Maakt volgens mij niet zoveel uit welke testen je gebruikt, maar ruim 20% van de dames test tot een week na NOD nog negatief bij zwangerschap. Ik zou minimaal twee dagen wachten met testen, elke twee dagen verdubbelt het hgc nl!
Ik denk ook niet dat het uitmaakt welke testen je gebruikt! Het HCG moet toch waargenomen worden, en dat zou iedere test moeten doen.. Mijn NOD is waarschijnlijk ook vrijdag, dat is mijn langste cyclus.. Dus ben benieuwd, Wij gaan weeken dweg, dus denk dat ik wel iets mee neem ... Ik ben nu wat misselijk aan t worden, en heb wel hetzelfde als meerdere hiero, kan blijven eten, heel de dag!!! Ben geen chocolade eten, maar gisteren ging het best goed, haha! NOu nog even afwachten, ben benieuwd
Maar wel een tip, altijd dezelfde testen gebruiken. Dan kan je goed vergelijken. Want als op de een zo'n vage streep komt en die andere duidelijker, dan kan je alsnog niet vergelijken met elkaar.
spannend 01-11 komt dichterbij en toch al dames op rood. Volgende ronde heel veel geluk. mijn nod is op 5nov hopelijk komt het dan ook pas aangezien ik familieweekend heb Denk dat ik gewoon ongi wordt, heb helemaal geen klachten. Plus puntje is meestal krijg ik een week voor nod last van pukkels. maar mijn gezichtje is nog mooi gaaf dus wie weet.
Goedemorgen dames! Wat balen meiden op rood! :x Op naar de volgende ronde dan maar?! Weet een van jullie hoe lang je positief kan testen met ovu-test? Moet het natuurlijk eigenlijk gewoon niet meer doen, zondag positief, gisteren ook... nu wel alle kramp weg, dus ga er maar vanuit dat het ei gesprongen is..? Irritant he als je steekjes en van alles voelt, zelfs bloedverlies. Kan zo van alles betekenen...maar voor diegene die dat hebben, houd ook hoop, bij mijn eerste kindje (wij gaan nu voor 2e) had ik ook wat bruin/bloedverlies, wat na een dag over was. toen twee dagen gewacht en positief getest! ik had toen de digitale van cb, dan is het tenminste duidelijk en geen vaag streepje. wel duur:x fijne dag allemaal!
Geen dames die vandaag getest hebben?? Babywish ook nog niet?? Hier is t morgen zover. Zit dan op 10 of 11 dpo. Heb niet t gevoel dat het raak is. Weinig symptomen enzo. Gelukkig nog niet ongesteld. Werd de vorige ronde al op 9 dpo ongesteld dus dat is al positief. Mocht t niet raak zijn hoop ik dat m'n cyclus wel weer op orde is. Voor meiden op rood. Balen en succes in de volgende ronde. Voor alle anderen succes met wachten. Ik vind de week na de eisprong altijd vreselijk!!!
Hoi allemaal, ben even in shock, ze belden net van sbs dat ik met show me the money (thuisspel op pc) de hoofdprijs heb gewonnen! Heb ook een mail gehad en heb die meteen door mijn manlief laten checken (hij is systeembeheerder) en hij kwam ECHT van sbs! Heb dus een ipad3 gewonnen :O Ze sturen hem op, wow!!! Eerst zien dan geloven, maar ik denk echt dat het geen grap is! Moest dit echt even kwijt hoor! Sorry voor al dit ego, maar ik win echt nooooooit wat en plots gewoon dit!!
Dank jullie wel! Is best wel eens leuk om wat te winnen. Vaak winnen mensen om me heen echt van alles en ik val altijd net buiten de boot, maar goed. Ben weer terug op aarde en wacht eerst even of het pakje ook echt bezorgd wordt, dan ga ik verder juichen. Was wel net even de afleiding die ik nodig had, hahah. Wachten duurt zoooo lang! Ff heeft vandaag mijn kruis gezet. Weet niet zo goed of hij echt die dag geweest is. Ben deze keer ook een beetje op mijn afscheiding gaan letten en die ook ingevuld op ff, maar ik vind dat best lastig te beoordelen. Wat is nu eiwit en wat nu weer waterig. Het is bij mij soms een beetje beide. Vorige maand had ik echt een paar keer dat ik bijna een schone onderbroek aan moest doen (uhmm smakelijk) omdat hij nat was, dat had ik deze maand helemaal niet! Kan dat zo veranderlijk zijn? Maar als je de afscheiding wat anders invuld dan zet ff je ei ook weer ergens anders ... Moeilijk dus. Maar naar mjjn temp gekeken klopt het kruis denk ik wel. Nod is wel wat naar voren geschoven, zou de 8ste zijn, maar ik laat de 12de wel staan. Zou echt een korte cyclus zijn anders, misschien toch een lange lf, we zien het wel. Ik probeer er net al meerdere hier, wat minder ermee bezig te zijn. Het gaat redelijk. Ben weer flink aan het schilderen geslagen en dat geeft me gelukkig wat afleiding. Nu maar eens begonnen met mijn kerstontwerp, ik maak elk jaar een kersttekening (nu kerstschilderij) om kerstkaarten van te maken. En heb net het geboortekaartje schilderij voor mijn vriendin af! ook wel weer beetje dubbel, we zijn samen begonnen om zwanger te worden ... En nu ben ik haar geboortekaartjes al aan het maken terwijl ik nog steeds niet zwanger ben! Ach ja, ik probeer het allemaal wat los te laten. Het is een leuk schilderij geworden en het zal super leuk op hun kinderkamer staan! Mijn tijd komt nog wel wat ik ons eigen geboortekaartje kan maken! Ooit ..... Fijne dag iedereen!! Xx Marjolein
Dan ga JIJ ook snel wat winnen! Je kan niet altijd niks blijven winnen toch?!! Hahah straks win jij miljoenen en zit ik met een ipad hihi!
Hahaha, gefeliciteerd Marjolein. IPad is geweldig. Heeft ook leuke app om je cyclus bij te houden enzo. En mooi dat je ei hebt gevonden. We lopen weer bijna gelijk, mijn nod is de 9e (ongeveer, ik temp niet en ook geen ovu-testjes). Zullen we maar weer een potje kaarten op t roze bankje met een grote bak chocola erbij??
Leuk dat we weer gelijk lopen. Wanneer ga jij voor het eerst testen? Ik vind het altijd zo verleidelijk om eerder te testen ... Maar misschien deze keer niet doen? Weet het nog niet. Misschien dat ik as zondag toch een testje ga doen jij? Jaaaaaa chocolade heb ik echt zin in! Ik zal ook wat filmpjes meenemen, dan gaat de tijd ook wat sneller wachten duurt zooo lang!!