Caramba, 36 jaar, 8e ronde, 1e kindje Wat zijn de wachtweken toch verschrikkelijk zeg! Na 7 niet gelukte IUI behandelingen afgelopen donderdag voor het eerst een to gehad van de ivf behandeling. En nu nog tot 14 nov nagelbijten, kniezen en ga zo maar door!
Cinemon: Proficiat! Love84: Jammer! Caramba: Heel veel succes! Ik gun het je alvast zeker! Hier wel een beetje nerveus aan het worden, heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn maar wil niet te veel hopen omdat ik dan teleurgesteld zal zijn indien negatief.
@ cinnemon! JEEEEEEEEJ ! Van harte meid. Het is je ontzettend gegund! 2 jaar... En dan zit ik al te miepen bij ronde 12..... Fijne zondag allemaal! Liefs Meis
ik zou jullie heel graag een foto willen tonen maar krijg hem helaas niet op de foto vriendlief ziet hem ook we zullen nog even geduld hebben morgen ga ik weer om testen want ze zijn nu allemaal op en dan test ik dinsdag of woendag nog eens
ik heb al een paar dagen hevige steken in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug en sinds gisteren avond heb ik ook pijn aan mijn rechter borst vandaag is het heviger
Hoi dames! Even een update vanuit hier.. 2 november was mijn NOD, geen ongi.. Wel buikkrampen die voelen als ongi, dus dacht dat het wel zou doorzetten. Zaterdag test gedaan; negatief .. Nu; nog steeds geen ongi! Geen bloed geeft moed denk ik dan maar, maar leuk is anders! Ik denk dat ik tot woensdag wacht met een nieuwe test, als ik dan niet inmiddels ongesteld ben geworden. Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Alle mensen om het wachtbankje: succes! En alle mensen op rood: kop op en veel succes volgende maand! Liefs!
Hallo allemaal, hier vanmorgen ook getest (4 dagen voor NOD) maar ik weet het gewoon niet. Denk soms wat te zien, maar weet niet zeker. Maar mocht het toch een streepje zijn, heb ik niet veel vertrouwen erin, heb een klein beetje bruine smurrie achtige afscheiding. heel licht en zie het ook alleen als ik een beetje een wcpapiertje naar binnen prop (hahah) Maar dit is voor mij een voorteken dat het niet goed zit (nu inmiddels na 2 miskramen weet ik dat wel). maar goed, misschien deze keer niet? Vanmorgen eerst een dipstick van Wondfo gedaan, daarna toch nog een KV, zelfde resultaat. Maar nu de KV wat verder opdroogd zie ik (denk ik) toch een heel licht streepje. Morgen weer een testje doen. Maar blijft een erg onduidelijke test. Soms als je een streepje WIL zien, zie je hem ook. Twijfelgeval dus!! Morgen/overmorgen hopelijk meer nieuws!!!
Aan alle meiden met 'onzekere' testen, hopelijk word die bij jullie ook gewoon positief dan... wishful thinking Voor iedereen een prettige zondag trouwens!
Sinds gister zijn de rode duivels hier. Mijn NOD was op 6 november, de duivels waren dus 3 dagen te vroeg Zet mij dus maar op rood....
Spannend meiden, al die "vage" testjes. Hoop voor jullie allemaal positief! Hier last van mn baarmoeder (denk ik) en hoofdpijn. Kan maar zo zijn dat ongi er aan komt, maar zeker weten doe ik het niet. Ik pas in ieder geval mijn banner even aan. Fijne zondag. Ik krijg straks bezoek dus niet meer hier te vinden vanmiddag