Heyyyy meiden.. Hier ben ik dan eindelijk weer eens. Heb bewust even afstand genomen van alles wat te maken heeft met zwanger worden.. Vandaag mijn nod maar nog geen ongi en vanmorgen nog steeds temp van 37.0.. Spannendddd. Donderdag testen. Ik ga straks bijlezen maar wat zag ik.. Madamev zwanger woeiii feli!
Dames die op rood zijn gegaan, we duimen heel hard dat het volgende ronde wel raak is!!! Hondagirl24, thnx! Jij ook veel succes! Vanmorgen stiekem een restje gedaan (3 dagen voor NOD)....zag een vaag 2e streepje Dus morgen weer testen...spannend!
Goeie morgen meiden, Heb vanmorgen test gedaan, en na 5 min keek ik er op en zag lichte 2de streep.. Zal proberen om de foto bij teposten kunnen jullie mee turen. Na dat ik kids weg heb gebracht haal ik een cb test op wanneer zou ik die beste vandaag kunnen gebruiken, zodra ik moet plassen?
DaThi10, wat vervelend zeg! Duim voor je voor volgende ronde! Knorretjuh, zie een mooi 2e lijntje hoor gefeliciteerd!!!
Oh ik vind het zo spannend. vandaag of morgen mijn NOD heb natuurlijk een cb gedaan die zwanger zegt (eerder gepost) maar ben zo bang dat ik ongi word, zeker na die MA
@knorretjuh ik zie um ook !! zou idd gewoon zodra je moet plassen de test doen... en anders morgen ochtend alvast gefeliciteerd !! ik heb zelf vanmorgen weer getest... niks noppes nada.. dus ik zie het weekend wel weer... 1983mama Jij alweer getest ??? Spannnnnend !!
Nou, ik denk dat ik hier illegaal ben.. Gister NOD maar nog geen tekenen van menstruatie. Zal wel weer een week later zijn.
Dank je wel :-D hopelijk hou ik het vol haha. hier nog geen bloed te bekennen en ook niet het gevoel dat het eraan zit te komen! heel spannend allemaal.
Willen jullie op de weekendlijst of op de testlijst? Ik doe alleen de testlijst, mocht je daarop willen geef dan aan wanneer je gaat testen en op hoeveel dpo je zit
Sorry, Eslin, werd verbeterd door computer. WEEKENDTESTERS 15, 16, 17 november Vrijdag: Zaterdag: Eslin 14 dpo Mira2014 16/17 dpo Familievdlaan 15/16 dpo Zondag: Juf1985 12dpo
Ja die testdrang hè, lastig.. Ik ken het zeker na het lezen van ytest haar topic waarin ze na 6 dpo al positief testte, zit nu zelf op 7, ik blijf volhouden..(hoop ik)
Ja verschrikkelijk dit testdrang, ik durf het ook niet aan om vandaag of morgen te testen want met Elize testte ik op NOD zelf pas licht positief, dus kan denk ik vanuit gaan dat nu ook het geval is? Rare vraag misschien, afgelopen maand had ik een cyclus van 25 dagen dus banner er nu ook naar gedaan maar is dan VANDAAG mijn nod of morgen??? twijfel slaat toe. help
Dat is dan morgen, want dat zou anders de dag zijn dat je ongesteld wordt. Of dat je dan wellicht zwanger blijkt te zijn.
Thanks Voel helemaal niet dat mn ongi eraan gaat komen... Heb alleen hele gevoelige liezen dat uitstraalt naar me bovenbenen. Dat heb ik in ieder geval nooit als ik ongesteld moet worden... Ow wat spannend word gek hahahahaha.
Jeeeeetje wat heb ik een hoop gemist.. In ieder geval voor alle dames op roze gefeliciteerd !!!! Super! Voor de meiden op rood Balen zeg! Weet nooit zo goed wat erop te zeggen.. succes de volgende klinkt altijd zo raar.. zeker voor de meiden die al zo lang bezig zijn. Dikke knuf voor jullie.. @Hier, temp nog hoog, boobies nog hugeeee en zwaar. Gelukkig word de pijn eraan wat minder. Vandaag mijn nod als ik uitga van 30 dagen. FF heeft hem anders gezet en ik heb geen ei gevoeld door mijn paracetamol spiegel die ik van de gyn moest maken.. Willen jullie mijn temp kaartje even kijken? Gaat de goeie kant op toch?! My Ovulation Chart