Duidelijk (A) Wijzigingen in kleur Bleghhh, het regent buiten en het is koud, ook al is het raam dicht. Nog even doorbijten en dan kan ik testen Morgenavond op stap met vriendin en onze mannen
Goeie morgen jeetje wat is het vroeg voor een vrije dag. @Schaapje gefeliciteerd @zwangels you go girl @hier druk in me hoofd buik rammeld dus ik vrees dat ik me bedje uit moet voor een bordje brinta
Goedemorgen dames is het te doen op de wachtbank en ook voor het wachten op sollicitatie uitslagen? @schaapje gefeliciteerd met je woning! Schaapje was het toch? Sorry als ik het verkeerd onthouden heb! @hier weinig symptonen behalve zere tepels. Temperatuur blijft sinds dpo 7 tot nu dpo 9 gelijkmatig 36,9. Niet echt heel hoog, maar ook niet onder basaal. Ik ben deze maand erg onzeker en begin het vertrouwen kwijt te raken. Klinkt depri, en tja ben ik ook een beetje ;-(
@Schaapje, gefeliciteerd!!! Ga er lekker van genieten.. @Vivian, nou afwachten, maar als je zelf maar een goed gevoel hebt!! Gaat goed komen .. @Zwangels, Goed gedaan meid!!! @Hier, ja ik heb wel wat kwaaltjes, maar ik vind 1 ding heel raar, ik heb gister gesport, paardrijden, en tijden het rijden werd ik in 1x misselijk.. en toen ik gisteravond naar huis reed, meestal rij ik best wel door, omdat ik naar ml wil , haha, en gisteren zei mijn gevoel nee rustig rijden! Heel vreemd.. en ik heb sinds vanmorgen hele erge jeuk op mijn buik.. Verder ben ik weer wat misselijk, heb wat steekjes.. Mijn borsten nog niet heel veel last van, zijn wel wat groter, maar niet extreem veel last van, verder wel last van obstipatie en dan weer diarree, ook heel raar, omdat ik ook hele slechte darmen heb. Gisteren kon ik niet goed in slaap komen, en heb niet zo heel fijn geslapen, weet niet wat het was, maar niet echt fijn! Toen net 1 kop koffie op, doe ik 's ochtends altijd, begin nu al te kokhalzen ervan.. Zo nu genoeg over mij!!! Hoe is het met de rest, iedereen de avond en de nacht goed doorgekomen?
Hoi meiden. Ik kom ook weer even om de hoek kijken. De eersten zitten alweer op t wachtbankje net als ik. Ik kom niet zo heel vaak kijken omdat ik bang ben er teveel mee bezig te zijn en het TE graag te willen. Daarnaast zit er natuurlijk nog heel veel verdriet om t verlies van onze dochter. Wens jullie allemaal heel veel succes. Ik ga woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Kom dan weer even spieken. Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen meiden, weer vroeg wakker bah! Wens jullie een fijne dag, ik moet zo weer aan het werk. Liefs
Anoniem, leuk paardrijden! doe ik ook! Welke tak van paardrijden doe jij?? Die misselijkheid heb ik vorige maand ook gehad, reed in het bos en ineens echt een golf van misselijkheid, moest gewoon stoppen met draven en heb getwijfeld of ik niet af moest stappen om over te geven. Gelukkig zakte het in stap weer weg, maar vanaf dat moment dacht ik dit kan niet anders ik ben zwanger haha Helaas werd ik 6 okt ongi.... Luvv neem de tijd, verdriet om je dochtertje mag je zeker hebben, kan me voorstellen dat het dan soms teveel wordt! Hier vroeg wakker, terwijl ik vrijben haha misselijk, last van mijn onderrug en heb in een uur tijd al twee keer gepoept.. (sorry) Gelukkig ga ik deze maand nergens meer iets van denken hahaha en ben ik gewoon nog niet goed wakker denk ik. Straks maar eens naar stal even kijken of paard lief niet een dikkere deken op moet, vond het best koud.
Meidennn!!! Ik dacht ik doe een testje joh haha wordt toch negatief maar goed, ik zit op 6 dpo en 7 dagen voor NOD, maar kon die test niet laten liggen, dus ik kijken en ja hoor omo wit, en ik kijk binnen de 5 min en er staat een echt tuurstreepje, wat ik niet op de foto kan krijgen, maar ik zie hem en hij is licht roze.....!!!!! Ik beschouw hem wel als negatief, wil eerst een duidelijke streep zien, maar t verbaasde me dat er nu al een licht streepje stond.... hmmm
Hey meiden, Nou ik weet niet waar ik last van heb maar ik wordt er niet blij van.! - Ben al 2 dagen misselijk vooral s'nachts - Slaap normaal gesproken op mijn buik maar als ik dit doe dan voelt dit niet lekker - Erg snel wakker - Schrik NOG sneller dan normaal - En dan hebben we nog het opgeblazen gevoel Nu weet ik wel dat dit (zwangerschaps)symptomen zijn maar zit vandaag pas op 4 DPO dus volgens mij kan het dus geen zwangerschap zijn. Kun je zulke symptomen krijgen van een innesteling? Ik weet niet wat ik moet doen denk er zelfs aan om even langs de HA te gaan.
Knuffel voor Luv! En Faye...een voorzichtige proficiat vanuit hier @mezelf: ei kwijt zijn sucks...komt ie nog of is ie toch al geweest? Waarom stijgt die temp nou niet gewoon? Ugh...
Een klein tuurstreepje binnen de 5 min.. Ik ga vast een klein dansje doen! Dat klinkt zeker positief. Hopelijk kun je binnen een paar dagen een dikke vette streep zien.
Ik hoop het ook hihi, maar ik keek net weer en ik weet dat je dat eigenlijk niet moet doen, maar nu is mijn streepje weg en istie WIT geworden, grrrrrrr. Dus voorlopig istie voor mijn doen negatief, maar t zit wel de hele dag in mn achterhoofd hihi !