Hmm vanmorgen weer wat bloedverlies nadat m'n ongi eigenlijk al 2 dagen was gestopt. Irritant! Cyclus is echt goed van de leg door de vmk, hoe vroeg het ook al misging. Bizar eigenlijk zeg... Hopelijk houdt de bloeding snel weer op, en is het 'gewoon' zo'n rare tweedelige menstruatie zoals ik ook de eerste keren had nadat mn dochter was geboren. En dan hopelijk deze ronde wél een eisprong... (en hopelijk niet terwijl ik net in 't buitenland zit voor werk, pfff).
@ Mart, dat zijn mooie testen op een rij en de laatste is echt een knaller. Dus dat wordt flink aan de klus. Hier ook al vanaf zaterdag begonnen met testen en heb nu net weer een gedaan en nu maar even afwachten tot het roze wegtrekt. Ik gebruik ook de testen van Z&W vind ze erg duidelijk en hoop ook binnenkort die knaller te krijgen. Groetjes Kitty
@ lix thanx voor het bijwerken! zou je mijn nod naar 5 november willen zetten? madameV 24 jaar jaar nod 5 november 1e kindje zat al heel lang in het vorige topic. mijn cyclussen zijn erg lang. nu heb ik al vanaf donderdag positieve ovu testen dus ik ging er zo half vanuit dat ik mijn ei net wel of net niet had gehad. maar vandaag is ie knaller dan knal! dus ik ben blij dat ik eindelijk duidelijkheid heb! dit keer word mijn cyclus dan wel 47 dagen maar goed. ben blij dat ik zekerheid heb iig.
@ mart eigenlijk dus hetzelfde als jij! alleen had ik dat al vanaf donderdag en iets donkerder streepjes als jij, dat je echt twijfelt of dat hem is nu hebben we zelfde nod!
We gaan echt gelijk op, spannend! Veel plezier vanavond Thnx Dayna: we maken het maar weer (verplicht) gezellig vanavond.
Fijn dat de lijst weer geupdate is Mijn Nod klopt niet op 4 november, is sowieso eerder, maar weet niet exact dus laat t maar gewoon staan. Hoop iig voor die tijd een positieve test te showen
@lix, mijn nod is 13 november bedankt voor het bijwerken van de l ijst. Mijn ongi is weer voorbij, dus op naar roze!
Wat een knaller mart! Hier vandaag toch ook maar een testje gedaan en een vaag streepje. Gisteren zag ik al vruchtbaar slijm. Deze maand dus toch maar testen gehaald voor meer duidelijkheid. Hopelijk gaan er veel op roze deze maand!!!
Hoi mag ik mij ook weer melden? Mijn NOD zal rond 5 november zijn. Deze ronde ook begonnen met ovutesten. Vanaf dag 7 begonnen met testen omdat mijn cyclus de laatste tijd steeds wisselde. Hele tijd blanco maar zaterdag (dag 12) ineens een knaller die donkerder was dan de controlestreep. Gisteren was de streep er ook nog maar wel al weer wat lichter. We hebben zaterdag ook geklust en hoop vanavond nog een keer te kunnen klussen. Hopelijk is het deze ronde raak.
Zo, vandaag weer begonnen met ovutesten. Ben benieuwd wanneer me eitje komt! Vandaag ook begonnen met tarwekiemolie, hopen dat het werkt! Mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga ik naar de huisarts. Maar hoop dat dat niet hoef!
Clown12, als zaterdag je eisprong was dan is je nod toch 2 weken later rond 2 november? Tenminste zo reken ik..maar misschien is jouw lf langer?
Hier net mijn zus op visite gehad. Vertelde dat ze er deze week achter is gekomen dat ze zwanger is. Heel dubbel gevoel. We hebben in juli samen de zelfde dag een curettage gehad. Waren even ver ongv. Ik wil ook gewoon zo graag Mijn temp was 0,4 hoger als gisteren trouwens, dus dat is wel weer positief We wachten het maar weer af. Zou wel weer super zijn als we tegelijk zwanger zijn en nu wel allebei goed.
Maar als ik zaterdag een positieve ovutest heb dan springt het eitje toch pas binnen 24-48 uur? Dan zou het dus 3 of 4 november zijn. Meestal was mijn cyclus zo dat als ik op zaterdag ongi werd, mijn volgende ongi ook op zaterdag zou zijn. Nu is alleen de afgelopen 2 cyclussen die dag verplaatst naar dinsdag. Vandaar dat ik uitga van dinsdag 5 november.
Ook ik ben begonnen met ovu testen. Hopelijk krijg ik nu beetje een beeld van de verloop van m'n cyclus. Vrijdag en gisteren getest, beide dagen een licht streepje, die van gister leek wel iets feller te zijn. Ik hoop zo erg dat t deze ronde raak is....
Thanks voor het updaten van de lijst Lix! Echt heel fijn. Ik hoop op heel veel roze deze keer! Succes iedereen!
Hoi dames, Ik mag helaas uit de lijst, begon vrijdag te bloeden.. Ofja, licht roze.. Zaterdag en gister vooral bruin (oud bloed). Dacht dat het een eisprong bloeding was, maar vanaf vandaag bruin en rood, dus ben gewoon ongesteld.. Heel raar, maar denk ontpillen.. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat het een mooie roze lijst wordt!