NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Rond 25okt is mijn NOD. Nee, nog nergens last van. Moet zeggen dat ik dat bij geen van de 4 miskramen heb gehad tot week 6 daarna is het drama ;)

Ja, op wat eet/drink gewoontes na dan, ineens zin in paprika chips en koffie die ik niet meer lust. Maar wel pas aan het einde van de cyclus.

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Lekker aan de klus dan! Haha!!

3. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Weten jullie wanneer je de ovulatiepijn voelt? Is dat voor, tijdens of na de eisprong?

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hij kan meer knallen. Maar zou al lekker aan de klus gaan :D

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik moet 13november naar de gyn...
    Was naar de ha gegaan ivm wisselende lf, veel bloedingen tussen ongi's in en ook wisselende ongi in hoeveelheid.
    Moest voor een echo, maar in het zkh zeiden ze dat ik dan op de irr. menstruatie poli hoor.
    Is consult van 40min, gesprek, echo, inw onderzoek....
    De hele rataplan...
    En de ha liet ook meteen ml z'n zwemmers onderzoeken, dus na deze week moet ml ff 3 dgn rust houden en dan wat inleveren....
    Hoop niet dat de MMM al uitnodigend naar ons staat te zwaaien...

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik voel voor m'n ovu een opgeblazen, zeurderig, pijnlijk gevoel in m'n onderbuik. voel de ovu zelf niet....

7. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mag ik ook vragen waarom je dat niet wil?
    Bedoel dan heb je wel meer duidelijkheid als dat je nu steeds loopt af te vragen of je ei nu wel of niet is geweest als je hem niet voelt.

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik was de ronde na de HSG zwanger! Hoop ook dat het raak voor je is deze ronde. Wel fijn dat er niets naars uit kwam...

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Ik heb echt GEEN ovulatie pijn... Keuze stond er niet bij maar je hoeft dus niets te voelen.

10. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    ben je wel vaker zoveel dagen ongesteld of is dit de eerste keer?

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn keuze staat er ook niet bij ;)
    Als mijn ei rechts sprong voelde ik hem en links niet. Het is bij mij een stekende pijn die ineens op komt zetten.
    Rechts zat ook endo, misschien dat dat er iets mee te maken had dat ik hem daar wel voelde. Geen idee hoe dat nu is na de laparoscopie want heb nog geen normale cyclus gehad daarna :(

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik hoop dat je nog je eitje kan vinden deze cyclus :) 29dagen zou mooi zijn toch ;):D

13. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    @ Dayna en Mamalicous
    Ik wil niet aan de ovulatietesten om dat ik het allemaal niet wil forceren en te veel mee bezig wil zijn. Ben bang dat dat gebeurd. Ik had ook tot nu toe geen behoefte aan ovutesten. Tot nu toe ben ik er ook niet continu mee bezig in mijn hoofd(met zwanger worden bedoel ik dan), dat vind ik prettig en wil ik het liefst ook zo houden. Maar waarom mijn berichtjes dan zullen jullie denken. Omdat deze cyclus opeens allemaal anders loopt dan normaal en merk dat ik daar nu onzeker van wordt. Dit is niet mijn eerste menstruatie na pilstop. Mijn cyclus is nog niet stabiel (42-36-33-27) De laatste cyclus was opeens 6 dagen korter en dat kwam totaal onverwachts en nu duurt dus het bloed verlies al 9 dagen, terwijl normaal de laatste druppels oud bloed op dag 6 max 7 al verdwijnen. Dus ja... mijn berichtjes komen nu uit onzekerheid voort en hoop hier wat steun/ hou vast te krijgen door tips en adviezen of geruststellingen.

14. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    #214 Mamalicious30, 16 okt 2013
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
    lieverd, ik bedoel het niet verkeerd he. Ik heb niks gezegt over ovu testen. Maar uh, wat ik zeggen wil. Heb je veel bloedverlies elke dag of weinig? Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Ik was namelijk bij mijn laatste cyclus ook langer ongi dan normaal en dat bleek innestelingsgsbloeding te zijn, ik was zwanger! Helaas misgegaan...

15. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mijn advies zou dan zijn zodra je ongi opgehouden is het even om de dag te doen tot je 10dagen voor je langste cyclus zit.
    Denk dat je dan de meeste kans hebt.
    Bij mij is mijn ongi de ene keer 3/4dagen en de andere keer 6/7dagen. Valt ook weinig over te zeggen.
    Denk zolang het niet langer als 14 dagen duurt je je niet te druk over moet maken of je moet echt nog veel bloed verlies hebben, dan zou ik de ha bellen.

16. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Gelijk heb je meid, ik snap het wel, ik gebruik ze zelf wel, maar heb maar 1 setje, omdat ik het gewoon eens uit wil proberen. Altijd nieuwsgierig naar nieuwe dingen.
    Las in een ander draadje dat na een half jaar het wel zo ongeveer stabiel moet zijn, en dat is bij jou al bijna. Hoop dat je ongesteldheid gauw over is.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiske, ik slik al 5 jaar de pil niet meer en ook mijn cyclus is niet stabiel.
    Mijn gyn adviseert geen ovutesten, niet temperaturen en om de 2 dagen of om de dag van minimaal dag 10 tot dag 22 en liefst die periode ruimer nemen. Dat moet volgens haar succes op leveren.

Edit: inmiddels al 6 jaar

18. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    @Mamalicous. Ik had direct op Dayna als op jou gereageerd. Dayna had het wel over ovu testen. Dus het was een samenvoeging van antwoord.

Maar nee de eerste dagen was het een redelijke normale hoeveelheid bloed verlies. Ik voelde het niet aankomen en was ook super verbaasd bij het eerste heldere bloed op mijn wc-papiertje. Zondag en maandag was het opeens heel(hoop maandverbandjes er door heen gegaan) veel met menstruatie krampen en afgelopen dagen weer een dezelfde hoeveelheid als de eerste dagen. Op deze manier ben ik het dus niet gewend. Ik heb ook geen zwangerschapstest gedaan omdat ik voor mijn gevoel duidelijk menstrueer. Dit lijkt me veel te veel als het om een innesteling zou gaan, dat is daarom ook niet in mij opgekomen en zwanger zijn al helemaal niet met zoveel bloed verlies. Maar volgens jou zou dat kunnen?

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    29 dagen klinkt goed!! 280 dagen (40 weken x 7 dagen) klinkt beter :D

20. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    @ Mart. Zoiets had ik ook bedacht om te gaan doen. Echter is morgen dag 10 en ik verlies nog steeds bloed. Dat zie ik toch niet echt zitten om seks te hebben terwijl je menstrueert. En daarbij komt ook nog kijken dat ik zometeen de nachtdienst in ga en daar zaterdag uitkom dus ik tref mijn vriend zeer weinig. Maar goed. Ik hoop dat het zaterdag het bloed verlies klaar is en dan maar het klussen oppakken.
    Dank meiden. Normaal ben ik vrij nuchter en nu opeens bevangt de onzekerheid me, weet ook niet goed waar dat ineens vandaan komt

Deel Deze Pagina