Dat is goed nieuws Schaapje. Gefeliciteerd! Hier vanavond beginnen met ovutesten. Ik verwacht mijn ei zaterdag maar is wel fijn om daar een beetje bevestiging van te hebben. Hoop dat het gaat lukken met klussen, manlief is nl een beetje ziekjes. En zoon is ook niet helemaal lekker, heeft vanmiddag alles eronder gespuugd.
@Pom: hahaha, wij douchen ook met water maar heb het water graag lekker warm. De dieselolie gebruiken we hier om het warm te maken zeg maar, de verwarming werkt er ook op! @Vivian: zooo dat was een lang gesprek zeg. Lijkt mij goed als je zo lang daar zit en over van alles kletst! Ik duim voor je! @Schaapje: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!!! @Vrouwtje: heb je inmiddels al wat gehoord? Hoop dat je de baan hebt! @Hier: net thuis, was bij schoonmams om te eten. Was wel even gezellig! Verder weinig nieuws eigenlijk! Slaap lekker alvast meiden!
Ja ik heb er ook een goed gevoel bij. Maar zoals ik al zei.. Ik durf niet al te optimistisch te zijn. Dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar zodra ik wat weet dan horen jullie het van me.. Mooi dat het gezellig was bij je schoonmoeder! Jij ook een fijne avond verder en alvast sweet dreams.!
Jeeeeeeeeeeeeeeeee van harte met jullie nieuwe huis. Vivian spannend zeg. Volgens mij klikte het dus wel
De klik was er zeker! En hij was ook erg optimistisch. Maar ik wacht geduldig af.. Je hoort het zodra ik iets meer weet!
:x:x:x Ik lees net mijn dagboek terug (ik houd een dagboek bij om mijn cycli in de gaten te houden), en bedenk me eigenlijk dat ik afgelopen maandag een posi ovutest had, en dat we maandagavond voor het laatst hebben geklust... Had ik nou dinsdag ml. ook nog even lief aan moeten kijken, of...? Ik heb geen idee wanneer mijn ei springt na een posi ovuest! 24 uur? 48 uur? pfff.... Heb nu het gevoel dat deze ronde verspild is, of ben ik extreem pessimistisch? Help! Pinda
Oh ja: wat een klachtjes heeft iedereen al hee! Ik ben waaeschijnlijk nog maar 1 of 2 dpo, wilde dat de tijd sneller ging en ik ook kon schrijve over klachtjes! Spannend voor iedereen zeg! Succes allemaal! Grtz
Maandag posi test en maandag geklust dat is volgens mij wel goed. Zaadjes kunnen tot 72 uur overleven dus al heb je je ei pas 48 uur na de positieve test gehad dan zit je nog goed. Duimen maar!
Ja, dat is ook zo... voelt alleen heel dom nu omdat ik wel weet dat na een posi ovutest je ei pas na 24 tot 48 springt. En stom dus dat we na die posi test niet meer hebben geklust. Wat een blondje ben ik ook....!!!:x
@ Vivian: Ik duim voor je!! @hier: Vandaag al een redelijk donkere ovu test. Denk dat tie morgen wel kan gaan springen. Vandaag dus toch nog wel ff geklust voor het geval dat en morgen er nog ff een testje er tegen aan gooien! Ik ga maar eens lekker slapen denk! Fijne avond nog meiden!
Wat veel kwaaltjes sinds vanacht / vandaag hier komt mijn waslijst Trekkend gevoel van buik Misselijk Maagzuur Gevoel alsof mijn eten hoog blijft zitten Obstipatie en dan ineens weer diarree Elke X hoofdpijn Hartkloppingen Hele dag door hongergevoel met als resultaat een knorrende maag Borrelende buik/maag/darmen Van die soort soepdraden in mn ogen Versterkte reuk Meer plassen dan normaal En moeilijk in slaap komen en snel wakker worden
Zet mij er ook maar op, kunnen we gezellig samen wachten. Happy83, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje, NOD 3 november
Hallo, wat gaan jullie Snel! Hier geen kwalen, of heb ze wel.... Borrelende buik, krampen pijn aan borsten. Maar probeer er niet op te letten. Test toch pas over twee weken. Schaapje gefeliciteerd! Helemaal super
♥ NOD lijst 1 t/m 15 november 2012 ♥ 1. (6) Mama-in-love (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Luvv (30 jaar), 2e ronde, 3e kindje Mira30 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje BabyWish91 (? jaar), 11e ronde, 1e kindje Kim11 (23 jaar), ? ronde, 2e kindje Aeyelle (41 jaar), 1e ronde na onverwachte zwangerschap en vmk, 2e kindje 2. (13) Zwangels (29jaar),13e ronde (4e na VMK), 1e kindje Krullie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje CarlijnW (38jaar), 4e ronde (na curettage), 1e kindje M2008M (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje senna999 (32 jaar), 13e ronde, 2e kindje Hopeandfaith (25jaar), 21e ronde, 1e kindje Kortecol (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Vrouwtje80 (32 jaar), 2e ronde, 3e kindje daantje (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Rozientje (28jaar), 2e ronde, 1e kindje Lissy777 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje anoniem28 (25 jaar), 7e ronde, 1e kindje Fayebeebie (22 jaar), 5e ronde, 1e kindje 3. (5) Ing49824 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje Floor32 (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje (cyclus van slag) evian1804 (35 jaar), 17e ronde, 1e kindje Happy83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 4. (2) Roosje3 (? jaar), 2e ronde, ?e kindje MissyZuilen (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje 5. (3) Lica (27 jaar), 7e ronde, 2e kindje Smurffin (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje 19Vivian86 (26jaar), 3e ronde, 1e kindje 6. (7) Pinda83 (29jaar), 2e ronde, 2e kindje Joy2 (? jaar), 9e ronde, 2e kindje biancawv (33 jaar), 5e ronde, 1e kindje Redhead (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje Eliz30 (30 jaar), 24e ronde, 1e kindje pom77(35 jaar), 13e ronde (1e na bbz 1-10), kindje 4 (1e voor vriend en mij) tinkerbell26 (27 jaar), 10e ronde, 2e kindje 7. (5) Isa2007 (31 jaar), 6e ronde, 2e kindje Krista1990 (22 jaar), 4de ronde, 1e kindje F1986 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Katrineke (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje cappucino (26jaar), 3e ronde, 1e kindje 8. (7) swimming (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Anitaaaxxx (26 jaar), 13e ronde, 2e kindje steenbokje (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje dakota (? jaar), 2de ronde, 3de kindje Nala010 (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje Madeliefste (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Giulietta (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje 9. (2) Schaapje1977 (35 jaar), 3e ronde, 2e kindje ayse1980 (32 jaar), 9e ronde, 3e kindje 10. (3) Mediq22 (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje LF84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje meis1987 (? jaar), 12e ronde, 1e kindje 11. (6) Derdedroppie (25 jaar), 2e ronde, 3e kindje Miekoe (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje. lady1987(25 jaar), 15e ronde, 1e kindje Jufffie (? jaar) , 8e ronde, 2e kindje Cato1979 (33 jaar), 3e ronde, 1e kindje MBG (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje 12. (3) nila (? jaar), 5e ronde, 4e kindje Loesjee89 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje MarjoleinART (30 jaar) 6e ronde 1e kindje 13. (2) Anjamones (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje Linnepinna (? jaar), 9e ronde, 1e kindje 14. (4) Dorianne (30 jaar),1e ronde, 3de kindje Charise(25 jaar),13e ronde/3e met Clomid, 1e kindje Midani (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje. Glamoury (34 jaar), 3e ronde, 1e kindje 15. (3) Droomvlucht (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Frutsel (28 jaar), 2e ronde, 2ekindje Sweetheart86 (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje T o t a a l: 71 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld, 0 negatieve test, 0 twijfeltest, 0 cyclus van slag, 4 MMM, 0 vlindertje WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Heb de lijst bijgewerkt, voor de mensen die zichzelf missen of die een verandering willen zien. Nog 1 keer: WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! Ook veranderingen aangeven in kleur graag! Dat is voor degene die de lijst doet makkelijker terug te lezen, omdat er in 1 dag tijd heel veel berichten geplaatst worden. En ben niet van plan om de hele dag achter de pc te zitten, heb ook nog werk en de dingen hier in huis. Ik ga proberen om elke dag de lijst 's avonds bij te werken, heb ik er 's avonds geen tijd voor dan doe ik het de volgende dag. Ga nu zo slapen weltrusten allemaal!