vanmorgen getest en omo wit, heb getest met sensitest midstream. Laat die ongi dan nu maar komen, ben er wel flauw van heb al meerder dagen het gevoel dat ik ongi ga worden.
Goedemorgen, Dames, balen dat je bent ongi. Hoop dat volgende ronde wel geraakt. Dames, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier mezelf: Gisteren heb ik wel een paar klachten: - bovenbenen - onderbuik is soort hard of strak - even hoofdpijn - even gevoelig pijn van 'n borsten (avond) Gisterenochtend en avond was hetzelfde temp: 37,2 graden. Nu ik heb nog niet klachten, maar heel beetje onderbuik steken. Ik weet 't niet, dat ik ben wel twijfelen of niet. Maar ik wacht het wel af tot mijn nod!
thnxxx schaapie die ongi krampen zijn irritant heb het hele weekend algevoel dat ik ongi wordt, laat het dan nu ook maar doorzetten hahaha
Hoi Allemaal, er staat al veel op rood, moet meer rose worden he!! Ik duim heel hard voor jullie allemaal... Ik ben alweer aangemeld bij de volgende groep, helaas!! Maar komt een keer goed! Iedereen nog veel succes... Groetjes
Toch al wat meer roze erbij zie ik! Fijn . Ik nu ook voor roze bij het volgende topic. Succes allemaal!
Goedemorgen! Als eerst: Beterschap Steenbokje! jeej net ff alles terug gelezen maar wat zijn er al weer een hoop meiden ongi! Echt balen. Hoop dat voor jullie ook snel goed nieuws komt! Gelukkig ook weer zwangeren. Hoop op een mooie plakbeeb voor jullie! @ Hier: Net als andere keren weer ontzettend last van mn borsten. Maar heb ik altijd last van een paar dagen voor NOD. Verder niets eigenlijk. We wachten maar rustig af, maar denk niet dat ik deze maand positief ga testen! Heb ook nog geen testen, zit zo twijfelen of ik ze wel of niet ga kopen, AArrrg! haha Fijne dag meiden!
Hoi allemaal, Ik ben een beetje in de war. Vanochtend vroeg een kruitvat test gedaan, maar geen enkele verwachting. Toen er na 2 minuten nog niets te zien was heb ik de test in de kast gelegd. Toen ik 1,5 uur later opstond was er een tweede lijntje zichtbaar. Nog een keer getest met sensitest dipstick blauw en ook een licht streepje. Nu las ik negatieve ervaringen over sensitest, dus nu weet ik nog niks.....zucht. Morgen nogmaals testen met een kruitvat test.
Inderdaad nu al ongesteld geworden... Gisteravond al. Maar iemand vertelde me dat vandaag dan m'n eerste cyclussen was, dus vandaar m'n banner Voelde gisterochtend al de krampen en werd later op de dag steeds heviger, dus daar waren ze. Maar had niet anders verwacht hoor Ik ga duimdraaien voor jou en hopen op een beebje. Lfs.
ik ga door na de volgende ronde en topic. Hopelijk kom ik niet al te veel van jullie tegen wat betekend dat jullie op roze mogen. Blijven natuurlijk mee lezen hier
Check ff de gebruiksaanwijzig. Sommige testen geven na 10 minuten wel een streepje terwijl je niet zwanger bent. Maar ik duim dat je morgen of overmorgen een knaltest hebt!
Hallo allemaal, hier even een foto van mijn testjes, de onderste is van vanmorgen!! Misschien moet ik het toch echt gaan geloven. De bruine smurrie is bijna weg, dus ik hoop echt dat het weg blijft!! Had dan toch met innesteling te maken deze keer! Blijft nog wel even spannend, morgen/overmorgen is mijn NOD. Temp is niet gedaald vandaag (vorige maand ging hij deze dag in mijn cyclus al omlaag) hij is nu zelfs 0,1 gestegen. Ook worden mijn testjes veel duidelijker. Toen ik de voige keer zwanger was wilden ze nooit echt knallen en was het donkerste wat ik gehad heb gelijk aan vandaag. Dus zelfs na NOD!! Misschien ook weer een hoopvol puntje?! Zaterdag een CB doen!!
Net weer kruitvat test gedaan.....positief binnen de tijd. Ik denk dat ik het maar moet gaan geloven. 3 vals positieve op 1 dag zou toch wel heel raar zijn?????