Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet het niet meer, nu eigenlijk 4 dagen overtijd en eergisteren een negatieve test. Ik voel me ook niet anders dan anders. Zou het toch nog zo kunnen zijn, of is mijn cyclus gewoon in de war?
Hi Krista, Ja, vaag het is gevoel alsof de boel op spanning staat, trekt ook door naar liezen. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden, dus we zullen zien... Als het wegblijft ga ik denk ik do of vr testen omdat mijn man reist voor zijn werk en weg is. Lfs!
marjoleinART: Dat zou wel speciaal zijn, op dezelfde datum als je metekindje kortecol: Sterkte! Zou het geen mooi nieuws zijn om haar te geven, dat er een kleinkind komt? Wat positief nieuws in een moeilijke periode kan soms wonderen doen.
Kortecol, veel sterkte! Hier mezelf: Ik heb 'n baarmoeder net even gevoel, lijkt op bewegen of zo. Maar ik weet het niet dat ik ben wel zwanger of niet. Dus afkloppen, hihi..
Dames bedankt voor de felicitaties. Vanochtend met de clear blue digital getest. Er stond toch echt zwanger 1-2 weken.......nu geloof ik het pas echt. Andere roze dames ook gefeliciteerd. Rode dames en wachtende dames veel succes!
Hier ook tempdaling, nu op 37.1, was 37.4. Dus verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. Normaal cyclus van exact 28 dagen. Nu al op dag 31...
Moggûh meiden. @kortecol, heel veel sterkte meid!! Dikke knuffel! @hier, gisterenavond weer onwijs hoofdpijn.denk dus echt dat de rode duivels onderweg zijn. Zal vandaag wel ongi worden. Wel balen,m aar ook niet zo erg. We gaan volgende maand verhuizen, is niet handig als ik dan zwanger zou zijn. Maar ik hoop t stiekem wel natuurlijk.