NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ook ik mag op rood!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh mmmarian, ik ben zo benieuwd! Laat je het morgen ochtend weten?

Familievdlaan natuurlijk ook.

Enne kwaaltjes zegt niks hè! Ik heb ook helemaal nergens laat van behalve moe maar dat heb ik pas sinds een halve week.

Dames op rood dikke knuffel.

@ mosine hoe heb je je eisprong precies berekend? Aan de hand van je vorige cyclussen of door ovu testen / temperaturen. Als je die laatste 2 niet heb gedaan zou het natuurlijk kunnen dat je een langere cyclus hebt dit keer en het bv innesteling is.

3. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik laag het uiteraard gelijk weten.

hier nog geen ongi te bekennen en ook niet gevoel dat het eraan gaat komen heel spannend.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Vandaag ook mijn NOD maar tot nu toe nog niks... Duimduimduim ;)

5. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Volgens mij had ik al eens eerder op je gereageerd. Maar ik zit in precies hetzelfde schuitje. Laatste cyclus was 27 dagen. Zit inmiddels op dag 37 en ben ik 10 dagen over tijd, echter alle pogingen tot testen zijn negatief. Ik heb nog geen enkele druppel bloed verloren en krampen heb ik ook niet, dus dat herken ik niet.
    Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer te testen, de teleurstelling en de daarop volgende frustratie is elke keer groot. Ik wacht nog 2 weken of ik ongi wordt(tot cd 50). Is dat niet het geval dan test ik, is die weer negatief, dan ga ik ook een huisarts op zoeken.
    Ik snap er in ieder geval de ballen van wat er nu gebeurd.

6. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    madameV;16097706

@ mosine hoe heb je je eisprong precies berekend? Aan de hand van je vorige cyclussen of door ovu testen / temperaturen. Als je die laatste 2 niet heb gedaan zou het natuurlijk kunnen dat je een langere cyclus hebt dit keer en het bv innesteling is.[/QUOTE]

Ik ben regelmatig ongesteld (heb de laatste 11 cyclussen opgeslagen) en daarnaast idd een ovulatietest gedaan. Dag na mijn eisprong voor de zekerheid nog een keer getest en toen was mijn ovutest ook negatief.

Zit nu weer met enorme krampen (ken ik helemaal niet, dus moet er even aan wennen)

7. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik dacht dat ik alle pagina's terug had gelezen. ;)
    Ik begrijp je teleurstelling heel goed. Ik heb nu al zoveel testjes gedaan die compleet wit blijven dat ik rustig nog en weekje wacht. Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben, maar ja...dat is geen zekerheid.
    Hopen dat we beide binnenkort een positieve test hebben of ongi worden.
    In ieder geval zekerheid.

8. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Juist, zekerheid wil ik! Klinkt stom wat ik nu ga zeggen, maar ik heb momenten dat ik nu denk, laat me alsjeblieft ongi worden, dat heb ik liever dan dat ik nog paar weken in onzekerheid zit. Ik geloof er niet meer in dat ik zwanger kan zijn. Ik had wel aantal kwaaltjes maar die zijn na 2 weken verdwenen. Ik had toch allang positief moeten testen als ik zwanger zou zijn? Ik heb net zoals jij al zoveel testjes gedaan, zelfs van verschillenden merken.
    Ik wordt hier beetje moedeloos van. Ik ben in ieder geval mijn vertrouwen in mijn lichaam even kwijt.

9. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik weet niet waarom mijn lichaam mij niet ongesteld laat worden als ik niet zwanger ben. Wel weet ik dat mijn lichaam altijd anders reageert dat het gemiddelde. Het zou mijn niet verbazen als ik pas over 1 of 2 weken positief test. Ik kan het nu gelukkig goed van me afzetten, hoewel ik van het weekend ook echt depri werd van de negatieve testen en het uitblijven van mijn ongesteldheid.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

10. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Ik ben ook al flink chago geweest meerdere momenten, dus dat herken ik wel. Ik heb nu al meerdere verhalen gelezen dat meiden soms wel 3 weken na hun nod pas positief testte. Dus blijkbaar is er hoop. Maar ik durf niet hard te hopen. Ik heb het erg druk met verbouwden/ werk en huwelijk regelen, dus voldoende afleiding, waardoor ik er niet continu mee bezig ben.
    Zat ook te denken dat de stress in mijn geval een rol kan spelen.
    Ik duim voor ons beide Mosine. Hou me op de hoogte.

11. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ohhh dames, ik hoop zo dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.. Zo lang overtijd, en nog geen duidelijkheid.. weet hoe het voelt!! Dikke knuf..

@hier, manlief was gisteren later thuis, en het nadeel van de pinpas inleveren om geen test te kunnen halen, is dat de winkels dicht waren haha.. Straks een test halen, en dan vanmiddag testen..
    Nog geen ongi hier, en nog steeds een temp van 37.1 !!

12. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Hallo dames,

Ik *mag* weer op rood. grrr op naar de volgende ronde.

voor de dames op roze, geniet ervan :)
    Voor de wachtende nog veel succes :)
    Voor de dames op rood, balen op naar een volgende ronde.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh Marian damn! Je stelt het wel uit zo he! Je maakt me wel nieuwsgierig!

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    haha mij ook! en je temp lijstje is ook ergggggg mooi!
    Duimen voor je!!

X Joyce

15. 1983mama

1983mama Lid

11 nov 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hele dikke knuffel voor de dames die op rood zijn gegaan!

Voor de dames die nog moeten testen, succes!

16. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik heb ook niet getest want moest om 5 uur plassen en plaste zo met mn slaperige kop in de wc ipv potje hoe stom.

Maar goed hier ook nog steeds geen ongi! en ook niet het gevoel dat het eraan komt.

17. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland
    hier ook nog geen ongesteldheid voel ook niet dat het er evt aan zit komen. Ik had dinsdag getest die was negatief. We wachten af.

18. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Ik mag op rood :(

19. Engeltjes

Engeltjes Lid

4 dec 2012
    95
    0
    6
    Nederland
    Weet iemand hoe betrouwbaar de testen van de action zijn? Ik mag van mij gynaecoloog niet meer testen met de kruitvat testen omdat die vaak snel positief testen terwijl dit niet altijd t geval is. Of heeft iemand nog andere merken die fijn zijn?

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Engeltjes om te testen of je zwanger bent zijn de action testen wel "ok" denk ik .. maar gebruik ze niet om te zien of ze oplopen..
    Hebben mij erg onzeker gemaakt.. ze verschillen erg met elkaar in uitslag (ene test wat gevoeliger dan de ander van action)

Deel Deze Pagina