NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Marjolein en Crispy, gefeliciteeeeeeeeeerd!! Geniet ervan, ik duim voor een plakbeeb voor jullie allebei.

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    haha idd crispy dat zal dan wel heeeeel vreemd zijn!

Crispy en marjolein: GE|FELICITEERD :D:D:D

3. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie twee roze strepen !!! Ik mag op rosé

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    ayse1980: Proficiat!!!

Hier denk ik dat mijn borsten toch iets gegroeit zijn en lichtjes pijnlijk zijn, kan niet tegen bepaalde geuren (en sterkere reukzin)... maar toch het gevoel dat mijn lichaam me weer maar eens voor de gek aan het houden is. Nog twee dagen voor mijn NOD... spannend!

5. LF84

LF84 Niet meer actief

Gefeliciteerd.
    Maar ik wil even vragen.
    1 tot 3 test van bovenste, wanneer heb je test gedaan?
    Want ik heb vandaag ook test gedaan, maar negatief. Waarschijnlijk wel te vroeg, want nu is 5 dagen voor nod.

6. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    #1626 Emm82, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
    Na een lange tijd wat afstand te hebben genomen van het forum ben ik er weer :). Kan iemand mij op de lijst zetten voor 12 november? Is ons eerste kindje en ik ben 30 jaar... Thanks!

Oh in kleur: Emm82 / 30 jaar / ronde 9 / 1e kindje

7. pom77

pom77 Niet meer actief

Ik mag op rood helaas, alle zwangeren van harte en meiden die ongi zijn succes volgende ronde, ik ga voor een positieve test op 5-12! zou leuk sinterklaaskado zijn!

8. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb getest 5 dagen voor nod

9. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Gefeliciteerd ayse!

@pom, balen meid. Succes in de volgende ronde. Wie weet een positest in je schoen?

@emma, welkom en succes

10. LF84

LF84 Niet meer actief

En??

11. Roosje3

Roosje3 Lid

5 okt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangeren van harte! Het wordt steeds meer roze!!
    Nog steeds niet ongesteld, lijkt er ook niet aan te komen.
    Maar ook geen gevoel zwanger te zijn en wel negatieve testen. Lastig dit.

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Gefeliciteerd zwanger meiden :)
    Balen meiden die ongesteld zijn geworden. Veel succes nieuwe ronde!

Hier weinig nieuws. Gewerkt, gesport, zonnebanken en daarna even naar de kringloopwinkel. Heb een boek gekocht voor het maken van sieraden.

Ga zo even de was opvouwen en bedenken wat we gaan eten, denk even wat makkelijks.
    Heb trouwens nergens meer last van, zoveel pijn als ik gisteren had, zo weinig (lees: niks) voel ik nu!

Fijne middag/avond meiden!

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, ik mag ook op rood! Net ongesteld geworden!

14. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hè balen ing! Dikke digitale knuffel!

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Thx Schaapje!

Nu dus geen idee waar ik de volgende ronde van uit moet gaan! Zou haast zeggen 28 of 29 dagen, is nu namelijk ruim 6 dagen eerder dan vorige maand!

16. Ik heb elke dag een test gedaan, dus op 2-11 ben ik begonnen, tot vandaag toe 6-11. Pas op 4-11 zag ik een heeeeel licht streepje. Op de kruidvat die ik toen gedaan heb wat hij NET iets duidelijker. :)
    Dus ik denk dat je wel te vroeg bent! Mijn eerste hele lichte test was 4 dagen voor NOD :)
    Succes!!! Ik ga voor je duimen!!!

17. Pfff ... ik zie eigenlijk net dat als alles goed gaat, ik op 19 Juli ben uitgerekend!! Precies op de verjaardag van mijn nichtje, zij is ook mijn petekindje :) hihi!!

Ik zag nog meer roze, maar helaas ook rood!!! Echt balen zeg!!! :( Ik wens jullie allemaal echt de volgende ronde veel roze toe!!!!!!!!! Maar balen blijft het elke maand weer :(

18. Nou zeg, ik vergeet telkens wat te zeggen, sorry voor al die korte berichtjes ;)
    Vanmorgen belde mijn beste vriendinnetje die nu 28 weken zwanger is, ze had veel last van harde buiken enzo. En of ik mee ging naar de verloskundige (zou morgen eigenlijk meegaan, maar werd nu even vervroegd). Ik ging tuurlijk even mee. Na wat te hebben gevoeld en gekeken te hebben met echo, werd ze toch doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een scan (weet daar de naam niet zo goed van) maar ze moest een half uur aan zo'n apparaat liggen die alles registeerd. Daarna had ze nog even een echo en hebben ze naar haar baarmoedermond gekeken. Gelukkig was alles in orde, maar moest ze meer rust nemen!!

Ik had nog maar niks verteld over mijn zwangerschap. Misschien morgen, dan zie ik haar weer. Vandaag was het niet echt het juiste moment ;) Vond het wel raar om tussen al die zwangere buiken te lopen, ik hoorde er stiekem een klein beetje bij!!!!

19. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL

Zwanger met alle testen clearing blue met indicatie gaf 1 à 2 weken aan
    Kruidvat was negatief 2v5
    Gewone clear blue positief
    Sensitest positief

Dus geloof het nu wel ik heb nog een kleine 35 ovulatie testen over kan ik er iemand blij mee maken kost je alleen een postzegel

20. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden op roze : GEFELICITEERD!!

Meiden op rood : klote meiden, hopen op een volgende roze ronde!!!!

@ hier nog steeds geen last van duivels, wel nog mega keel pijn pfffff hoop dat dit snel overgaat wordt er zo gek van haha, maar helpt wel gelijk met het minderen met roken voor als ik dalijk wel een posi test heb hahaha xxxx

Deel Deze Pagina