@Babywish Hoelaat s'morgens wil je testen?! Je moet ongeveer 4 uur niks gedronken hebben. Als je ong 8 uur slaapt drink je ook niets dus ik zou zeggen meteen testen als je uit bed komt. Heb je meer verschijnselen dan tepel pijn? En hoe hoog is je temp. Vraag me af of we een beetje hetzelfde hebben? Ik heb nu onderrug pijn en links+rechts onder buikpijn. Het lijkt op nadere ongi en baal er erg van! Hoop dat ik het mis heb. Jij babywish succes met testen!
Spannend! Volgens mij kun je toch gewoon blijven drinken vanavond? Maar misschien vanaf een uurtje of 10 niks meer drinken?? Ik zie dat je uit Groningen komt trouwens, ik kom ook uit Groningen, maar woon nu in Leiden. *duimt ondertussen voor jou voor morgen.
@Rijlessen: ik heb er iets meer dan een jaar over gedaan, maar ook een aantal keren een aantal weken niet ge-lesd. Heb de theorie in 1 keer gehaald en praktijk in 3 keer. Veel succes met je rijlessen! @Alchol: ik drink ook nog af en toe een wijntje. Alleen in het weekend! Neem er straks ook nog 1 of 2. @Kwaaltjes: nu ineens steeks steken achter mn venusheuvel (zo heet dat toch?). Van die branderige steken. Heel vervelend.
Zie nu dat er een aantal meiden (oorspronkelijk) uit Groningen komen. Ik heb daar tot een half jaar geleden ook gewoond (27 jaar). Ben in april gaan samen wonen met mijn vriend in Duitsland.
Mijn ei komt toch laat zoals verwacht. Mijn ovu test van vanmiddag begint nu donkerder te kleuren, buikpijn en vruchtbaar slijm vanavond aan de klus! (De rechtse) De vorige rondes hebben we er ect steeds naast verwacht helaas. Ik ben zo blij dat ik ben gestart met ovu testen
Spannend, bijna je ei Veel klusplezier en klussucces Ben echt onwijs moe. Lig er op tijd in denk ik vanavond!
Ik heb de eerste 22 jaar van mijn leven in Hoogkerk gewoond en de laatste 5 jaar echt in de stad. Althans, op 10 minuten loopafstand van de vismarkt
Ergggggg??? Er woont ook helemaal niet, dus wat zou je er ook moeten doen!? Hahahaha. Maar nu wonen in Duitsland??
Hahaha, das ook weer waar Ja klopt, mn vriend woont daar dus ben er bij in getrokken. Persoonlijk was ik liever in Groningen gebleven, qua stad. Maar heb hier nu een mooie groot huis en samen met vl Hij heeft een koopwoning en een vaste baan!
Is hij geboren in Duitsland? Wat voor werk doe jij nu dan? Is wel heel erg goedkoop wonen in Duitsland toch?
Heb een nieuwe forum gestart op het zwanger forum met de vraag of er ook zwangeren zijn die voor nod ongi symptonen hadden en toch zwanger bleken. Wellicht helpt het
Nee, hij is geboren in Drenthe, maar woont al 11 jaar in DL. Ik werk nu nog in de schoonmaak, 14 uur per week, vanaf november nog maar 5 uur helaas en ben bezig met een eigen webshop met zelfgemaakte artikelen? Wat doe jij en de rest hier voor werk? Ik ga nu slapen, val haast om hahah.
Hee meisjes, ik lees van alles hier maar heb nog geen tijd om terug te lezen. Veel te moe . Morgen heb ik zeker de tijd, dus lees ik eventjes terug. Nu lekker slapen. Trusten meisjes!
Net een hele scherpe pijnlijke steek linksonderin m'n buik. Leek net of ik ongesteld was, dan heb ik ook veel pijnlijke krampen en steken.
Mag ik verschoven worden? Ff heeft mijn ei gespot, pas op dag 16, dus ik moet veel geduld gaan hebben deze maand! Mijn NOD wordt 6 november. Mijn schoonzus is op 4 november uitgerekend van mijn neefje. Ben erg benieuwd! Vrienden van ons zijn 5 november uitgerekend. In februari een stel en een ander stel is nu 16 weken... Ik wil ook! Want er zijn dit jaar ook al 3 baby's geboren....