NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
  2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam

Ik wil met ovu testen beginnen :) dus zou leuk zijn hihi xxx

3. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ben de eerste dus zal ze opsturen stuur me ff een pb bericht met je adres dan stuur ik ze op !!

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik ga denk ik voor de 30 dagen deze maand hahaha! Dus dan zou mijn nieuwe NOD 5 december zijn! Ik ga vast naar ander topic, maar blijf hier ook lezen en posten!

5. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Krista,

Balen zeg, maar dan weet je in ieder geval idd weer goed hoe je cyclus loopt!
    Thx, morgen zal ik wel ongesteld worden...we zullen zien!
    Lfs

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wauw dat gaat goed hier!

7. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Nou, m'n schommelt nu juist weer erg... :D

Ik ben benieuwd! Hoezo denk je ongesteld te gaan worden?

Lfs.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zijn er mensen hier die met ovutesten de zw.schap getest hebben? Kan zo'n test van de ene op de andere dag positief zijn? Vanavond een ovutest gedaan, het is wat vroeg, want zit 6 dagen voor de NOD. Deze test was negatief. Kan ie bijv. morgen ineens positief zijn, of is dat uitgesloten?

Bij mijn 1e zw.schap testte ik ook 5 dagen voor de NOD positief (zwangerschaptest).

9. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb al een hele week ongesteldheidsgevoel....terwijl ik dat tijdens ongesteldheid nooit echt heb. Beetje vaag dus :( probeer er maar niet te veel in te lezen, maar ongesteldheidsgevoel lijkt me ongesteldheid toch??
    lfs

10. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens, balen dat je cyclus schommelt. gebruik je al ovu-testen? waarschijnlijk wel he? dan weet je in ieder geval dat....
    wel gedoe ook en een dure 'hobby'...:(

11. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Vlinderr,

Je kan met ovu-testen ook positief testen wanneer je zwanger bent, omdat het op dat hormoon ook reageert.
    Maar als je nog zover voor nod test is deze net zo goed negatief als een zwangerschapstest zou zijn omdat er nog niet voldoende hormoon aangemaakt is om te kunnen testen.
    Ik zou nog ff een paar dagen wachten (in ieder geval 4 dagen voor nod minimaal) voordat je er weer test.
    Beetje vaag verhaal, maar hoop dat het iets helpt!

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, ik heb natuurlijk ook wel heel erg vroeg getest. ;) Ik zal donderdag dan nog een poging doen.. :)

13. ninaz

ninaz Lid

4 okt 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar begrijp het wel als je dat bij je eerste ook zo vroeg al kon zien!
    Heb je het gevoel dat het raak kan zijn?
    Hoop positief voor je!! fingers crossed!

14. Krista1990

Wat versta jij onder ongesteldheidsgevoel dan?? Ik heb wel eens gehoord hoor dat vrouwen krampen hebben, maar toch zwanger zijn?? Wanneer moest je nou testen?

Een hele dure hobby, pff. Maar ze zijn ook heel erg goedkoop via internet te koop.

Lfs.

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heel eerlijk? Ik heb hier wel een goed gevoel bij, maar door de negatieve test van vanavond begin ik iets te twijfelen. Ik heb de laatste rondes in ieder geval nog nooit zo'n positief gevoel gehad. Maar of het ook zo is??? ;)

16. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ik heb drie dagen na de innesteling al een heeeeeeeeel licht lijntje gepiest :D!

17. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat een enorme roze maand.
    Een rood erbij, sterkte!

@ego: hier net heel slecht nieuws gehad, mijn moeder haar tumor is heel snel gegroeid, wij moeten onze vakantie van kerst afzeggen. De behandelaar heeft dit aangegeven. Heel eerlijk hoop ik dat ik snel ongesteld wordt. Heb echter het gevoel zwanger te zijn. Hoe moet ik dat aan mijn ouders vertellen???

18. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik weet niet waarom, maar voel me ontzettend niet-zwanger. Gek is dat, NOD duurt nog een kleine week...en tóch voelt te zo. Word er gewoon een beetje verdrietig van :( Gek hè?

19. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Vlinderr,

Ja, ik heb met ovutesten de zwangerschap getest! Dit was absoluut niet de bedoeling; ik bleef alleen doortesten om te kijken of mijn ei echt was geweest. Ei duidelijk gevoeld, maar toch verder getest om te kijken wanneer ze wit werden (dit was de eerste ronde dat ik ovutesten gebruikte), maar na mijn ei was de test eerst heel licht en daarna werd ie steeds donkerder.... Ik vond dit heel gek, en op een gegeven moment begon het me te dagen en heb ik met een zw. test getest en hier zag ik een heeeeeel licht lijntje!

Succes!

20. Krista1990

Jeetje meid, wat een heftig nieuws.

Ik wens je veel kracht en liefde toe.

En ik begrijp inderdaad wel dat je hoopt dat je ongesteld word, maar aan de andere kant misschien vind je moeder het ook wel erg fijn?? :$

Liefs.

Deel Deze Pagina