NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Dacht er net nog over na om te gaan testen.
    Maar ga net naar de wc en mag op rood. Ben wel blij dat ik niet weer een cyclus heb van 42 dagen op naar ronde 3:D Alle andere dames die nog aan het wachten zijn succes!

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ach hè nee...balen dames!

Hier word ik het wachtbankje beu...tralala lala. En ik moet nog een week! Zullen we een tijdreismachine koppelen aan het wachtbankje? Ik zit toch een stuk lekkerder als ik weet waar ik aan toe ben ;)

3. pom77

pom77 Niet meer actief

Ik heb bijna dezelfde cyclus dit keer als jij! nod 3 oktober en ei 25 oktober. Ik heb een LF van 12 dus kom met nod uit op 6 november. Als je je LF weet tel je gewoon die dagen op na je ei en dat is dan je nod.
    Ik ga nog wachten deze hele week op mn ongi. Geloof niet dat het zo snel na de bbz raak is maar hoop het wel! Geen zin in vage streepjes en dus stress. Misschien volgend weekeind dan testen (als ik het volhoud :p)

x pom

4. pom77

pom77 Niet meer actief

@Daantjes en andere zwangeren, van harte!! Er moet veeeel meer roze bij hoor!!
    Alle meiden met ongi, echt balen! Veel succes komende ronde!

Hier ga ik proberen nog een week te wachten.....dus mag ook nog even op bankje!
    Geen klachten nog niets...had ik vorige keer ook niet trouwens alleen dat ik toen mn bm erg hoog vond zitten.

Fijn weekeind!

5. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier zit ik nu 4 dagen voor m'n NOD en heb last van een aantal dingen ;

- Slecht geslapen / heftig dromen
    - pijn in m'n lies wat naar m'n been gaat en via beide benen terug gaat naar m'n lies.
    - enorm kribbig
    - hoofdpijn
    - menstrustieachtige krampen in m'n rug.
    - en nu sinds vanochtend een jeukend gevoel bij mijn vagina :(

6. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Er valt denk ik niet veel over te zeggen, het kan een aankondiging zijn van je menstruatie maar het kunnen ook zwangerschapsverschijnselen zijn dus dat is het lastige. Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden:( Maar ja geen bloed geeft moed zeggen we dan maar he;) En de jeuk, wel eens last gehad van een schimmeltje want dat zou het kunnen zijn of misschien van het scheren?

Ik duim igg voor jou en de andere dames op het wachtbankje, dat jullie over een aantal dagen een mooie rose test in handen hebben!

7. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Ik heb gisteravond getest en zat toen op 11dpo. Er verscheen meteen een tweede streepje. Nog niet knalblauw maar zeker wel duidelijk. Vandaag heb ik in de ochtend weer een test gedaan en had verwacht dat die dus donkerder zou zijn maar die was helaas lichter. Vorige zwangerschap heb ik een vroege miskraam gehad. Ik kan dus helaas nog helemaal niet blij zijn met mijn positieve zwangerschapstest. Ik ben heeeeel angstig en zenuwachtig dat het WEER misgaat. Heel onzeker allemaal. Dus genieten is er zeker niet bij. Maandag maar meteen naar de gynaecoloog bellen en vertellen hoe ik me voel. Ik heb een paar dagen voor dat ik positief teste een slechte droom gehad. Maar slechte dromen vertel ik nooit. Hij blijft wel in mijn hoofd hangen. Alles bij elkaar is het dus alles behalve genieten.

ik lees elke dag met jullie mee en houd alles bij, ben dus meer een lezer dan een typer:)

@Alle zwangeren gefeliciteerd en hoop echt dat jullie er wel van kunnen genieten.

@Alle vrouwen op rood, hoop dat jullie volgende ronde een dikke ROZE zwangerschapstest in handen hebben

8. LF84

LF84 Niet meer actief

Goedemorgen,

Krista1990, anders kan je 'n hcg test proberen test doen? Of wacht tot na nod?

Hier ik schrijf:
    Vannacht kreeg ik een onderbuikkramp, maar het doet wel even zeer pijn. Dan ik moet ook naar wc, maar was even moeilijk bewegen vanwege kramp. Na wc en gelijk in bed. Ik was wel trillen, want voel even koude gevoel en ook vanwege kramp.
    30 min geleden, ik was wakker en voel me wel even onderbuikpijn en komt door 'n kramp. En ik voel me ook nog moeheid!

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo dames,

Heb me er een tijdje niet mee bezig gehouden,
    Maar heb sinds 2-3 dagen af en toe lichte menstruatie achtige pijn in m'n rug en raar gevoel in mijn buik. Beetje hoofdpijn en af en toe vlagen van misselijkheid, vooral in de ochtend, als ik iets gegeten heb en bij de laatste slok koffie. Zoals nu weer dus. Heb ook een ijzerachtige/bloedsmaak in mijn mond. Maar verder voel ik me prima haha. Ben eens gaan tellen en zit nu op dag 26, dus kan vanalles zijn. Ga nog niet testen want m'n cyclus duurde de vorige keer ook lang.
    We zijn wel heel benieuwd want hebben zeker niet stil gezeten deze ronde :)

Groetjes

10. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik heb me gisteren wel geschoren inderdaad, dus dat zou kunnen, hihi.

Precies, we wachten rustig af, maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.

11. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje, ben nog niet ongi, maar ga nu een weekend weg, dus niet online..

Iedereen nog succes!

Meiden op rood, kom op!!

12. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Goeiemorgen dames,

Hier nog steeds geen rode duivels, maar probeer niet te veel op de kleine dingetjes te letten.... Wat mij wel opviel wat krista ook al zei "heftig" dromen, ik kan me sinds 2 dagen mn dromen herrineren wat ik eigenlijk nooit kan en word ook tussendoor nachts wakker.... Hmmm

Hoop op veel roze vandaag !!!!! Succes dames

Xxx

13. DV2012

DV2012 Nieuw lid

3 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Hierbij een nieuwe "NOD-wachter" die zich meldt. Mijn NOD is 4 november. Mijn arts adviseert me te testen op 07-11 (we doen IUI).

Afgelopen week diverse rare klachten:
    - al paar dagen menstruatiekrampen (heb ik nooit zo ver van te voren)
    - beetje misselijk als ik niets heb gegeten
    - bultjes op mijn tepels.

Gisteren toch test gedaan en was negatief, maar goed dat wil nog niets zeggen natuurlijk, het blijft spannend. We wachten af.
    Allemaal succes en sterkte met wachten, met hopelijk goed resultaat.

14. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Weeral 2 mensen op rood, komaan roze!!!

Mira30: Ik hoop voor jou dat hij toch gewoon positief is hoor!

DV2012: Welkom hier zou ik zeggen, en hopelijk mag je hier snel weer weg ook ;)

15. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam

Jij hebt echt te veel zwanger symptomen, meer dan ik.. Kan niet wachten tot jij gaat testen... Hoop dat die duiveltjes weg blijven..

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik het koud! Buikkrampen, maar toch echt te vroeg voor ongi.
    Verder misselijk, pijnlijke borsten, met rare bultjes.
    Werd gister door mijn secretaresse aangesproken dat ik een grotere bh moest kopen... Had de grootste aan! Zou het dan toch zo zijn? Ben zo bang teleurgesteld te worden!
    Het wachtbankje in de tijmachine stoppen is een goed idee!

17. DV2012

DV2012 Nieuw lid

3 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook, die rare bultjes. Deed ook gister een andere BH aan en die knelde behoorlijk, heb ik normaal gesproken nooit als ik ongesteld moet worden. Ook idd koud (in een kamer van 22 graden) en idd aantal dagen buikkrampen.

Hopen dat we geluk hebben.

18. urmylove

urmylove Niet meer actief

ik ga gewoon op mijn ongesteldheid wachten.. vandaag was test weer negatief :( succes iedereen!!

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heftige dromen heb ik ook inderdaad. In kleur en tot de detail. Kan hem weer helemaal voor me zien. Heb vannacht 3 verschillende gehad die weer in elkaar overliepen, voor zover ik me kan herinneren. Heel raar!

20. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    He Dames,

Ook ik "mag" op rood. Ga me melden bij de volgende club maar lees nog wel gezellig mee.

Deel Deze Pagina