Hallo allemaal, Ben nieuw hier, 3e ronde 1e kindje. Mijn nod is as maandag, maar kon niet meer wachten.. Toch testje gedaan en was positief. Nu maar hopen dat mijn menstruatie uit blijft.. Wachten duurt zo lang! Iedereen veel succes
Nog steeds geen tekenen van de rode duivels haha, en nu vandaag bijna nergens last van, alleen lichte steekjes rechtsonder in mn buik, en af en toe onder mijn navel, en net boven mn schaamstreek ( dus t gedeelte wat nog in je onderbroek zit, haha sorry heel raar dit ) daar is het echt heeeel hard, hebben meerdere mensen hier last van .. ? xx
beebiestar, ik heb het zelfde.. ook steekjes onderin, en ook heel hard onderin de buik.. snap er niks van. ook nog steeds geen ongesteldheid te bekennen..
hallo gisteren maar even een paar testen opgehaald, kon toch niet even een dagje wachten. Gisteren middag getest en Zwanger Vanmorgen nog een testje gedaan en die was nog duidelijker dan gisteren.. Dus ik mag op Roze
@88Daantje, GEFELICITEERD!! ik denk dat ik vanmiddag ook maar ga testen... kan het niet meer afwachten als ik dit zo allemaal lees.. ben wel enorm bang voor teleurstelling, maar kan maar 1 ding wegnemen, en dat is testen, dus denk dat ik vanmiddag maar testje ga halen!
gefeliciteerd daantje. @anoniem spannend hoor hopelijk wordt het een positieve test. ik ga straks ook testen zodra ze in huis zijn, maar moet de post wel optijd komen anders wil het niet
dames eveneen vraagje, hoe zit het met testen, ik ben nu 3 dagen overtijd, kan ik al testen?? heb maandag of zondag ook een test gedaan en toen gaf deze aan niet zw(kv 2 voor5 test) ik duf nu niet zo goed te testen, bang voor teleurstelling, zowiezo als ik ga testen wil ik het smorgens doen, zou ik morgen ochtend al kunnen testen??
Thnx meid.! En ja het lichaam kan de mens enorm voor de gek houden. En nog steeds ondanks de ongesteldheid. Heb nog steeds last van een opgeblazen gevoel en het gevoel van een blok cement in mn maag. Zit nog steeds het liefst met de knopen van mijn broek open. Raar he.. Wens jou en de rest van de meiden een hele fijne dag toe. Liefs
dankje allemaal en natuurlijk moeten er meer op deze lijst op roze ... duim voor jullie allemaal. Gisteren was 1 dag voor mijn nod en had toen een positieve test van 2v5, vanmorgen was de test duidelijker dan gisteren
Daantje, wat een goed nieuws! Van harte! Misschien ga ik vanmiddag toch ook nog maar een testje doen, maar heb het gevoel dat het deze maand niet gaat lukken...
Zwangeren GEFELICITEERD super voor jullie! @arme ik BALEN ik moet op rood! Het positieve nieuws is dat ik wel regelmatig ben en lf ook! Gelukkig ovuleer ik ook tussen de 12-16 dgn dus laat die rot ongi maar weer gauw voorbij zijn kunnen we over 1,5 week weer de klusweek inzetten!
Daantje jippie! Roze! Gefeliciteerd! Geniet van de roze wolk! Hier net maar nieuwe ovulatietestjes besteld... Hopelijk komen ze morgen nog binnen... Heb er nog twee liggen dus das voor vanavond en morgen ochtend.... Heb er 30 besteld dus dan kan ik nog twee weken vooruit... Maar dat ei zal toch niet nog twee weken wachten met springen??!!
ik breek even in, want... Wauw, hier al de eerste roze gekleurd zie ik! Gefeliciteerd! Hoop dat het een goed voorteken is!