NOD-lijst 1 t/m 15 november 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door ing49824, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Nod was afgelopen donderdag. Nou als ik dan toch niet zwanger ben laat dan de ongi maar komen. Had het zo gehoopt:(

2. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa?? Hmmm. Ik wil niet teveel hoop houden. Paar maande geleden was ik er ook van overtuigd dat ik zwanger was. Toen bleek mijn misselykheid en moeheid te maken met ijzertekort. 4 testen waren negatief. Dus nu heb ik zoiets van ik wil geen hoop houden.. (Al blyft die hoop natuurlyk staan tot de ongi is gekomen)

3. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    zwangere van harte gefeliciteerd.
    anitaaa balen dikke knuffel.

Diamond je bent wel erg vroeg met testen hoor je nod is toch pas de 15e? dan zit je 5dagen voor die tijd meeste testen gaan van af 4 dagen voor nod.

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

ik moest veel lezen om bij te lezen zeg!!

Maar ik dacht op rood te gaan, nog steeds niks te bekennen
    Morgenochtend een testje er tegen aan gooien (kv 2v5)

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik blijf denken dat je gewoon hartstikke zwanger bent en een innestelingsbloeding hebt gehad :D

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een pendel eigenlijk?

7. urmylove

urmylove Niet meer actief

ja wie weet.. post morgen wel weer!!!

8. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb nog es gekeken in myn agenda. Myn nod is 14. Geen 15. Desalniettemin heb ik een kv2v5 gebruikt en die is officieel niet voor vroeg testen toch?
    Behalve wat gevoelige borsten. Moeheid en vreemde buikpyn. Soms steken in zijkanten van mn onderbuik. Heb ik niet veel symptomene. Misgien gewoon ongie?
    Zucht....

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Dames ik heb een vraagje. Het zou kunnen dat ik verkeerd reken en morgen mijn nod is ipv 8/11. Stel dat dat het geval is... Ik heb vandaag cb digotal met indicator gedaan die negatief was. Zou het dan kunnen dat deze te vroeg is??

10. Madeliefste

Sommige vrouwen testen pas enkele dagen ná hun NOD positief! Er is dus nog hoop, zeker als je zulke 'kwaaltjes' hebt :)

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Geen bloed geeft moed dames!

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Dat is waar. Daar hou ik me aan vast

13. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Hallo dames

Ik ben nieuw hier. Wij zijn 11 maanden bezig en mijn NOD is
    15 nov. Ik ben gister een heel klein beetje bloedverlies gehad en wat krampen vandaag weer voorbij dus hopen dat het de innesteling is.

Het broek loeren is weer begonnen !!;)

14. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo dames,

Mag ik even gal spuwen?

Vandaag de verjaardag gevierd van m'n vriend.
    En z'n ouders kwamen natuurlijk ook, en nu is het zo dat ik na 2 jaar nog steeds geen band heb met de moeder van m'n vriend.

Als ik tegen haar praat, kijkt ze me niet aan, ze negeert me of doet bot! En elke keer voel ik me rot erna.

Ook is het zo dat ik een slank postuur heb, maar hierdoor denken zij dat ik niks eet, terwijl dit niet zo is. Maar doordat hun zo op mij letten krijg ik juist bij hun geen hap door m'n keel..

M'n vriendinnetje en haar vriend viel het zelfs op vanmiddag en zeiden ; ze dwingt je nog niet!

Nu moeten we over 3 weken daar naar toe en zie er nu al tegenop.

Ik weet dat ik het er over moet hebben, maar ben hier een beetje te onzeker voor geworden.

Hebben jullie tips misschien? Of dezelfde ervaringen?

Liefs.

15. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krista,

Kl@te voor je, echt waar. Je hebt je schoonfamilie niet voor het kiezen helaas. Bespreek het met je vriend, als je echt geen zin hebt om te gaan, maar als dit geen optie is. Ga gewoon en blijf vriendelijk. Het is het niet waard om e er druk over te maken. Ze zijn jaloers op je slanke figuur!!!

Sterkte meid!

Over mij. Ik heb zo,n soort buikpijn dat het lijkt of ik oni word of soort blaasontsteking achtig. Ook regelmatig koude rillingen. En soms ook even helemaal nergens last van. Iemand van de dames it gehad en bleek zwanger?
    Ik heb een predictortesr, maar daar is het te vroeg voor. Kan pas maandag een test kopen, maar mijn vermoeden is, negatief...

16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    He meiden.
    ondanks dat er veel meiden op rood zinn gegaanis het toch wel een heel vruchterbare ronde geweest. ik heb heel er last van maagzuur ineens en.boertjes. wel ff google gwkeken natuurlijk en het schijnt te kunnen rond je nod. maakmezelf al weer helemaal gek. haha ps sorry voor mn taal fouten. doe dit via mn mobiel. slaap lekker meiden!

17. Madeliefste

Kortecol, een pendel is een gewichtje aan een koord/ketting dat je gebruikt om vragen te beantwoorden voor jezelf/een ander, correct me if I'm wrong, maar ik geloof dat het idee erachter is dat het helpt om antwoorden te geven op belangrijke vragen met als idee dat die antwoorden al in je onderbewuste aanwezig zijn. Via die pendel (incl de gehele 'methode' uiteraard) kun je die omhoog halen.

Tieta, spannend!

Krista, wat vervelend! Heb je het er al wel eens met je vriend over gehad? Misschien nl makkelijker als hij het eens, in zijn eentje, met zijn moeder bespreekt?

Diamonds, misschien nog tot na het weekend wachten sowieso? Ik weet het, is niet makkelijk! Qua klachten heb ik geen idee of het op zwangerschap kan wijzen...lijkt me iig wel al fijn íets te merken bij jezelf :)

Meis, spannend hè...je NOD is iig voorbij nu dus dat geeft hoop :D Slaap lekker ook!

18. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Hoi meiden ik kwam even kijken hoe het met jullie gaat en wow wat veel zwangeren deze maand! Leuk!!! @dames op rood balen ik zit ook alweer in ronde 7 en sta nu op de december lijst. Mja zit in de klusweek te wachten op mijn ei, altijd positief spannend die periode. @zwangeren hartelijk gefeliciteerd ben super blij voor jullie

19. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hier vandaag wat krampjes heb nog nooit ongi krampjes gehad maar het zullen ze deze x wel zijn dus denk dat ik binnenkort op rood mag jullie horen het van me.
    Dames op rood balen :(

Dames op roze :gefeliciteerd!!!!

20. Madeliefste

Ennnn...ongesteld! Keurig op tijd, but still sucks :(

Deel Deze Pagina