@ Evian: Van harte gefelicteerd. Nu hopelijk zaterdag nog een mooie smily op je test! Tis je ontzettend gegunt na 17 rondes zag ik. Pfff ik zit pas in ronde 12.... Verder geen klachten. Ik hoor dat iedereen een beetje last heeft van obstipatie. Ik ook.. Denk dat het te maken heeft met de tijd van de maand. hormonen enzovoort.. fijne avond meiden!
ps: lees net op internet het een en ander over obstipatie. Kan inderdaad met de opkomende menstruatie te maken hebben maar ook met een zwangerschap... jammer hier schieten we dus weer niet veel mee op.....
Ik heb hier echt nooit last van zo voor mijn menstruatie. Maar nu met tijden heel erg.. Maar goed we wachten het af meer kunnen we niet doen en op internet wordt je niet veel wijzer..
Heeft er iemand ervaring mee, witte slijm afscheiding te hebben 1 dag voor je nod? Een slijmpropje zeg maar.. Bedankt!
Jeeej, ben blij! Auto is goedgekeurd. Eindelijk maar toch! Nu Duits kenteken! Kost wat maar mag nu wel weer 2 jaar rijden Moest het even kwijt
Wow Evian! Van harte meid . Dat is nummer 1! En hier, dat zul je niet vaak lezen in een NOD-forum, YEAH ik mag op rood! Op 10 oktober is de mirena eruit gehaald, dus nu 22 dagen geleden. Ben wel heel blij dat m'n menstruatie er gewoon weer is.
Is er nog plaats op het wachtbankje? Ik wil er graag bij zitten. Ik wordt zo ongeduldig!!! Heb alweer die domme hik en het opgeblazen gevoel ik mijn buik...
Evian gefeliciteerd! Hopelijk mogen er nog vele volgen de komende weken. Hier één dag voor NOD een paar een klein beetje roze bij het afvegen, zal wel op gang komen:x
@redhead joepie je cyclus gaat opgang komen ik duim voor een regelmatige cyclus voor je! @evian yeah dat ziet er goed uit! Een streep is een streep! Wat fijn dat ie nu al komt! Ik nog 2 dgn wachten tot nod maar durf nog niet opnieuw te testen. Als de temp morgen nog hoog is dan waag ik het erop anders zaterdag.
Hey ladies, ik heb me weer door de pagina's van vandaag heen geworsteld () en...geen roze zie ik? Kom op, dat willen we wel hoor, maakt het wachtbankje vast nóg gezelliger. En zwangeren mogen natuurlijk blijven rondhangen
Ik heb wel klachten. Mijn borsten is wel gevoelig, maar niet zo prettig. En mijn menstruatie krampen is heel even.