Hallo meiden, heb het forum globaal gelezen, heel gezellig hier!!! Als ik dan gelijk met de deur in huis mag vallen... Gisterenochtend heb ik het gezellig gehad in bed met m'n man ! Na het vrijen voelde ik eigenlijk al iets eruit lopen, dus hup een handdoek onder m'n bips, heb niet erg lang gelegen want moest ook nodig naar het toilet . Is een beetje vies praatje maar toen kwam alles er weer uit, maar het was ook bruine afscheiding wat erbij zat. Heb dit alleen tijdens toiletbezoek gehad, en nu net ook weer wat op het toilet. Ik heb wel (aan de hand van ovu-testen) waarschijnlijk vrijdag 26 okt m'n eisprong gehad, en a.s. zaterdag zou mijn NOD zijn. Sommigen zeggen dat het oud bloed is van de eisprong. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, is dit normaal dat zoiets een keer kan gebeuren? Maak me dan wel eens een beetje zorgen...
ik mag op twijfeltest!!! Ik heb 3 testen gedaan vandaag.. jaja hoe gek ken een mens zich maken en heb 3 keer een vaag streepje.. bijna niet te fotograveren.. maar 3x een vaag streepje geeft me zeker hoop!!!!
Maar schat je moet sochtends tempen VOORDAT je opstaat uit je bed, dus echt nog blijven liggen en niet overdag want dan is je temp altijd hoger
Nee helemaal niets, vorige zwangerschap (helaas MA met 8 wk) had ik pijnlijke borsten en was ik erg moe en misselijk. Had dus eigenlijk niet verwacht dat ik nu zwanger zou zijn. Ik had getest omdat ik gewoon geen geduld meer had en die was 5 dgn voor nod al licht positief. Daarna nog 2 testen en de streep werd telkens duidelijker.
Bekijk bijlage 284747 1 van die geweldige twijfeltesten.. wie tuurt mee? Bekijk bijlage 284744 In het zie ik hem duidelijk zonder te turen.. krijg hem amper op de foto..
Hier nog steeds geen tekenen van een aankomende menstruatie, maar helaas wel weer een negatieve test.
begrijpelijk, maar hij is echt rose, het is moeilijk over te brengen op een foto.. misschien als die goed opgedroogd is dat het me dan lukt! Ik ga van niks uit, al is het wel spannend..
Hoi meiden, gedver weer een paar meiden op rood, veel geluk de volgende ronde. De roze dames, gefeliciteerd!!!! Hier: vandaag begonnen op mn nieuwe werk (voor de maand november) maar was ook gelijk de laatste dag. Ben er wel klaar mee. Zouden maandag en vrijdag werken, van 10 tot 3. Horen we ineens dat we vrijdag niet hoeven want is rustig. Tenzij we mss gebeld worden. Nou als het zo moet hoeft het van mij helemaal niet. Ga niet steeds zitten wachten of ik mss mag werken. Snapten ze bij het uitzendbureau ook wel gelukkig. Begrijp me niet verkeerd, was allang blij dat ik weer iets had, maar zoals dat hier ging, vind ik niet oke. Verder echt mega veel pijn in mn buik, onderrug en benen. Nu kan het van het werk ook komen, maar normaal heb ik dat nooit zoals nu. Dus denk dat ongi er echt aan zit te komen. Lang geleden dat ik zulke pijn heb gehad. Pijn in de buik trekt gewoon door naar de rug en de bovenbenen/liezen! Pffff en nog eens hoofdpijn erbij ook Nou meiden, hier even eten halen zo en dan vanavond relaxen!
Van harte gefeliciteerd zwangere dames! En sterkte aan de meiden op rood, wat een rotgevoel kan dat dan weer geven he?! Balen, hopelijk volgende ronde raak! Vind het zo knap dat sommige van jullie al voor de nod durven te testen! Die onzekerheid van wel of niet een streepje.... Zou het zelf wel willen doen, maar kan me ook inhouden omdat ik denk dat het alleen maar teleurstelling kan brengen.... Anyway, hopelijk veel meer roze de komende dagen! Liefs!
Meiden, hoer helemaal geen symptomen behalve hele lichten spelden prikjes rechts midden. Ben erg benieuwd of er iets zit!