NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden ff een vraagje hebben jullie de film/documentaire silent scream wel eens gezien ??

2. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Ahhhhhh stomme rot hik verdwijn nu eens een keer..

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Nee nog nooit. Is dat leuk??

4. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Ik ben heel slecht met namen. Waar gaat het over als ik vragen mag?

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    heb 3 testjes gekocht dus hopelijk zijn die morgen in huis, kan ik dan even testen:D niet echt het idee dat ik zwanger ben (zou ook niet weten hoe dat voelt) maar testen kan geen kwaad dacht ik zo:p

6. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Nee een vriendin van mij had gehoord dat het een interessante documentaire was, maar had niet gezegd waarover. Dus ze zei me hoe die heette, ik op youtube gekeken, bleek het over abortus te gaan....... :'( In het begin zie je niks schokkends maar daarna... ik krijg deze beelden nooit meer uit mijn geheugen

Je ziet op de echo als ze het LEVENDE! kindje weghalen, en je ziet letterlijk dat het kindje schreeuwt, en aan het einde zie je alleen grote kindjes die ze hebben weggehaald, en ook allemaal lichaamsdelen los van elkaar, VRESELIJK. Bah, voel me gelijk echt heeeel erg down !

7. Krista1990

Waarom laat ze je daar naar kijken!?

8. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Dat vraag ik me ook af..

9. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Zij had het van iemand anders gehoord en die heeft niet gezegd waar het over ging, dus zij wist het ook niet.
    Mijn vriendin voelt zich ook heel erg schuldig nu.....

10. Krista1990

Wie maakt daar in godsnaam een documentaire over?? :(

11. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden ofzo...... Ik raad het jullie echt AF om die documentaire op te zoeken of te kijken!

12. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Iemand ervaring met tempen dat het s'morgens hoog is en s'middags laag? Normaal hoort je temp naar mate het later word hoog te zijn nu ben ik bang dat ik ongi ga worden! Vanochtend 36,9 en nu 36,4!

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @BeebieStar: dankje wel meid. Doet me goed!!

@Vivian: wat vervelend dat het klussen wat pijn deed. Geen idee wat het zou kunnen zijn.
    Hoop ook dat ik snel weer goed slaap. Kijk, als het nou betekende dat ik zwanger was, zou ik het nier erg vinden hahaha.
    Die afscheiding waar je over praat, dat heb ik ook! Normaal nooit. Heel vervelend!!!

@Frutsel: wat iritant dat je je ei nog niet gevonden hebt!

@Evian: meid, gefeliciteerd alvast. Spannend!!!!!

@Mama-in-love: balen! Hoop op meer geluk de nieuwe ronde!

@Bianca: thanks meid!

@Beebiestar: nee heb die docu nooit gezien, waar gaat het over? Ooow, lees het nu. Vreselijk!

@Hier: vandaag met de fiets naar het werk, was wel ff pittig. Ook flink wat wind op de terug weg, pfff. Blij dat ik nu weer thuis ben. Heb nu wel lekker weekend!!! Jeej haha!
    Denk nu wel trouwens dat mijn NOD later ligt, heb echt totaal niet gevoel dat ik ongesteld ga worden. Normaal merk ik dat wel namelijk…
    Ga zo even weer aan de knutsel. Fijne middag nog meiden!

14. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Heb de docu ook even bekeken en de man die hier in de boel bij elkaar kletst is tegen abortus. Veel mensen weten niet wat ze weg halen en hij wil via dit het laten zien. Hij zegt ook in het filmpje dat 2 personen die op z'n klinikek werkte bij het zien van de beelden ontslag hebben genomen. Is echt verschrikkelijk wat je te zien krijgt geen aanrader

15. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Dat kan die man wel leuk zeggen maar dan toch...... dit is echt geen leuke filmpje wat je wil zien als je zwanger probeert te raken....... En het einde van het filmpje is nog het ergst ...

16. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ben het helemaal met je eens hoor. Maar soms moet je dit soort dingen doen om mensen bewust te maken. En dan nog zijn er mensen die er niks om geven en het dan toch laten weghalen pffff kan ik erg slecht over.

17. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik snap wel van die meisjes van 15 die zeggen oo laat ik het weghalen, die moet je dit soort dingen laten zien, maar als je zo graag een kindje wilt pfffff kijk dit dan niet

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heb het toch ook even gekeken, verschrikkelijk. Zeker die beelden van de dode kindjes :(
    Ben het er ook wel mee eens dat het voor sommige wel "goed" kan zijn om te kijken, dat je bewust wordt van wat je doet. Neemt niet weg dat het gewoonweg verschrikkelijk is om te zien en inderdaad zeker als je zwanger probeert te raken.
    Wat ik dan niet snap, die man is er tegen, waarom dan toch directeur zijn bij een abortus kliniek?

19. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

vroeg ik mij ook al af

20. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    indd volgens mij lult hij uit zn nek pfffff ben sinds dat filmpje alleen maar onrustig en heb ook wat lichte krampen in mn buik gekregen ....

Deel Deze Pagina