Hey meiden, @merryl, gefeliciteerd meid! Geniet ervan. @marjolein, niet zo ongerust maken meid! Ik snap wel dat je t spannend vind maar maak jezelf niet gek. Ik hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap. Heb je al een afspraak bij de vk? @alle meiden op rood, balen zeg. Zullen wij volgende ronde allemaal op roze gaan? @hier, ik ga naar t volgende topic. Zal hier nog wel meelezen, want ik wil natuurlijk wel weten of de overgebleven meiden nog op roze gaan. Maar zal niet zoveel meer reageren. Heel veel succes allemaal.
Kruidvat deed bij mij ook niks ik heb clear blue gedaan heel licht streepje en meteen daarna digitale gedaan met aanduiding Hoelang je zwanger bent en die was ook positief ik werd moe van die testen met streepjes en plusjes maken je alleen maar onzeker en voor je het weet heb je zo een aantal testen gedaan kan je net zo goed een goede kopen die meteen duidelijk heid geeft
Nou had geen test meer in huis dus ovu test gedaan. Stand van vandaag; Predictor; licht positief Kv (niet 2 v 5): negatief Ovu test: dik positief Pfff wordt er gek van zoooo benieuwd
Hebben jullie wel es 3 dagen voor de nod negatief getest, maar bleek toch zwanger? owja, en daarbij bij een eerdere zwangerschap wel heel vroeg positief getest (5 dagen voor de nod). Ze zeggen altijd dat dat kan, maar heb nog nooit een verhaal gelezen dat dat ook daadwerkelijk zo is....
Ik kom hier nog effe kijken... Ing49824: Proficiat met je job! Eigenlijk staat er toch redelijk wat roze op... maar dat mag meer Succes aan alle meiden die nog moeten testen Succes in de volgende ronde voor alle meiden die nu op rood staan Proficiat aan alle meiden die zwanger zijn!
Al 2x gedaan en hartstikke negatief...voel me erg 'niet-zwanger' dus wil gewoon ongesteld worden en door naar de volgende ronde!
Hoi dames, Ik wil ook meeplaatsen. Was een stille lezer. Beetje steun is altijd welkom toch? Mijn nod is 15e. Ik heb altijd cyclus van 28. Ik kan er de klok op zetten. Ik word het altijd stipt op tijd. Heb afgelopen cycli paar testjes verspild omdat ik hoopte op een zwangerschap, maar uiteindelijk toch precies op nod ongi geworden. Dit is ronde 3/4 eigenlijk. Mijn man is er niet zo mee bezig als ik. Hij wil graag een kindje erbij, maar niet echt perse. Bij mij kriebelt het sinds dat "het plan" op tafel kwam. Ik voel nu al sinds paar dagen ongesteldpijnen. Kramp in onderbuik. Enigszins gevoelige borsten. Helemaal geen bloed wel afscheiding. Ook meer dan normaal. Ik ben niet misselijk ofzo.....wat denken jullie? Kan ik al testen? Ben bang dak mezelf gekmaak voor niks.... X diamond
Hi dames! Vandaag is mn nod... SPANNEND Geen idee of ik vandaag ongi ga worden ja of nee. Gister echt het gevoel van wel vandaag heb ik het idee dat pas morgen ofzo gaat beginnen. Moet nog boodschappen doen na mn werk dus misschien dat ik een testje mee neem.. Jeetje ben af en toe best een twijfel kont hoor! Wordt meestal nog niet zo vrolijk van een nega test word liever ongesteld... Fijn weekend dames!