NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @Kitty Morgen avond is waarschijnlijk ook nog op tijd! Komt goed!

Het is tuurlijk bij iedereen een beetje anders maar ik heb altijd twee dagen een positieve ovulatie test en de dag erna een temperatuur dip, dus eisprong.

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Vandaag weer een knaller test en 36,7 terwijl gister 36,9. Eergisteren gister en vanavond geklust.. Ja best veel I know.. En nu zat er nog druk achter ook omdat m'n schoonouders nog langs zouden komen haha.. Lekker ongemakkelijk als ze staan aan te bellen. Gelukkig op tijd gelukt en nu ga ik ook plaats nemen op het wachtbankje. Een bankje met heel veel roze kussentjes hoop ik.. Ik zeg het in al mn rondes maar ik wil alleen maar roze namen zien meiden!! We kunnen het!

Ps ik zou je niet te veel zorgen maken over of je wel een ei heb meid.. De vriendin van mijn broer zou geen eisprong hebben wegens haar cyclus van soms meer als 100 dagen en ik ben nu toch al tante van een neefje en een nichtje.. Dus ik zou er niet standaard van uit gaan.

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Hè get Kitty! Wat een naar gevoel kan dat dan geven... Morgenavond lukt vast! En dat is ook nog op tijd... Mijn gyn zei altijd: om de dag dan zit je altijd goed...

Maar ik snap dat t een lastig vervelend gevoel geeft...

4. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo dacht ik ook. Maar veel raden mij aan om vandaag ook te klussen. Maargoed een nachtje goede rust voor ml kan ook geen kwaad. Dan kan hij er morgen weer tegenaan met optimaal zaad.

Xxx

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx ryanne! Ik neem aan dat je het tegen mij hebt :)

Klus nog f door voor de zekerheid en dam ga ik vanaf zondag lekker met mijn dikke komt definitief op de wachtbank zitten! Want dan heeft het toch geen zonder haha

6. 3S3

3S3 Niet meer actief

Balen meid, maar nu niks meer aan te doen, hopelijk is je man morgen fit genoeg om er weer voor te gaan!!

7. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha ja ik heb het tegen jou;) pf heb zere boobs door m'n ei. Ik ben vreemd volgens mij, ik ben altijd misselijk tijdens m'n eisprong en m'n borsten zwellen helemaal op en doen pijn. Horen normaal bij zwangerschapskwaaltjes maar zijn mijn ei kwaaltjes.

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha duidelijk ik heb ook last van mijn borsten maar dat komt meer van het vele geklus haha!

Mijn temp was vanochtend weer 0.1 omhoog yes! :D dat je daar al zo blij mee kan zijn. Had namelijk 36.5 net en dat heb ik nog nooit gehad. Maximale was 36.4 maar toen had ik een feestje gehad + gedronken.

9. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Ik dacht twee dagen positieve ovu testen te hebben gehad (22-10 en 23-10). Gisteren geen kans gehad om te testen. Tot op heden nog geen temp verhoging. Temp blijft beetje tussen 36,6 en 36,9. Kan ik daaruit concluderen dat m'n ovulatie nog niet geweest is? Strax nog maar eens een testje doen denk ik.

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Dolfie ik hoorde gister van een zwangere dame dat haar temp voor de ei sprong/ met de eisprong / en na de eisprong allemaal ong hetzelfde was. Dat heeft mij wel een beetje gerustgesteld dat ik me er iig minder druk om maak

11. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ dolfie, madameV Houden jullie je temperatuur op internet bij? Ik vind het moeilijk mee te denken met jullie omdat ik geen kaartje zie....

Vaak wordt beschreven hoe de perfecte temperatuur curve zou moeten zijn. Maar in het topic van zwangere temperatuur kaartjes kun je zien dat er heel veel mogelijkheden zijn. Houd moed!

12. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Als jij dan vreemd bent, ben ik het ook:p. Ik heb ook enorm pijnlijke, opgezwollen boobs en last van misselijkheid na mijn eisprong.

13. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Hier is mijn temp kaart. Weet niet of je hem kunt zien.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ perzik. Ik hou het bij in de ff app. Weet niet zo goed of en hoe ik dan een link kan geven?
    Heb hem net bijgewerkt en ff geeft nou ook dinsdag een kruis aan ( waar ik zelf ook vanuit ging )

15. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Ik hou het ook bij op ff, maar zag daar nog geen kruis. Vul ook alleen maar de temp in, overige gegevens niet. Ook bij BB nog geen ovu datum verschenen.

16. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ dolfie Ja, ik kan je kaartje zien! :)

Je zegt dat je op 22-10 en 23-10 positieve ovulatie testen had. Dat is dus in het kaartje dag 14 en 15. Daarna een kleine verhoging en vandaag een kleine verlaging. Ik kan nog niet echt duidelijk zeggen aan de hand van dit kaartje of je je eisprong al hebt gehad.
    Nog even een paar dagen door temperaturen.

Temperaturen is, helaas, een methode die pas achteraf informatie geeft.
    Maar je bent goed bezig!

17. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Oke, de FF app...
    Misschien 1x inloggen op de gewone pagina? Je hoeft maar 1x een link te plaatsten in je handtekening en dan loopt dat gewoon door. Kun je weer door met de app... ( denk ik...)

Goed dat je een kruis had!:) En ook op de dag dat je hem zelf verwachte! Jheee!

18. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zouden jullie eens een blik willen werpen? Ik vraag me af of het de goede kant op gaat en of ik goed denk dat ik m'n eitje goed heb gevoeld.

My Ovulation Chart

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @kaas, ik heb er geen verstand dus kan je niet verder helpen.

@love1990. ik heb nu ook gevoelige borsten vanaf mn eisprong maar vorige ronde stopte het na 4 dagen na mn ei. Nu heb ik het tot op heden. Heb jij het ook helemaal tot aan je Nod? Ik heb wel het idee dat dit veranderd is na mn miskraam, ik heb andere klachten tijdens mn cyclus. Ken mn eigen lichaam niet meer :)

20. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier zijn al meiden die bijna mogen testen.....hoop op veel roze deze maand.

Ik bezig met ovu testen dus voorlopig nog niet eens op het wachtbankje.

Deel Deze Pagina