NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    En Juf?? :)

2. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Blijft nog steeds spannend, pff, drie testen gedaan met even vage lijntjes. Zondag, maandag en vandaag 1. Heb nu kruidvat gekocht morgen en vrijdag mee testen en zaterdag de cb als ik durf..

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik duim voor je hoor!! :)

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik duim ook nog steeds voor je!

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Oh meiden, ik ben net zo geschrokken, ik had zoveel bloedverlies. Ik ben zo bang dat dit een miskraam is, aangezien ik de afgelopen dagen vage testjes had. Mijn huisarts heeft pauze tot kwart over 1. Ondertussen maak ik me vreselijk zorgen.

6. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeme, wat erg. Weet je al wat? Kon je gelijk terecht? Laat ff wat weten okey?

Dikke kus

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Huisarts gebeld, kan nog beide kanten op. Heb ook nog geen stolsels gezien oid, dus is nu echt heel erg spannend. Ik heb in totaal 4 testen gedaan met 4 vage positieve testen die na water ook nog bleven staan. Ik dacht eerst dat ze misschien vals positief waren, maar 4 keer, dat kan toch bijna niet? Ik moet dus afwachten, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed zit ( nergens op gebaseerd). Wordt nog steeds vervolgd, helaas. Dit is echt zo stressen.

8. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    @juf dikke knuffel hoop dat het goed gaat..xxx

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop voor je dat het goed zit, maar daarintegen een bloeding kan bij de beste zwangerschappen ook voorkomen hoor. Maar je maakt het wel erg spannend als laatste van de lijst.

Ik hou je in de gaten.

xxx

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks Samantha, en kitty. Enne kitty als het aan mij ligt hoeft het ook weer niet zo spannend te zijn,:)... Ben weer iets van de schrik bekomen, weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, toch iets positiefs... Zal over paar dagen weer hier reageren, en jullie kunnen me ook altijd pben...

11. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @juf1985; ik duim voor een goede afloop. Bloedverlies kan altijd voorkomen. 4 vals positieve testen bestaat echt niet. Die zijn gewoon positief, maar wellicht is er iets met de innesteling niet goed gegaan. Dat kan natuurlijk... Toch duim ik dat het bloedverlies stopt en dat alles goed gaat.

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik geloof dat het klaar is, hele nacht krampen gehad dat ik er zelf wakker van werd. Nu wel stolsels erbij, op naar de volgende ronde.

13. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel mee, heb erg met je meegeleefd Juf1985. Heel jammer dat het zo is geëindigd. :(

Virtuele knuffel en heel veel succes voor de volgende ronde!

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks rumour, knuffel is aangekomen hoor. Heb vandaag ook hele dag ontzettende kramp gehad ( dat je het liefst de hele dag in foetushouding wil liggen) en best veel bloedverlies. Had de lijst liever anders afgesloten, kan al wel positief denken dat ik blijkbaar wel zwanger kan worden. Verloskundige weet er ook van en we houden nog even contact.

15. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Achjee juf weet ff niks tezeggen, vanuit hier ook dikke knufff liefs Knorretjuh

16. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Thanks knorretjuh, nu hopen op een plakbeeb de volgende ronde..

17. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Was aan het spelen met het lijstje.. heb namelijk 2 keer per dag getempt om te zien of het gelijk opliep met het begin van de cyclus zeg maar.. maar goed, heb hem nu in de ochtenden gezet, en laat het zo maar staan :) Ik temp nu elke ochtend direct na het wakker worden.
    Ik bleef van die vage lijntjes houden, dus hou het op indrooglijntjes/voordruklijntjes, en mijn temp is nu ook overdag niet hoger dan 36.8 en dat was eind vd cyclus wel zo, altijd boven 37.. Anders maak ik mezelf gek :p Cyclusdag 12 zit ik nu, dus we zijn alweer druk aan de klus hihi..
    Hopelijk word de decembermaand onze maand, merk dat ik nu wel wat ongeduldig begin te worden.. :(

18. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    he bah!! Een dikke didi knuffel vanuit hier!

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ehm.. dames... voorlopig mag ik toch op roze :( Raar maar waar....

20. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het goed gaan!

Deel Deze Pagina