Ik ben gelukkig nog niet ongi...dus we wachten wel af. Ga morgenvroeg als mijn temp weer gestegen is een test wagen, zit ik op 11dpo.
Hier cd 23 maar nog geen ei... Wel af en toe steekjes links en rechts in onderbuik. Ik doe 2x per dag ovu test op dit moment. Tempen doe ik niet. Nog geen vruchtbaar slijm gezien...pff duurt lang...
@zwangels ik heb je temp kaart bekeken en als ie stijgt wat ik hoop voor je is er niks aan de hand dan is het mogelijk een innesteldip! Ook jouw temp is na ovu redelijk constant de mijne ook en zo anders dan de vorige. Hopelijk is dat voor beiden positief! @hier morgen komen mijn testen binnen en ga dinsdag op dpo 13 testen ivm dat ik as dinsdag een sollicitatie gesprek heb. Hopelijk ben ik zwanger en krijg ik eindelijk een nieuwe baan!
Eind deze week is mijn NOD en ik ben toch weer een beetje nerveus.. Ik probeer nuchter en realistisch te blijven, ondanks dat het soms echt moeilijk is.. Ik weet dat mijn lichaam mij voor de gek kan houden, dus de symptomen waar ik nu last van heb niets hoeven te betekenen.. Nou dat wilde ik alleen even kwijt.. Succes meiden deze maand...
Bedankt zwangels! Ik vind het zo spannend ook vanwege baby plannen hopelijk krijg ik het allemaal hahaha
Goede avond meiden, net terug uit Groningen, was erg gezellig. Vanmorgen getest, negatief, wellicht te vroeg maar heb ook geen ongi klachten ofzo. Lees morgen even bij, ga zo slapen. Liefs
Swimming wat goed! Ei gespot, veel plezier met klussen! Hier het gevoel dat mijn buik ontploft en zoveel heb ik niet gegeten. Wie weet haha
Hi dames! Hebben jullue een goed weekend gehad? Hier echt een knal rose ovu test. donkerder dan de test streep. dat moet toch wel een mooi eitje zijn haha! Ik ga maar eens aan het werk. fijne dag vandaag. ga vanmiddag ff bijlezen!
Goedemorgen, Vannacht eindelijk weer een goede nacht gehad. Zo maar weer aan het werk en daarna sporten! Fijne dag allemaal!
Hier nogg steeds geen "vage" klachten alleen last van me onderrug maar dat kan door van alles zijn sta de hele dag op het werk ben vorige week ook heel druk geweest met de voorbereiding voor het feestje van me ouders dus mogelijkheden zat . Moet wel zeggen dat het er minder mee bezig zijn wel voor wat meer rust zorg maar ik ga hier wat doen voor we weer aan het werk moeten fijne dag xx
Hallo allemaal, Iedereen een goed weekend gehad? Mensen die helaas toch ongi zijn geworden, klote man!!!! Mensen met een nieuwe baan, gefeliciteerd! @wachtbankje, iedereen succes laatste dagen! @Ei gevonden, hoop dat het goed komt voor jullie allemaal.. @Mensen die al gaan testen, veel succes Sorry ben in het weekend niet vaak online geweest.. Heb weinig tijd gehad, dus ik had veel bij te lezen vandaag, hahaha, zo een +/- 10 pagina's. Maar alles zo goed als bij gelezen ! Hier is het een beetje raar allemaal, heb in 1x geen 1 klacht meer, ben enorm fit.. heb geen steekje/buikpijn ofzo, het enigste is dat mijn boops gegroeid zijn! Verder nergens geen last meer van.. En mijn temp is niet net zoals vorige maand, dat hij van heel laag in 1x naar heel hoog gaat, hij heeft nu wel een sprong gemaakt, maar gaat mondjes maat omhoog, weet niet of dat dat goed is? Verder hebben wij alle 2 deze maand er niet veel aangedacht, veel afleiding gehad dus dat is misschien wel gunstig , We wachten af, nog tot eind deze week, en dan gaan wij een weekend weg dus spannend allemaal! Iedereen succes met de laatste dagen...