NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hey meiden,

Pfoe, veel om bij te lezen.

@meiden op rood, balen zeg. Ik hoop dat t volgende ronde raak mag zijn.

@hier, druk, druk, druk. Hypotheek regelen, nadenken over de inrichting van ons nieuwe huis, wel of geen verhuizer, wat voor gordijnen op de kamer van me kleine meid, en ga zo maar door. Maar ja, de tijd gaat zo wel snel. Hoef ik niet heel de tijd op t wachtbankje te zitten. Hier nog geen klachten ofzo, maar dat zou ook wel errug vroeg zijn.

Fijne avond allemaal!

2. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    @hier merkt mijn vriend op dat mijn borsten zo wat uit mijn nu vallen! Hahaha hopelijk is het een goed teken al heb ik wel vaker vlak voor nod ook vergrote borsten

3. feelthebeat89

feelthebeat89 Nieuw lid

29 okt 2012
    3
    0
    0
    Hee meiden.

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD licht roze afscheiding gehad bij het afvegen dat heeft een dag aangehouden en toen was het over. Wel steeds lage rug pijn dus ging er vanuit dat mijn ongesteldheid gewoon door zou komen. Dat deed het dus niet dus heb 3 dagen na mijn NOD getest en die was negatief. En de volgende ochtend had ik wat bruinig bloedverlies. Daarna 3 dagen helder rood bloed maar echt heel weinig wel last van me onderrug maar totaal geen buikpijn. Het bloeden stopte gisteren en vanmiddag weer een klein beetje en dat was het. Dus ik heb meteen weer getest en weer negatief.

Komt dit iemand bekent voor ik wordt helemaal gek ik denk de hele tijd wel niet wel niet!

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

hej fealthebeat..

he wat vervelend! Ik hoop dat ik dat ook niet heb!
    Momenteel heb ik dus helemaal geen kwaaltjes, behalve wat steekjes...

Ik ga morgenochtend een testje doen, als die negatief is, kan iknog wachten op de zaterdag... Stom ook he je lichaam, die houd je zo voor de gek!

5. feelthebeat89

feelthebeat89 Nieuw lid

29 okt 2012
    3
    0
    0
    Haay urmylove,

Jaa wat een hel he. Ik zat eerst te denken aan een late innesteling en dat ik daardoor een pseudo ongesteldheid gehad had omdat het hcg nog niet hoog genoeg was. Gister de hele dag geen bloed verlies gehad en vandaag alleen vanmiddag weer een klein beetje. Maar het is echt niet te vergelijken met een normale menstruatie.

Ik hoop dat je een positieve test in je handen heb! Zal voor je duimen! :)

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemAal. Velen al op wachtbankje. Ik duim voor jullie. @ dames in rood, wat frustrerend!

@ hier: 6 DPO en misselijk 's ochtends, kan Geen zoetigheid verdragen. Verder al twee dagen stekende pijn in onderbuik. Vandaag temp Ook gedaald van 37.3/37.4 naar 37.2....
    Wat is dot nu weer?

7. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@kortecol, zou een innestelingsdipje kunnen zijn. Ik hoop t voor je

@feelthebeat, mmmm, vreemd. Ik hoop voor je dat t innesteling is. Maar je zei dat je nod al is geweest. Klinkt helaas dan toch als ongi. Stom hè, die onzekerheid?

Fijne dag allemaal!!

8. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Goodmorning ladies ik ga zo solliciteren! Heb na 7 dagen ineens weer een stijging van 0.2! Hierdoor doet ff de eisprong een dag opschuiven en zit ik net als gisteren weer op 12 dpo! Vind ik vreemd mja het zal wel. Vorige cyclus ging vlak voor nod de temp ook omhoog en 3 dagen later daalde die zomaar en werd ik ongi! Ik denk dat het nu ook gaat gebeuren ;-(

9. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Heel veel succes bij je sollicitatie, isa!

10. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    ISS succes straks op gesprek!

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Heel veel succes met je sollicitatie isa!

12. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Goeie morgen.
    Succes zo met je gesprek ik ga duimen voor je.
    Ik zag de lijst net en wat een hoop rood al en dan is de lijst nog niet eens officieel begonnen sterkte dames en hopelijk volgende ronde wel op roze.
    @Hier ben het wachten nu wel zat ik voel me nog steeds kip lekker behalve me onderrug dan je kan je natuurlijk ook kip lekker voelen vele klachten komen toch. pas bij 6 weken???? Over een weekje moet ik het weten maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongie word.
    Ga zo me bedje maar is uit kijken wat de dag me zal brengen xx.

13. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hahaha, goedemorgen bianca! Hier al een poosje op. Kleine meid is nog niet aan wintertijd gewend, lag om half 6 te roepen dat ze wakker was.
    Enne..wat klachten betreft. Bij mijn eerste zwangerschap pas klachten vanaf een week of 6.

14. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@ Isa, Veel succes!!!

@ iedereen, hier ook nog steeds op het wachtbankje, tot eind van de week, eigenlijk weinig last van iets, alleen dat mijn boops er zo wat uitvallen, haha, en dat ik felle steken heb ik mijn onderbuik.. Maar verder nergens last van, hoop het zo te houden! Iedereen weer succes!!

Groetjes

15. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Alle dames op rood ; balen!!!!!
    Alle wachtende dames ; succes met wachten.

Opgestaan met soort menstruatiekrampen in m'n rug. En krampen in m'n onderbuik, en nog steeds die steken in m'n lies.
    Heel erg hongerig laatste paar dagen, kan de hele dag wel eten.

M'n NOD is volgende week woensdag, 7 november.

16. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Heel veel succes met je gesprek, Isa.
    Hoop op positief nieuws voor jou :D

Lfs.

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

Isa: succes met je gesprek!

Hier ook nog steeds op het wachtbankje en eigenlijk weinig nieuws! Weinig klachten. Alleen veel last van afscheiding en af en toe steken in de borst/baarmoeder. Blijven rustig heen en weer schuiven op het wachtbankje, met een kopje thee en een stukje chocola of iets anders lekker :p

Fijne dag meiden. Ik ga zo aan het werk en verder geen idee nog.

18. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Isa, heel veel succes vandaag!! En ik duim ook dat je temp gewoon lekker hoog gaat blijven :)

@hier, geen bijzonderheden...we blijven gewoon wachten *zucht nog maar eens diep* Ik (emotie-)eet wel een stuk meer hoor, sinds dit hele ik-wil-zwanger-worden-verhaal, my god...wat een drama :')

19. LF84

LF84 Niet meer actief

Wel spannend voor dames! En balen voor dames, hoop dat volgende ronde is wel geraakt.

Gisterenavond waren we wel klussen, maar niet verwachten. Ik denk dat klussen is niet zo erg?
    Ik ben wel paar keer vergeten om iets dingen of afspraak pff. Ik voel me nog moe en ook darmen rommelen.

20. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe vrolijk mee met dat snoepen....op dat wachtbankje heb ik geen motivatie dat stukje chocola te laten liggen....is toch slecht om te lijnen als je zwanger wilt worden?;)

Je lichaam kan je wel echt voor de gek houden, want ik denk al twee dagen dat ik ongesteld moet worden, maar er komt niks. Mijn NOD is vrijdag, maar vorige maand was korter, dus zou morgen al kunnen zijn. Heb zaterdag en gisteren negatief getest, maar toch heb ik het gevoel dat het wel zou kunnen. Snap er niks van, dus wacht maar gewoon verder af...morgen weer een testje eraan wagen.

Heeft iemand ervaring met vroeg testen met sensitest? Of kan ik beter kv of cb gebruiken?

Succes met solliciteren Isa!

Deel Deze Pagina