ik heb mn ei nogal wisselend, vorige cyclus rond dag 14 maar heb ook wel eens mn ei pas op dag 25 gehad. dan vrij je je een ongeluk haha. vaak hebben we , nouja ik, zin na mn menstruatie en dan na een paar keer heb ik het wel weer gezien, ahum. en dan daarna is pas mn ei dus ik denk dat we sommige maanden onbenut hebben gelaten. maarja. maargoed vanaf dag 10 gaan we het om de dag doen en dan als mn ei is geweest ook nog 2x. je weet maar nooit. klinkt gezellig he, haha, maarja als je wat langer bezig bent ga je van alles een keer proberen, hebben we al heel wat ervaring mee. heb ook eens een maand geprobeerd om erna met je billen omhoog te liggen. of in een bepaalde positie te vrijen, maar ja onze dochter is gemaakt in frankrijk in dronken toestand haha.. dus denk dat we binnenkort maar weer eens op vakantie moeten gaan.
He ik mis mezelf op de lijst. En een labrador is het ook niet hoor voor hier hoop dat onze belg het nog lang volhoud de meeste denken dat ze 5 is komt dat het een echte belg is denk ik maar mevrouw is al 10.
idd kijk uit met mp honden kopen zonder stamboom. Heb al veel probleem honden gezien. Wil je niet bij je kind hebben. Maar het ligt er ook aan hoeveel ervaring je zelf hebt. Ik heb vroeger als eerste een dalmaatier gekocht zonder stamboom en wist niet eens dat ze wit geboren werden en dat de stippen later kwamen hahah Gelukkig weet ik nu meer af van het ras en zou ik nooit meer een zonder stamboom kopen. Heb nu een teefje met en vind het heerlijk te weten hoe ze gefokt is. Dan komt daarnaast natuurlijk een stuk opvoeding kijken. Ik zou bij welk ras dan ook altijd opletten natuurlijk. Ben zelf opgegroeid met een bouvier, heerlijke gezinshond was dat!!
Wij hebben ook geen stamboom hoor en ik merk er niks van. Ik denk ook dat het grootste gedeelte aan opvoeding is. Als pup kon je bij die van ons echt merken dat paps &mams politiehonden waren ze was heel fel liet niet los en nu .....ze is waaks maar verder is het een sukkel en een vrijdoos. Maar je moet als je een pup haal gewoon goed na de moederhond kijken hoe die is,is die enthousiast,leuk,lief en aardig dan komt het vast goed . Maar weer tot de orde van de dag zo maar weer is werken heb totaal geen zin duik liever me bedje weer in. Fijne dag allemaal x
Daar was ik ook weer een keer, en wat moet ik dan veel bijlezen! Hier nog geen ei te bekennen, bij mij duurt dat volgens mij wat langer (ik heb hier nooit zo op gelet, alleen 'slijm- watch' gedaan)! Ik denk dat hier het klusseizoen komende week wordt geopend! En nu verder met wachten.... :x Grtz!
Hi, Mag ik er ook bij? Cylus wisselt nog dus ik neem het gemiddelde maar van beiden (36 dagen) en zal hem bijstellen indien nodig. Er is ook nog geen topic van 17 nov NOD 15 november 1e kindje 3e ronde
Spannend allemaal hè dames? Bijna allemaal aan het wachten op een ei volgens mij? Hier net klaar met ongesteldheid gelukkig. Nog een paar dagen wachten en we kunnen aan de klus! Gezellig! Hahaha
Gezellig, al zoveel meiden! Had natuurlijk liever gehad dat jullie zwanger waren Maar hoop op veel geluk deze ronde!!! Ben dinsdag en woensdag naar mn ouders geweest in Groningen. Was erg gezellig weer. Zie ze niet meer zo vaak sinds ik verhuisd ben. Gisteren samen met mn moeder naar het stoffenspektakel, wat stof en dergelijke gekocht voor de memoborden die ik ga maken! Verder lang niet fit op het moment. Kreeg dinsdag van het een op het andere moment last van mn keel en hoesten niet normaal. Doet gewoon zeer. Het is dat 2 jaar geleden mijn amandelen er uit gehaald zijn anders was het een flinke ontsteking geweest (had ik zo'n 3 of 4 keer per jaar last van). Zo even wat eten, douchen en weer werken! Doe lekker rustig aan, iets anders wil ook niet hahaha, ben al buiten adem als ik een paar 100 meter moet lopen Fijne dag meiden!