Spannend hè! Wanneer ga jij testen? Zaterdag is mijn NOD twijfel om dan gelijk te testen of een eventuele ongesteldheid af te wachten...
Heb ik nog een kans?????? Ik heb het al eerder geplaats, maar heb negatief getest vanmorgen. vanavond nog met een ovu test getest, maar ook negatief. Ik zie de kans niet in dat het morgen of overmorgen ineens positief zou zijn. Ik zag zelfs bij de ovu helemaal geen 2e streepje. wanneer ik iets HCG hormoon zou hebben, dan zou de ovutest toch iets moeten aangeven, al is het maar half positief? Het kan toch niet zo zijn dat ie bijv. morgen helemaal uitslaat in/naar het positieve?! ik gelooof er niet meer in. (zit nu op 9 dpo, 5 dagen voor de nod) Ben zooooo teleurgesteld. Mijn hele dag was ''verpest'', kon nergens anders meer aan denken. had zo'n goede hoop voor deze ronde, maar blijkbaar heeft het geen zin gehad.
Pfff, het broekleren is hier ook begonnen hoor. Al 2 dagen hoofdpijn gehad (meestal t begin van ongi), vandaag geen hoofdpijn meer. Vanmiddag wel met afvegen een beetje roze slijm (sorry voor de details). Daarna niks meer. Zit echt om t half uur op t toilet. Ik vind t maar niks. Me nod is vrijdag, ga pas op z'n vroegst zondag testen. Duurt nog zo lang. *gaat nog maar eens t wachtbankje rond met een schaal koekjes*
5 dagen voor nod is nog erg vroeg hoor. Ik teste bij mijn eerste zwangerschap pas na me nod positief. Ik test er niet meer vóór. Houd moed meid! Dikke knuffel
Ik heb op de 5 e getest negatief de 6e met middag urine positief meteen clear blue gehaald em geeft aan zwanger 1-2 weken (is dus 4 weken) dus het kan echt dat hij de volgende dag positief is en daarbij heb ik vandaag een ovutest gedaan en die is negatief terwijl de zeangerschapstest van vandaag gewoon posi is
Hey dames, Heb t zoveel mogelijk proberen te lezen maar voel me nog steeds klote heb koorts, een ongelofelijke snotneus en mn keel doet mega zeer, en ik blijf maar hoesten...... Als ik van mn late eisprong af moet gaan is vrijdag mn NOD pffff ben zo zenuwAchtig alleen sinds vandaag is mn buik wat opgezet en is vanaf de bovenkant van mn vagina tot net over mn navel echt een beetje bol en onder mn kleine vetrolletjes is mijn buik ook hard mmmmmn Succes dames en sorry dat ik niet op alles reageer ik ga mn bed inxxxxx
Blijf hoop houden en anders volgende keer weer proberen... Kan je met de ovulatietesten meten of dat hormoon in je urine zit? Wist ik geeneens haha en als dat zo is dan is de kans groot dat je zwanger bent? Ga ik maar eens proberen dan...mijn NOD is zondag.
Ja, maar dan moet ie wel echt positief zijn, in tegenstelling tot een zwangerschapstest. De lijnen bij een ovutest moeten gelijk zijn. bij heel veel mensen test je bij zwangerschap ook positief met ovutest, maar hoeft niet altijd zo te zijn. Je zou het kunnen proberen. Succes!! Ik hoop voor je dat het raak is!!
Ik heb net ook met ovu test getest puur vanwege gebrek aan zwangerschapstest. Krijg wel positieve strep maar niet heel donker rn ook niet heel licht. Nja maak mezelf natuurlijk gek. Heb totaal geen symptonen maar mijn hoofd slaat op hol
Ligt het aan mij of heb ik al een tijdje geen lijst gezien?? Ben erg benieuwd hoeveel roze er nu zijn..
ìk had voor mijn nod eigenlijk geen symptomen, na de nod kwam het pas. alleen had ik het idee dat 1 borst groter was geworden en een keer flink obstipatie gehad, maar heb zo wie zo een moeilijke stoelgang.... dus qua het niet hebben van symptomen voor nod wil ook niet altijd wat zeggen. blijven duimen!!
Hallo dames, Hoe gaat het hier? Ik vroeg me af, ik wil deze maand weer met de ovulatietestjes bezig gaan, maar werd deze maand 2 dagen voor m'n NOD al ongesteld, wanneer moet ik dan deze maand gaan beginnen met testen? En welke gebruiken jullie? Liefs.