NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LF84

LF84 Niet meer actief

Wel spannend voor dames! En balen voor dames, hoop dat volgende ronde is wel geraakt.

Gisterenavond waren we wel klussen, maar niet verwachten. Ik denk dat klussen is niet zo erg?
    Ik ben wel paar keer vergeten om iets dingen of afspraak pff. Ik voel me nog moe en ook darmen rommelen.

2. urmylove

urmylove Niet meer actief

Hallo Dames,

Wat een drama zo he. (Heb even bij moeten lezen, was nogal wat)

Ik heb dus vanmorgen getest, en hij was negatief. Maar had dat eigenlijk wel verwacht want ben dan ook veelste vroeg met testen.
    Ik heb ook nog geen kwaaltjes, zelfs de steekjes vallen mee.

Nu kijk ik deze week het gewoon aan, en ga ik zaterdagochtend nog een keer testen. Mijn NOD is 4 nov volgens een berekening op internet (heb nooit echt mijn eigen cyclus goed in de gaten gehouden) En volgens de ticker hieronder van mij kan ik pas over 6 dagen testen hihihi...

Ohh menn..

Succes voor alle andere dames!

3. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Yep Urmylove, geduld is hier het toverwoord. En dat hebben we allemaal niet, hahahaha. Je banner zet altijd dat je 1dag na je nod kan testen. Spannend hoor!

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

@schaapje... Oohh vandaar hihi, dus dan zou ik 5 nov kunnen testen.
    Eigenlijk ook wel heel logisch hoor om 1 dag na je NOD te testen!!

Maar inderdaad, die ongeduldigheid. Maar nu wacht ik zeker te weten tot zaterdag.

Maar ik ben eerder zwanger geweest, jaren geleden, en toen wist ik het al met net 4 weken zwangerschap met een test. Ik had toen ook al een dikke week overal last van! de zware boobies, misselijkheid enzo. Maar nu helemaal niks! Ze zeggen dat elke zwangerschap anders is, maar toch... (die zwangerschap is trouwens mk geworden met 5 weken)

Dus nu hoop ik op meer, wat moeilijk is zonder die kwaaltjes....

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahaha, herkenbaar hoor...ik zou liefst ook al vandaag gaan testen :D

6. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames, heb veel bij moeten lezen haha.

Zoals ik jullie gisteren heb verteld heb ik een soort vruchtbaar slijm gehad, terwijl ik dacht dat mijn ei 19 oktober is geweest..... Nu heb ik sinds een uurtje ongeveer super erge krampen rechts onder in mijn buik lig echt dubbel v deupffffff word denk ik, wat kan dit zijn als mijn ei toch de 19e is geweest? Mijn NOD is 2 nov, en dit heb ik echt nog NOOIT gehad ... Auwwww hoe is t met jullie

Xx

7. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik bedoelde natuurlijk dubbel van de pijn, word gek denk ik haha mijn tel deed ff raar

8. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo een zin in goulash hebben... Hele dag in de keuken staan om lekker klaar te maken en dan over je nek gaan als je een paar happen hebt gehad... Grrrr misselijk!
    Daarnaast klonten die pijnlijk zijn in mijn borsten.... Ben benieuwd, volgende week dinsdag NOD, zal mijn lijf me voor de gek houden of ben ik echt zwanger????

Vandaag uitslag genetica gehad dat mijn man geen drager is van erfelijke ziekte. Laat die baby maar komen!

9. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebiestar, innesteling? Temperatuur je ook?

10. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Nee ik temp niet en ik zou mn ei 19 oktober mijn ei hebben gehad kan de innesteling dan nog 3 dagen voor NOD? X

11. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hoi dames sollicitatie ging goed alleen vond ik het niet leuk genoeg dus ga verder zoeken. Ik heb een 2e temp stijging en hoop dat het doorzet echter heb ik wel ongi gevoel dus ben wel onzeker

12. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben dus vrij nieuw hier en zien dat ik nog niet volledig in het lijstje sta. Ik ben dus 29 jaar oud en sinds ons huwelijk 2 maanden geleden zijn we aan het proberen om zwanger te worden. Daarvoor hebben we ook al een half jaar ons best gedaan. We gaan voor ons eerste kindje.
    Mijn NOD is 4 november en het wordt nu weer echt spannend. Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven een migraine-aanval gehad. Zou dat een goed of slecht teken zijn of heeft het er helemaal niets mee te maken hebben?
    Verder heb ik superveel dorst, constant een droge mond hoeveel ik ook drink. Daarnaast heb ik ook veel zin in lekkere dingen, ijs en zoetigheid, maar ja, wie heeft dat niet? ;)
    Iedereen veel succes met wachten en testen.

13. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben dus vrij nieuw hier en zien dat ik nog niet volledig in het lijstje sta. Ik ben dus 29 jaar oud en sinds ons huwelijk 2 maanden geleden zijn we aan het proberen om zwanger te worden. Daarvoor hebben we ook al een half jaar ons best gedaan. We gaan voor ons eerste kindje.
    Mijn NOD is 4 november en het wordt nu weer echt spannend. Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven een migraine-aanval gehad. Zou dat een goed of slecht teken zijn of heeft het er helemaal niets mee te maken hebben?
    Verder heb ik superveel dorst, constant een droge mond hoeveel ik ook drink. Daarnaast heb ik ook veel zin in lekkere dingen, ijs en zoetigheid, maar ja, wie heeft dat niet? ;)
    Iedereen veel succes met wachten en testen.

Oja, hoe krijg ik ook zo'n mooi onderschrift?

14. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Nog geen ei gevonden....

15. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik mag al op rood op naar ronde 22 pff...

16. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @hopeandfaith, balen zeg. Succes volgende ronde.

@roosje, een banner aanmaken bij banners (rechtsbovenin) dan deze banner kopieren in je handtekening (bij gebruikersinstellingen.

17. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    O, ja, en welkom roosje!

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Welkom nieuwe meiden!

Meiden op rood: balen :( Veel geluk in de nieuwe ronde.
    De lijst begint al rood te kleuren, terwijl het officieel nog niet eens is begonnen :(

Hier nog niet ongi. Ook totaal geen klachten meer. Alleen die afscheiding, zo vies. Ruik mezelf ook (sorry voor de details). Heb ik echt nog nooit gehad. Het is geel/wit :(

Ben flink aan het freubelen. Nieuw memobord gemaakt, maar had de stof eerst even moeten strijken helaas. Nu kleine vouwen erin, das wel balen. Dus gebruik deze zelf maar!
    Ook weer aantal kralen gemaakt en letters uitgeknipt, wil binnenkort een naamkoord gaan maken!

Fijne avond meiden!

19. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Schaapje. Hopelijk is het nu gelukt met onderschrift.
    Net uitgebreide bananen royaal met chocoladesaus gehad,zo lekker!

20. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo rood is wel de dominante kleur, waar blijft het roze?
    Roos welkom!

Deel Deze Pagina