is. zou het een innesteling kunnen zijn?
Hoi LF84, je kan idd tot 24 uur na springen van je eitje klussen, sommige eitjes leven langer, je moet nog een paar dagen tot je eisprong dus ga zo door met klussen! Wilde nog even zeggen dat ik aldoor moet glimlachen bij je berichtjes, je schrijft zo leuk! Bedoel het echt positief, begrijp me niet verkeerd . Eerst dacht ik dat je uit een ander land kwam maar nu ik even bij je voorstel-topic heb gekeken, lees ik dat je doof bent. Dat verklaart een hoop maar nogmaals je brengt een lach op mijn gezicht , fijne dag verder! x pom
Hoi meiden, oooow al die klachtjes en kwaaltjes, spannend! Laten we hopen dat het voor iedereen raak is. Ik hoop het zo voor iedereen!!! Net klaar met werken! Ging lekker vlot. Moet straks maar even weer bezig met het vullen van mn shop, heb weer een bestelling binnen. Is natuurlijk fijn maar moet nog wel wat hebben voor de lady's night straks. Mijn ouders krijgen vandaag hun serre. Ze hebben een dakterras en dat wilden ze graag afschermen met een glazen serre (bovenkant en voorkant is dan glas). Al een tijd geleden besteld, nu eindelijk 9 weken te laat wordt het geleverd (moeten ze ook nog eens 2% extra BTW door betalen) en nu is het glas wat aan de voorkant komt kapot gevallen... Ze waren absoluut niet blij. Dus mn vader had al tegen ze gezegd, ze krijgen geen cent tot dag alles er in zit en goed waterdicht en alles is!!! Wel balen want hij viert zijn verjaardag dit weekend en was wel handig als het dan dicht was, konden ze mooi buiten roken. Kan alsnog wel, maar ja als het hard waait of regent, zit je maar mooi... Nou meiden, fijne middag nog. Ik ga even wat eten!
Hoooi, Hebben jullie dat nou ook dat zodra de eisprong is geweest, de 2 weken niet snel genoeg om kunnen gaan? Ik heb het nu al terwijl mijn banner zegt dat ik vandaag mijn zou eisprong zou moeten hebben maar daar en tegen zegt mijn app dat ik um zondag (gebaseerd op 28 dgn)zou moeten hebben gehad en mijn gevoel zegt ook dat mijn ei-sprong al is geweest. Had namelijk al vanaf zaterdag steekjes e.d. en nu bijna niets meer, ik weet niet of je aan de hand daarvan kan zeggen dat het ook echt zo was. Ach nou ja we klussen gewoon gezellig door en wacht gewoon lekker ongeduldig af.