Wat jammer Lizzy, veel succes de volgende ronde! Hopelijk kleurt het hier veel roze. 3edroppie: ik duim voor jou en voor alle meiden die nog niet ongesteld zijn of hun nod nog moeten krijgen!!!
@ AEC: Ja een beetje hetzelfde schuitje. Ik zit alleen nog maar in de tweede ronde dus gun het jou eigenlijk meer dat het een innesteling is. Is dit jullie eerste kindje? Kon je zo snel niet vinden op de lijst maar misschien heb ik niet goed gekeken. Weet het hier ook niet meer nu toch weer krampen Ga er maar vanuit dat we gewoon naar ronde 3 gaan. Ga je morgen een test wagen als je niet ongi bent geworden? Ik wacht nog wel even denk ik mijn vorige cyclus was namelijk 41 dagen:x
AEC: Ik begrijp je wel, die angst dat je te veel hoop krijgt maar het dan toch negatief zal zijn. Ik ben zelf nog maar aan ronde 2 maar had al enkele keren tot zelfs 2 weken over tijd gegaan met de pil. En gezien mijn grote kinderwens hoopte ik toen iedere keer op een positieve test maar altijd negatief. Lissy777: Jammer meid! Veel succes volgende ronde!
hi AEG, hoop het echt voor je!! bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wat bloed en daarna niks. twee dagen later pas durfen testen, maar wel raak. dus het kan zeker! sterkte met wachten tot je durft tetesten!
@ Kortecol Lastig he!!! Ik weet ook niet wanneer ik zou moeten testen als ik uitga van mijn vorige cyclus dan zou ik pas 11/12 november mijn nod hebben. Maar als ik naar mijn slijm kijk dan zou ik misschien vandaag mijn nod hebben met een uitloop van 3 dagen ongeveer... Dus hier ook onzeker over het testen. Als ik het volhou wacht ik denk ik tot na het weekend...
Vreselijk he? Als ik kijk naar temperatuurcurve, dan ben ik zwanger en nu op 9 DPO. Zou dit weekend willen testen, volgens mijn normale cyclus zou ik nl 11 DPO moeten zijn... Vind ook zonde een te veel te testen.... Grrr
Welterusten ladys heb een druk weekend voor de boeg dus zie het waarschijnlijk pas zondag avond of maandag ochtend slaaplekker allemaal en hoop op veel roze succes ladys xxxxx dikke knuffel vanaf hier
Dag lieve mensen allemaal Ik zit met een nogal vervelend vraagje en ik hoop echt dat'r iemand is dat me even kan helpen.. Dag van de laatste menstruatie : 3 oktober dag van eisprong: 26 oktober gemiddelde cyclus: 35d wanneer is dan eigenlijk mijn NOD? Dit is toch een vrij late eisprong, niet? Alvast bedankt, en sorry voor mijn misschien 'domme' vragen, maar ik geraak er niet echt aan uit (we zijn ook nog maar pas bezig en hier voor was ik er NOOIT mee bezig) hoop allemaal dat jullie positief testen! x Fioon
@ Fioon1987: Goedemorgen! Wat was je nog laat op maar ongeveer 12 a 16 dagen na je eisprong word je ongesteld. Dus dan komt dit wel aardig overeen met jou cyclus van 35 dagen. Dus dan zou je Nod rond de 7 november liggen... Hoop dat het zo wat duidelijker is voor je
@hier: Niet zo lekker geslapen... Kon niet in slaap komen gister en kindjes zijn nog steeds van slag door de wintertijd allebei iedere keer heel vroeg wakker Manlief moest vandaag een paar uurtjes overwerken anders had hij er mooi uit gemogen Eigenlijk wil ik zooooo graag een test doen maar durf gewoon echt niet! Heb geen krampen maar wel een beetje een weeïg gevoel in mijn buik.... En nog steeds zere boobies! Word elke dag erger! Zijn er nog testers vandaag? Kom maar op met dat ROSE!!!!!! Veel geluk allemaal
Ik had gister al is een keer getest maar helaas maar goed maandag is mijn NOD. Stond vanochtend wel met een tekstje in mijn handen maar het het niet gedaan probeer nu echt tot maandag te wachten wel zere boobies hier en af en toe steekjes krampjes