NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Dankjewel!!!!

2. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan!! :) , heb je al ergens last van, of niet??
    Ik vanmorgen allemaal krampjes, dacht onee...
    Maar het is nu allemaal weg, ik moet alleen enorm veel plassen..
    Heb wat last van mijn rug.. maar dat kan ook door mijn matras komen! Gaan ook rond kijken voor een nieuw bed, omdat ik iedere dag eigenlijk last heb van rug schouders en nek.. dus ja, ik weet niet wat ik van mijn lichaam moet geloven!!

Meer mensen rare dingen??

3. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    He he ik ben bij 1,5dag niet online geweest door toestand op me werk vrije dag was om half 3 opeens afgelopen :(.
    Maar alle dames op rood dikke knuffel.
    sorry ben je naam kwijt GEFELICITEERD MET JE JOB :D.
    @hier nog steeds last van me rug???? we houden hoop ben er weer vandoor fijne dag xx

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Succes testers. Duim voor heel veel roze.
    Wat Balen al zoveel op rood. Extra veel succes in de volgende ronde.
    Ik moet nog een dikke week wachten helaas.

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb soms wat krampjes onderin mijn buik maar heb nog nooit in mijn leven ongi krampjes gehad dus weet nou niet of die krampjes zijn van een evt zwangerschap of ongi haha......
    Ik had gisterochtend last van mn onderrug, en sinds 2 dagen zit mijn broek ook erg strak, net boven mn schaamstreek ( heb lage broeken) en die zitten totaal niet lekker pff...
    Nooit op gelet of ik dit ook heb rond mijn NOD, en heb heel erg honger en trek in dingen op de raarste tijden, ik had net ineens trek in nootjes:p heb ze ook maar genomen, haha.....

6. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Oja, en als ik zoveel honger heb en ik heb wat gegeten ( niet vol gepropt) voel ik me gelijk weeïg... ?
    En kan heel moeilijk poepen ( sorry hahaa :D), en als het lukt is het ook echt hard... ? Normaal ga ik 2 x per dag, eergister maar 1 x, gisteren ook maar 1 keer....

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

gek wordt ik, ik slaap al ruim een week niet echt goed. Duurt ff voor ik in slaap val en dan wordt ik heel vroeg wakker. Vannacht dus ook weer en daarna door de wekker van vl heen geslapen waar ik altijd wakker van wordt...

@Ontlasting: hier ook hard, en bij het afvegen dan altijd wat bloed. Zal wel adertje zitten die geirriteerd is.

Gaat hard he, al weer november, nog 2 maanden en het is alweer 2013!!!

Ik zit trouwens ook bij een clubje, was heel gezellig maar laatste weken heb ik echt het idee dat ik genegeerd wordt. Had ik bij een ander topic ook al. Typ ik nou zulke domme dingen ofzo? Ik weet het niet. Ik reageer wel op de dames, niet elke dag maar lees dan ff na en probeer zoveel mogelijk te reageren. Nou ja, weet het ook niet. Hier blijf ik gewoon hoor, vind het hier wel leuk!

Zo even wassen en aankleden en dan op de fiets!!! naar het werk. Pfff zie er tegenop, maar moet wel want auto wordt vandaag TUV gekeurd!

Fijne dag meiden!

8. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook wat krampjes.. maar zijn wel anders dan normaal! Ja ik kan ook blijven eten, haha, zou nu ook wel een lekker frietjes, lusten, hahaha! Verder kan ik altijd moeilijk poepen, dus ja daar betrek ik het niet echt op! Mijn broeken zitten ook strak, is niet fijn! Lijkt net ofdat er veel lucht in zit! Maar komt goed... Hoop ik..

9. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies, en een heel zwaar gevoel in mn buik, een soort druk ofzo. Lijkt net alsof ik een steen in mijn buik heb heeeel irritant...

10. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @ing49824 Wij vinden je SUPER gezellig, en je zegt helemaal geen stomme dingen !!!!!! :D

11. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Goede morgen dames.

Balen voor diegene die op rood staan. next month is your month.!
    Diegene die gaan testen: Succes.
    Mensen op het wachtbankje.. We tellen de dagen af.

@Hier: Ik zit nu op 10 DPO en heb afgelopen nacht geklust met ML dit was niet echt pijnvrij het leek net of ik last van kramp in mn buik had. Na het klussen ook 3 goede vegen rozig slijm bij het afvegen en dan bedoel ik best wel veel.. Vanochtend was het rozig slijm weg maar nog steeds last van mn buik. Ik weet het lekkere details.. Maar ik weet echt niet wat ik er van zou moeten denken. Heeft iemand enig idee. Die mij uit mijn lijden kunnen verlossen.? Thank!

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Kan een late innesteling zijn ;)

13. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Dankjewel!!

14. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Das mooi balen dat je niet goed slaapt. Hopelijk ga je snel weer goed slapen. En slaap je weer door de wekker van je VL heen.

@ontlasting: verschild bij mij heel erg ene keer is het zo dik als wat en de andere keer ben ik weer aan de race.. Pffff

En nee natuurlijk schrijf jij geen domme dingen want dan zal iedereen dat moeten doen. Dus blijf maar gezellig bij ons in dit topic. Gezellig!!

15. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Dat hoop ik dan maar. Want normaal gesproken heb ik hier totaal geen last van en heb ik wat rozig slijm maar hier schrok ik echt van. Vroeg ook aan ML ligt er niks op bed.. Dacht eerder aan een vroege miskraam ofzo... Ja ik weet het is wel heel erg vroeg maar toch die dingen spoken dan door je hoofd...

16. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Last van een opgeblazen gevoel heb ik ook. Net het idee of ik ieder moment kan opstijgen. Maar door het gevoel dat er een blok cement in ligt blijf ik weer met beide benen op de grond staan..

17. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik moest even lachen toen ik dit las, want je haalt me de woorden uit mijn mond :D

18. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Hahaha.. Ja tis een leuke woordkeuze.. ;) Maar ooooo so true! En verrekte irritant! Maar als het dan wat positiviteit met zich mee brengt is het helemaal goed..

19. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Ow heb trouwens nog 1 ding waar ik mijn twijfels over heb..
    Vanaf een aantal dagen na mijn eisprong t/m nu toe 10 DPO heb ik enorm veel last van slijm / afscheiding zelfs zoveel dat ik maar inlegkruisjes draag want het loopt er gewoon uit.. (sorry voor de details) Wat kan dit zijn.? Heb dit echt nog nooit in deze mate gehad. Voel me er gewoon enorm vies door.

20. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook veel last van witte afscheiding en slijm, niet zo erg dat het er echt uit loopt, maar wel veel ja ..... hmmmm
    Af en toe denk ik echt dat ik mezelf gek maak en zwanger denk :p haha

Deel Deze Pagina