Toch nog roze wat fijn! Meiden gefeliciteerd!! Hier nog geen ongi te bekennen en ook geen gevoel dat het komt heel spannend dus. Ga denk donderdag of vrijdag testen, ben zó benieuwd. Heb op het moment een onwijs stijve onderrug en gevoelige liezen en dat trekt door naar mn bovenbenen. Is dat een goed teken???
@Samantha & Korretjuh: Gefeliciteerd!! @1983mama: Ik zie een streep! Shart86: Ik hoop voor je dat de onderzoeken goed zijn.. Heftig! *knuffel*
@knorretjuh, @1983mama en @samantha: supergaaf! Gefeliciteerd!! Lekker hoor! Vraagje voor Samantha: ik zie aan je banner dat je jezelf op 3 weken en 5 dagen hebt gezet. De CB test geeft echter 2-3 weken zwanger aan, dit komt toch overeen met 4-5 weken zwangerschap? Ben je niet wat verder dan misschien? Ben benieuwd wanneer jij je eisprong hebt gehad.
@Petrouschka Ja ik snap het zelf ook niet helemaal want heb gewoon mijn laatste menstruatie ingevuld en dat was 17 Oktober. Mijn cyclus was 26-28 dagen. Ben dus zelf ook heel benieuwd wat het nu is Heb nu even opnieuw uitgerekend en dan met een cyclus van 26 dagen en dan ben ik nu idd 4 weken en dan 22 juli uitgerekend. Zou dat beter zijn dan?
Samantha, ik heb vandaag getest. Had ook laatste ongi op 17 oktober, cyclus van 27 dagen. Ben uitgerekend op 23-7-2014. Klopt dus wel wat je zei! We lopen dus gelijk op!!! Weet btw niet of ik op de lijst sta: dreamchild, 31 jaar, 2e kindje, vandaag positief getest op nod (12 nov) 6e ronde
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet zo goed, maar het viel mij wel op. Ik weet ook niet of het beter is, maar feit blijft dat je zwanger bent, en dat is natuurlijk nog beter dan beter!!!! Ik merk dat ik echt blij wordt van die mooie testjes van alle zwangere vrouwen, hoop dat ik binnenkort mag volgen!
@Dreamchild Gefeliciteerd wat leuk dat we gelijk op gaan @Petrouschka Als ik mijn echo krijg weten we meer en idd ik ben zwanger en daar gaat het om Hopelijk voor jou volgende week ook een posi test
Wauw weer een paar op roze gefeliciteerd. Tralala ik dacht bij jou dat t ook goed zat! Succes in de volgende ronde. hier nog steeds geen bloed. Wel af en toe krampen weet niet meer wat ik daar uit moet halen eerlijk gezegd. Nu heb ik toch een vraag voor de zwangere dames. Sinds gister en vandaag echt overal jeuk boobs, buik, rug hoofd. Zat zelf te denken aan een allergische reactie. Maar waarvan niks veranderd qua voeding crème was verzachter noem het maar op. Nu is mijn schoonzus zwanger en zei dat het een symptoom kan zijn. hebben de zwangere dames hier ook last van? Ik weet t namelijk echt niet meer. Graag jullie mening ervaring!?
Dreamchild, gefeliciteerd!!! Miich, gisteren betrapte ik mezelf erop dat ik ook meerdere keren op de dag echt jeuk had. Dacht ook al dat het aan m'n kleding lag maar er zaten geen labeltjes ofzo in. Dus denk (en hoop voor jou ) dat dit iets met zwanger zijn te maken heeft. Meer dames last van?
Ik heb daar zelf geen last van, jeuk. Ook niet in de vorige zwangerschap. Maar. Wat de een niet heeft kan de ander wel hebben. Ik merk nu wel dat alles wat ik vorige week had (misselijk, hoofdpijn enz) dat ik dat bij de eerste wel had en dat ik dus eerder had kunnen weten dat het raak zou zijn!
Goedemorgen, ik weet niet of ik hier zomaar binnen mag vallen Ik had afgelopen maandag 11 november mijn nod en al vanaf 1, 5 week ervoor allerlei verschijnselen. Regelmatig misselijk, veel plassen, steekjes in mijn buik aan de linkerkant, vreemde smaak in mijn mond, geen zin meer in koffie. Nu ook mijn ongesteldheid gemist, dus ik weet voor 90 % dat ik zwanger ben, ik voel me ook echt zwanger. Alleen heb ik nu gisteren en vandaag een test gedaan, beiden negatief Moet ik nog langer in spanning zitten!
Dat is niet leuk nikki! Ik bedoel, testen wees gewoon duidelijk. Of laat die ongi doorkomen, zodat je verder kan!
En weer roze!! Fantastisch.. Gefeliciteerd meiden.. geniet dr lekker van.. Nikki, Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt.. maar hey, ik heb hier geleerd, geen bloed geeft moed @Hier: Temp nog steeds 37.1 en ook nog geen ongi Morgen Testen.. woeiiii Ben zo zenuwachtig.. Heb geen geld in huis, heb de pas meegegeven aan manlief, dus ik kan gelukkig ook niet stiekem even test halen hahaha.. Gisteren mijn NOD, enige wat ik heb is die hoge temp, sneller moe en grote boobies.. niet misselijk, geen pijn in de buik zoals ik al maanden heb, eigenlijk voel ik me heel erg goed. Dit is echt nieuw voor mij, aangezien ik al maanden ondraaglijke pijnen heb 3/4 van mijn cyclus. Ik vind het zo spannend
Wow spannend dag overtijd en nog niet ongi en niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Hopelijk hou ik het vol om morgen of vrijdag pas te gaan testen.
Wat veel roze al afgelopen dagen, super gefeliciteerd dames. Hier nog steeds niets. Zaterdag laatste test gedaan en negatief. Temp is zo en ma gedaald, gisteren iets omhoog en vandaag ook weer naar beneden. Denk dat ongie er aan komt maar ja wil gewoon duidelijkheid. Als er zaterdag nog niets is test ik nog wel een keer. FF heeft nu mijn ei verplaatst, tja dan zou ik een week moeten wachten.
He ja ik zie het. Toevallig haha. Heb jij zw kwaaltjes? Wanneer wil jij gaan testen? ik wil niet te vroeg maar ik krijg toch stiekem drang haha, zeker dat ik nog niet ongi ben... meestal komt het altijd s ochtends als ik gelijk op sta. Maar ik voel ook helemaal niks dat ik het moet worden ofzo. Voel alleen me rug en liezen dat uitstraalt naar me liezen, voor de rest vlagen misselijk en veel trek. Ml zegt dat ik heel wispelturig ben (dat heb ik zelf niet door)
Ik voel ook niet zo heel veel.. Vanaf rond mijn ei heb ik enorme zere borsten gehad, word nu ietsjes minder gelukkig maar ze blijven groot.. Verder in de periode tussen en ei en nu soms wat menstruatie krampjes, heel licht.. misselijkheid had ik alleen rond ei, maar dat is bij mij normaal.. Enige waarom ik nu denk dat het weleens raak kan zijn is mijn temp die al 14 dagen boven de 37 is, mijn normale temp is altijd tussen 35.8 en 36.5.. (temp en borsten dus eigenlijk alleen).. Ik ga morgen testen, kan echt niet langer wachten.. En net als jij voel ik ook geen aankomende ongi.. dat voel ik normaal wel degelijk.. 2-3 dagen van te voren..