NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Hi meiden!

Mijn werkdag zit er weer op. Echt super drukke dag gehad. Blij dat ik nu weer lekker thuis ben. Morgen een dagje lekker relaxen met een vriendin en een beauty resort. Heerlijk!
    Verder pfff wachtbankje VRESELIJK!

@ Zwangels: Balen zeg! Ik wens je veel geluk in de volgende ronde.( en natuurlijk ook aan de rest van de meiden die weer de rode duivels over de vloer hebben!

@Iedereen: fijne avond!!! En dat er maar snel veeeeeel roze testers mogen zijn!

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ja klopt.

Hoe oud ben je?

3. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Dames!

Tot nu toe nog niet zoveel te melden gehad, maar.... Vandaag heel duidelijk de eisprong gevoeld:) Keurig netjes! blij! Meestal voelde ik al eerder buikpijn soms wel een week. Maar nu een paar dagen wat slijm en alleen vanmiddag wat steken.
    Gelukkig wel geklust en vanavond natuurlijk weer! Had meer gekund... maar goed ;)

Hoop op heel veel roze! Succes allemaal meiden!

4. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    nog steeds wat steekjes rechts onderin trouwens! :)

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Pinda83 hoeft niet perse iets te zeggen hoor. Ben 2 keer zwanger geweest dat t goed zat en bij de 2e vrijwel geen symptomen tot 6 weken. Bij de 1e vlak voor de test al misselijk en overgeven. Succes.

@hier: ik ga woensdag testen op 10 dpo. We hebben de middag ook nog een afspraak bij de gyneacoloog voor de uitslag van een onderzoek mbt de dood van onze 2e dochter. Spannende dag dus.

6. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    32 en jij?

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,

Zwangels, geef je wel gelijk hoor, even rustig aan. Veel succes! Ik merk hier ook dat ik er toch wel erg mee bezig ben. Knuffel!

Hier vandaag gewerkt en gesport. Was wel weer lekker. Net lekker samen gegeten en vl maakt nu de keuken schoon :) Zo naar de bouwmarkt, kijken voor een gordijnrails. Verder niks op de planning.

Kom later nog wel even weer!
    Liefs

8. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luvv heel veel sterkte!

9. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hey dames!

Zwangels, wat jammer...heel dikke knuffel voor jou, en goed dat je even ruimte neemt! Ik wil ook wel meekijken naar de lijst, kleine moeite :)

En wat zie ik nou? Alleen rood op de lijst, terwijl ik juist roze wil zien!

@hier: nothing special...wachtbankje hè. Zullen we 'em maar weer roze verven? Ik heb de popcorn en chocolade meegenomen! *biedt een stukje/handje aan*

10. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

10 jaar jonger ;)

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @hier: enorm scherpe pijn in m'n buik gehad een kwartier lang.
    En rood bloed. Maar wel heel weinig.
    Nu ook maar paar druppels, normaal is 1e dag ongie bij mij dat de hele pot rood is.
    Ook geen last meer van krampen ofzo, en normaal als ik opsta dan voel ik gewoon bloed stromen, nu niks want verlies ook amper bloed.

12. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Dat lijkt wel innesteling? Ik hoop het zo voor je/jullie!!

13. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    @babywish hoop dat het niet doorzet je zult morgen af moeten wachten @hier op dpo 12 een negatieve test. Heb het gedaan omdat ik morgen een sollicitatie gesprek heb mja nu weet ik dus ook nog niks en ga voor die baan.

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Als ik een baan zou krijgen, dan ga we door met onze kinderwens te vervullen.
    Je weet nooit wat de toekomst je zal brengen.
    Stel je voor dat na 1-2 jaar je contract niet verlengt wordt, dan zit je nog steeds in dezelfde situatie.
    Ik zie wel hoe de toekomst loopt

15. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Spannend babywish hopelijk toch een innesteling.

Isa succes met je sollicitatie morgen!

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Dank je!

17. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,

Sorry druk weekend gehad, en vandaag een drukke dag met werken.
    Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en heb mijn ei op 19 oktober gevoeld, en nu had ik ineens zaterdag en gisteren "vruchtbaar"slijm ( eiwit wat je uit kon rekken ) sorry voor de smerige details, maar jullie zijn wel wat gewend geloof ik hihi.

Kan je dit soort slijm ook krijgen als je zwanger bent ? Of moet ik mijn NOD nu ook gaan verplaatsen ( zou niet weten naar waneer dan trouwens :()

grrrr ik wordt echt gek!!!

Hoe is het met jullie dames ?

18. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hoi als je zwanger bent kan het slijm net als alle andere symptonen helaas alle kanten opgaan! Zo zijn sommigen Zwangeren droog en de andere waterig of cremig. Hier heb je niks aan maar das wat ik weet/lees. @ babywish ik ga ook door met onze kinderwens echter houden we er ons dan minder mee bezig omdat ik me eerst wil bewijzen op het werk. Maar Zal niet weer beginnen met de pil ofzo @luv dank je voor je succes wens!

19. urmylove

urmylove Niet meer actief

Hallo,

Mijn NOD is 4 november ongeveer, Morgenochtend doe ik even een CB testje, uit nieuwschierigheid. Mocht het niet positief zijn, dan zaterdag 3 november nog een testje :) Hopenlijk test ik al positief, al weet ik dat het veelste vroeg is..

20. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    ooh man wat is dat toch altijd spannend ;)

Deel Deze Pagina