NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ik zou wel willen maar van de test die ik deze morgen heb gedaan kan ik gewoon geen foto maken. sewes als ik die andere test doe hoop ik dat het streepje duidelijker is waar ik eigenlijk voor vrees

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Tinkerbell, jij bent gewoon kei zwanger :D

Bianca, wat rot weer hè...bah. Goed dat je even wat rust neemt, en k hoop dat het toch ook bij jou snel raak is!

LF84, hier gebruiken de meesten de standaard tests van de Kruidvat geloof ik :)

Beebiestar, wat knap dat je je zolang kunt inhouden, zou ik echt niet kunnen, hahaha.

Derdedroppie, heb je al een test gedaan? Zo ik zeker doen, weet je tenminste wat beter waar je aan toe bent.

Marjolein, gefeliciteerd!!

En een heel dikke knuffel en grote doos bonbons voor de dames die op rood mogen :(

@hier: still waiting...blegh! Nog steeds niets qua kwaaltjes, vast geen goed teken... Ik za de lijst zo trouwens eens bijwerken!

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    dat durf ik echt nog niet te zeggen hoor

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Snap ik, maar ik zie het oprecht positief in voor je :)

5. Fiend

Fiend Lid

30 dec 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Leeuwarden
    Zo maar even kijken of ik ergens 5 euro of een test kan scoren.. Zit een beetje krap tot donderdag helaas. Gister was mijn NOD, vanochtend nog altijd niks gezien, maar wel een gevoel alsof het komt. In principe ben ik pas officieel overtijd als ik morgen nog altijd niet ongesteld ben. Mijn cyclus kan tot 26 dagen (gebeurt zelden) duren, al reken ik normaal vanaf 24 dagen. Hopen dat als het toch zo ver is, dat 3x idd scheepsrecht is en het eitje blijft plakken..

6. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    ing49842: Ik ken ook een koppel die na meer dan 2 jaar proberen in eens zeiden: we stoppen er effe mee en precies 9 maanden later hadden ze hun dochtertje in hun armen. Maar zo te zien heb je zelf ook nog heel wat mooie vooruitzichten... veel succes ook daarmee!
    anitaaaxxx: Wij wachten op dezelfde datum! En hier ook nog geen voortekens...
    marjoleinART: Ik wens het je toe dat het deze keer goed mag blijven gaan! Toch al proficiat!

7. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Meiden...sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik wordt zooo ontzettend moe van mezelf..had me zo voorgenomen om mezelf niet gek te maken deze ronde...en wat ik redelijk goed volhield valt nu vlak voor me nod weer in het water..:( 10 november is mijn nod, ben de laatste maanden regelmatig ongesteld met 28 dgn. Ik doe geen ovutesten en ik temparatuur ook niet...op de afgelopen 2 dagen na dan...omdat ik er op zp veel over lees dacht ik doe is gek en laat ik het ook eens doen..ik heb elke keer sàvonds me temp gemeten en dat was elke keer rond de 37.3...toen ik vanmorgenvroeg me temp meete was deze 36.5 :( en toen ik het net deed was ie ineens weer 37.3 :( zo`n verschil is toch zowiezo niet normaal :( Heb een test gehaald bij de hoogvliet (geen vroegetest want de kruitvat en dio waren nog dicht) en deze was natuurlijk negatief... Ik probeer niet op symtomen te letten omdat mijn lichaam me regelmatig voor de gek houd maar ook dat gaat me niet lukken...heb een paar dagen heel veel last van duizeligheid gehad en ben na het eten van iets gelijk misselijk..heb ook pijnlijke borsten..maar die heb ik altijd voor mijn nod dus daar is ook niks van te zeggen...ook heb ik een aantal flinke steken gehad onderin me buik als ik ging zitten... Ik weet dat jullie hier ook niks mee kunnen en dat er op me temp geen pijl is te trekken omdat ik het geen hele maand heb gedaan en ook niet op vaste tijden maar wilde toch even me verhaal kwijt. :(

@ Alle positesters

Gefeliciteerd!!! :D Geniet er lekker van!!

@ Dames op rood

Jammer dat het deze ronde niet gelukt is :( met volle moed op naar de volgende en heel veel succes!!

@ Alle dames op het wachtbankje

Heel veel succes met het vreselijke wachten..en hoop dat er veel meiden op roze komen!!

8. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    mamsvanrobin: Ik begrijp je verhaal. Een stukje van mezelf maar een groot stuk van mijn beste vriendin. Ik wou dat ik je een dikke knuffel en wat rust kon toesturen...

9. Ik hooo het ook echt zoooo voor je! Anders morgen weer proberen? Blijft nog spannend dus!

10. MamsVanRobin

@ Snoezelke

Thanks meis, heel lief van je.

11. Hoi hoi, ik snap me frustratie wel hoor! Alleen kun je nu beter niet meer tempen, maar als je dat WEL graag wil doen, probeer het dan smorgens te doen op dezelfde tijd, dan kun je echt een tabel maken en zien of je temperatuur omlaag gaat. Savonds en smorgens kunnen vee schelen namelijk, bij mij 0,8 graden :)
    Misschien een idee om de volgende ronde (als het nu niet raak zou zijn) vanaf het begin te temperaturen? Het geeft MIJ erg veel rust omdat ik dan wat meer 'controle' heb. Ditzelfde geld voor ovulatietesten. Voor ik dat deed was mijn nod altijd onduidelijk en zat ik echt veel meer in de zenuwen dan nu ik wel alles bijhoud. Weet precies waar ik aan toe ben zeg maar! Maar goed, je nod is nog een heel eindje weg. Bij mij kan ik 4 dagen voor nod posi testen, maar anderen pas erna! Dus je nega test hoeft ook niks te betekenen. Blijft dus nog erg spannend!! Succes!!

12. MamsVanRobin

@ MarjoleinART

Bedankt voor je reactie :D Gelukkig ben ik niet de enige die zichzelf helemaal gek kan maken, maar je hebt wel gelijk wat het tempen betreft..het heeft op dit moment geen zin meer om daar nog langer mee bezig te zijn. Als het nu niet raak is dan ga ik het miss de volgende ronde doen..al weet ik niet of dat slim is voor mij want waarschijlijk geeft dat nog meer stress (ben echt een stresskip in deze situaties..kan daar niet goed mee omgaan zeg maar haha). Voel me ook helemaal niet zwanger voor de rest dus denk dat het deze ronde niet raak is. Wanneer is jou nod??? Jij zit ook op het wachtbankje denk. Spannend he...

13. MamsVanRobin

Even een andere vraag ;) testen jullie samen met je partner of alleen?? Ik zou deze ronde eigenlijk pas testen als ik een week overtijd zou zijn..en dan samen met mijn vriend...hij weet dus niet dat ik mezelf weer niet in heb kunnen houden en het toch stiekem weer gedaan heb...heel fout i know..mja..

14. Daan86

Daan86 Nieuw lid

1 nov 2012
    4
    0
    0
    Van de week 3x positief getest met kv 2v5 voor nod, en vandaag 1 dag overtijd. Vanmorgen weer getest met cb en jaja echt zwanger! Durf nu pas echt te geloven dat het zo is.
    Iedereen die nog moet testen succes! En de dames in het rood heel veel succes in de volgende ronde. Hoop dat jullie ook heel snel een positieve test in jullie handen mogen houden!

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    mamsvanrobin: Graag gedaan! Ikzelf heb vorige maand alleen getest. Ben het deze maand weer van plan want ik mag testen op de dag dat we 1 jaar samen zijn en ik zou het een super leuk cadeau vinden om hem te kunnen geven. Ik blijf hopen op een positieve test ook al heb ik het gevoel dat het negatief zal zijn.

16. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    gefeliciteerd!! geniet er van...

17. Hoi Mamsvanrobin,
    Ik kan ms ook helemaal gek maken. Vooral de voorgaande rondes, maar deze maans heb ik het geprobeerd wat los te laten. Al lukt me dat tot de derde week en dan begin ik het toch wel heel spannend te worden en ben ik er 24/7 mee bezig. Maar dat is gelukkig maar 1,5 week, daar a weer een week of 3 wat rustiger. Zo houd ik het wel vol :)
    Maar ik denk dat iedereen dit wel herkent hoor, het is niet gek om er veel mee bezig te zijn!
    Ik voel me ook niet echt zwanger al heb ik nu 2 positieve testen gehad, dus ik ben het wel! Maar na 2 miskramen (bij 4 en 5 weken) juich ik nog niet. Ben gewoon te bang dat het weer mis gaat en die klap is zooo enorm groot dat ik eerst mijn nod (8 nov) wil afwachten en dan mijn eerste echo voor ik echt kan baan genieten :) hopelijk is het ons deze keer wel gegund! Ik duim voor jou ook voor een positieve test!!

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @daan86 had je symptomen voor nod?

19. MamsVanRobin

@ MarjoleinART

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :D Wat onwijs leuk en wat moet jij blij zijn geweest toen je de positieve testen in je handen had!!! In de hoeveelste ronde was het raak, hebben jullie er lang over gedaan?? Ik snap dat je bang bent na wat je hebt meegemaakt :( heel verdrietig en naar is dat... Voor mijn zoontje die nu 5 jaar is heb ik ook een miskraam gehad en de zwangerschappen daarna denk je toch elke keer weer terug aan die momenten en hoop je dat het deze keer goed gaat...brengt ook veel spanning en stress met zich mee. Maar na mijn miskraam raakte ik dus zwanger van mijn zoontje en die is nu al 5 jaartjes en kerngezond :D dus het kan allemaal!! Probeer goed je rust te pakken en denk goed aan jezelf nu. Ik heb net een early predictortest gedaan en deze is omowit...ik moet pas zaterdag ongesteld worden dus ben er wel vroeg bij..maar geef de moed nu wel een beetje op. Als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben gooi ik er miss nog een testje tegenaan en anders weer op naar de volgende ronde.

@ Snoezelke

Dat zou wel een heel leuk kadoo zijn zeg!! Kan me voorstellen dat je de test dan alleen doet en het hem op een hele leuke manier gaat vertellen, wat zou dat een verassing zijn zeg :D Hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!!

20. MamsVanRobin

@ daan86

Gefeliciteerd met je zwangerschap, super leuk!!! Geniet ervan!! :D

Deel Deze Pagina