NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ja hebben wij zelf ook enorm over zitten denken hoor.. Maar ik had toch wel 2 of 3 keer dat het echt aan het vloeien was.. lang niet zoveel als anders maar toch.. ik kijk het ff aan, en anders voor de zekerheid ergens volgende week toch nog een testje ofzo.. al is het alleen maar om die onzekerheid weg te halen

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik ben ver van mijn originele datum verwijderd, maar ik mag voorzichtig op roze!!! NOD was op 11/11.. Maar pas vanochtend licht positief getest!

3. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0

gefeliciteerd!!!!

4. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dat kan inderdaad. Mijn NOD was 2 september. Op 3 september werd ik ongesteld (8 dagen lang :(). Twee dagen niets en toen opnieuw veel buikpijn en bloed. Dit was 13 september. Ik bleek zwanger, maar ben die avond het vruchtje verloren. Ik was dus eigenlijk helemaal niet ongesteld geweest en helaas een miskraam.

5. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    He bah wat een verhaal :(

Pfff.. nou ik ga het afwachten.. Ik ga nergens vanuit.. dan kan het alleen maar meevallen

Temp nu 37.4.. ik weet dat die gedurende de dag altijd oploopt, maar ik bedoel.. kom op.. 37,4 voor mijn lijf? Onmogelijk haha..
    misschien behoor ik wel bij de dames waarbij de temp pas zakt na een week ofzo deze cyclus.. ;)

6. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    nou we zijn dr uit, we gaan zodra we een test hebben weer testen.. al is het alleen maar om zeker te zijn :D

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mmmarian heb je goed! Je weet het maar nooit, en het is ook alweer een aantal dagen geleden dat je hebt getest toch?

@ Claudia gefeliciteerd! Maar zo laat zit je toch niet in je cyclus als ik je andere rondes zie zit je ook 2 x ruim boven de 40. Heb je een foto? Ik hou van meekijken hahahaha! Super gefeliciteerd! Weet je ook wanneer je eisprong etc is geweest?

8. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ja was afgelopen donderdag.. en toen zagen we echt een heeeeeeel licht streepje.. zo licht dat je de test moest bewegen dus kan ook zomaar een voorgedrukte zijn.. we gaan het meemaken.. ik wil gewoon zeker weten dat het een nieuwe ronde is

9. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Ik mag helaas ook op ROOD , wel eindelijk duidelijkheid en toch wel een mooie cyclus van 30 dgn zoals ik meestal heb. Voor onduidelijk wanneer ik nu mijn ei gehad heb. Deze maand ga ik meer ovutesten gebruiken om te zorgen dat ik zeker weet wanneer ei is.

10. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

Ik mag ook op rood dames :(

11. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Juf1985 nog getest vanmiddag? Duim voor je voor positieve test.

12. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Juf1985: Ik zie een streepje!

@Claudia88: Gefeliciteerd!!

13. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Gm meiden,

@juf1985 ik zie duidelijk 2 de streep, spannend !!! En neeh het is niet tevroeg voor cb test. Kijk naar mij 3 dagen voor NOD getest met kvt maar was echt tuurstreepje, paar uur later cb test gedaan en die gaf duidelijk aan zwanger! Suc6 meid en hou ons op de hoogte!

Had gehoopt op meer roze hier.. Jammer dikke knufff all
    Alle roze dames gefeliciteerd!
    Zo nu even rustig met kopje thee terug lezen, Gr. Knorretjuh

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hey meiden,
    Gister getest met de cb en zei niet zwanger, nu denk ik toch dat ik tot vanochtend had moeten wachten. Gister toch te veel gedronken, grote kop thee, rivella, oeps :), en nu vanochtend de andere test gebruikt, en weer eenzelfde streepje, heel ietsjes donkerder. Ga woensdag weer testen en als het dan oploopt, wat waarschijnlijk wel gebeurt, ga ik vrijdag de andere digitale doen, had er 2 in 1 gekocht. Kan het dus nog niet helemaal geloven dat ik zwanger ben of juist dat ik niet zwanger ben,;), ik denk wel dat ik hier op deze nod ronde verkeerd zat.

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh juf je houdt het wel spannend hoor! Ben benieuwd!

16. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    nou idd.. ik word ook wel nieuwsgierig Juf :)

Ik ga straks ff testje doen nog.. ik blijf maar zo moe, temp nog steeds boven de 37 (niet direct na opstaan, dan is die 36,8) maar om half 12.. zoals ik mijn hele cyclus heb getempt.. Boobies nog steeds huge, gelukkig doe ze niet meer pijn.. ook al weet ik dat er grote kans is dat de test negatief is, ik wil het zeker weten..
    Want die temp en daarbij de verschijnselen.. ik weet het nog zo net niet..
    Ik ben net eens gaan stoeien met de temperaturen in mijn FF, en als ik hem 2 graden lager houdt, verzet die mijn ei steeds een dag verder.. dus ik wil op mijn lijf vertrouwen in plaats van mijn temp curve, en dat is de ei pijn die ik voelde op dag 23 (ei kan idd later geweest zijn door mijn AB kuur in het begin van mijn cyclus).. Rot cyclussen ook altijd van mij.. geen ene maand zekerheid en geen ene maand is hetzelfde.. bah!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En en en? Nog getest?

Temperaturen is ook lastig. Geloof dat je er ook niet echt op mag en op kan vertrouwen als je op verschillende tijden doet en al bent opgestaan. Je moet dan echt elke ochtend op hetzelfde tijdstip doen nog voordat je uit bed stapt. Bij mij was het daardoor wel heel duidelijk

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja klopt, alleen je basale temperatuur geld.. temperatuur overdag zegt niets.
    Dus alleen bij wakker worden meteen tempen, elke dag zelfde tijd.
    Zie dat je je FF lijstje veranderd hebt MMMarian?
    Was eerst 36.5 voor 3 dagen geloof ik?
    Probeer vast tijdstip (ook weekenden!) aan te houden als je eisprong doormiddel van tempen wil opsporen.
    Hopelijk hoeft het niet meer en ben je gewoon lekker zwanger!

X Joyce

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@madamev en mmmarian, i know, vind het ook heel spannend nog...:)

20. Eslin

Eslin Lid

29 sep 2013
    42
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik mag trouwens nog op rood. Gister zoals verwacht ongesteld geworden. Wordt zo moe van die langen cyclussen. Gelukkig was ie iets korter dan de vorige..

Deel Deze Pagina