NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Pff nog 9 dagen!! Maar ga 5nov pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben... :p duurt lang.....

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

De vorige twee ronden had ik gevoelige borsten tot 7/8 DPO, ik zit nu op 10 DPO en nog een klein beetje last van, ik heb er nu niet de hele dag last van maar vooral 's avonds worden ze erg gevoelig!

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben tegenwoordig de hele cyclus misselijk. Is begonnen na de narcose. Dus dat zegt niet zoveel bij mij
    Probeer deze ronde een beetje los te laten op hoeveel DPO ik zit, hopelijk maak ik mezelf dan minder gek.
    Het duurt altijd zo eindeloos die 2 weken.

Gisteravond voor de zekerheid nog even gezellig gemaakt. Zat terug te kijken en wij houden altijd even een break na positieve ovutest, maar dit Kerr dus langer door gegaan. Hopelijk met succes!

4. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Oke, nou zit nu ook op 7/8dpo ben benieuwd of ik het na het weekend ook nog voel, en of het een goed teken is of niet:)

5. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

hallo dames,

ben nog een beetje zoekende op dit overweldigend grote forum maar probeer een beetje mee te kletsen.

mireille, 39 jaar, aangenaam. wij zitten in ronde nummer euhhh, 11 geloof ik, voor een kindje samen. we zijn een samengesteld gezin met bij elkaar opgeteld 5 kinderen (oudste 24, jongste 12) waarvan ik er drie heb gebaard. mijn oudste zoon wordt zondag alweer 18 ha ha dus als ons nog een kindje gegeven is, is het met recht een nakomertje.

in maart, juni, juli en september hebben wij helaas vier vroege miskramen gehad. iedere keer vóór 5 weken zwangerschap.

ik ben nog niet zo'n held met alle afkortingen die jullie gebruiken. nod en dpo heb ik inmiddels opgeslagen, ik weet wat een bbz is en ik vermoed dat vmk een vroege miskraam is?? wat dat betreft staat ons tellertje helaas dus op vier. :(

anyway, ik wil graag proberen om hier een beetje te komen meeschrijven. mijn nod is 2 november. vorige week zaterdag overduidelijk m'n eisprong gevoeld, een halfuurtje na een gezellig welkom thuis voor m'n vriend ha ha. zwanger wórden lukt ons doorgaans wel, zwanger blijven daarentegen is een tweede. erg beangstigend. want ik voel van alles en de kans dat het raak is, is best groot. maar daarna volgt meteen de gedachte "maar het gaat toch weer fout"....... wil niet zo negatief zijn, maar soms overheerst het verdriet om het verlangen.

6. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    @ Kaas: jij en ik zitten op dezelfde NOD 6 november, heb jij je ei vandaag gevoeld?

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo iedereen,

Mireille74, welkom op dit forum en wat vervelend om te horen dat het wel tot 4 x mis is gegaan. Ik hoop voor op een plakbeeb.

Hier na een teleurstelling van gister is de moed er weer in. Net weer een ovutestje gedaan en wederom nog steeds een knaller, yeahhh.
    Mijn temp is het zelfde gebleven op 36.6 net als gister dus me ei is nog niet gesprongen volgens mij. Al heb ik wel last van mijn rechteronderbuik die erg gevoelig is een soort van ongi gevoel. Dus dat gaat niet lang meer duren voor dat tie springt.;)
    Dus vanaaf wordt het zeker klussen.:p

Madamv ik las dat ff je sprong heeft gevonden wat fijn.:D

En de rest die bezig zijn met testen hoop ik dat jullie net zo'n knaller mogen krijgen als ik heb. Zie foto's.

En de meiden op het wachtbankje nog ff volhouden.

xxx

Bijgevoegde bestanden:

8. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    @ Mirreile: welkom :)
    @ Kitty: succes hihihi

Zelf heb ik alleen nog gebruik gemaakt van de ovutest, maar zoals ik bij de meeste dames is het verstandig om ook te gaan temperaturen...

9. Mireille74

dank je wel kitty en veel plezier vanavond ha ha! zijn jullie al lang bezig?

dank je wel isabella!

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit is voor ons nu ronde 4. Maar ben deze ronde begonnen met ovutesten en een templijstje bij te houden. En dan echt om de dag te klussen in deze periode. Had het idee dat ik hiervoor een paar keer me ei had gemist. En daarnaast is mijn cyclus nogal wisselvallig tussen de 25 en 28 dagen. Dus op me cyclus kon ik ook niet op vertrouwen. Heb nu met deze maatregel veel meer grip. Wat ik persoonlijk erg fijn vindt.

xxx

11. Mireille74

als je niet veel zicht hebt op wanneer je eisprong is kan ik me dat goed voorstellen inderdaad... ik merk meestal een dag of twee, drie van tevoren wel dat m'n eisprong eraan zit te komen. m'n cyclus ligt tussen de 27 en 30 dagen zo'n beetje. m'n vriend is wel veel weg voor het werk dus er wordt weleens een eitje niet benut maar dat is dan niet anders, tja. we proberen het geen obsessie te laten worden.

12. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jup, 6 november, inderdaad. Ik heb volgens mij mijn ei woensdag en nog een beetje donderdag gevoeld. Maar nu heb ik wel nog last van waterig slijm.. dus ik hoop echt dat ik hem niet gemist heb, want manlief is sinds maandag weg...

13. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    @ Kaas, ik hoop dat je hm niet hebt gemist.

Afgelopen din avond een knaller van een ovutest, de avond daarvoor voor het laatst geklust.
    Ik heb sinds maandag beetje last van menstruatiekrampjes, meestal kan ik mijn ei best goed voelen maar dit keer kan ik er geen touw aan vastknopen hihihi.

Dus we wachten vol spanning af :)

14. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ja, dat heb ik dus precies hetzelfde..

15. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Mireille74 welkom! Ik kan begrijpen dat je die angst hebt zeker gezien jou ervaringen. Hoop dat er snel een blijft plakken.

Volgens mij zijn de meeste dan wel gek ryanne hier ook altijd gevoelige boobs tijdens en na ei sprong tot de nod dag. Heb een leer meegemaakt dat ze extreem gevoelig waren en mn twijfels had. Helaas toen toch ongie geworden. Ik zie het op dit moment niet als een teken van zwangerschap!

Hier alleen in een moeilijke situatie... moet een mri laten maken voor me rug nu hebben ze hem ingepland voor a.s. dinsdag een week voor ik kan testen. Nu zit ik zal ik hem verschuiven of toch doen. Na ruim 1.5 jaar vrees ik dat het weer niet raak is en ik gewoon de mri kan laten maken. Aan de andere kant denk ik weer stel dat het nu goed zit dan verpest ik het misschien door een mri te laten maken...

ik maak mezelf knettergek vandaag :(

16. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik wil ook graag op de lijst! :)

MommyOwl, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje - NOD 4 nov.

En om alvast lekker optimistisch te zijn, zet ik mijn gegevens lekker in het roze :p

17. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zou het verschuiven tot na je NOD.. Gewoon voor de zekerheid. Het zou pijnlijk zijn als je straks wel zwanger blijkt en stel je voor er gaat wat mis, dan geef je jezelf de schuld er van.

18. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Welkom mireille. Wat heftig al 4 miskramen. Had de huisarts een idee of ze verband hadden met elkaar? Hopen op een goede afloop dit keer! Ja die afkortingen heb je zo door haha;)
    Het is fijn om je spanningen, vragen, frustratie en blijdschap te delen merk ik, vooral als je je omgeving niet te veel mee lastig wil vallen. In mijn omgeving weet bijna niemand dat we er mee bezig zijn. En m'n vriend kijkt altijd heel moeilijk als ik het over temperaturen of dpo etc heb. Dan zegt hij, het is heen hogere wiskunde.. Wacht maar af tot je ongesteld moet worden. En dan denk ik hmpf.. Je snapt de spanning niet haha;)

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    @miich: Ik zou het ook even uitstellen tot na je nod. Dan heb je 100% zekerheid.

Hier aardig wat krampje aan de rechterkant. Vooral als ik iets te hard ga zitten dan voel ik het goed. Ik denk dat me ei op springen staat. Als ik nou maar vanavond niet te laat ben met klussen. Heb eergister nog wel geklust maargoed het blijft altijd een onzeker verhaal voor mij. Wel weer een tweede piek vanochtend op de ovu.

Mijn planning is dan ook vanavond en dan nog een keertje over 2 dagen te klussen voor de zekerheid. Ik ga morgen nog een keertje testen om te kijken of de piek al is gedaald.

Tot hoelang testen jullie na de piek? En klusplanning? Mee eens? Ook mensen met deze krampjes?

xxx

20. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ Mireille74: Welkom! Heftig hoor, 4 keer vmk:(. Hopelijk gaat het dit keer wel goed!

@miich: ik zou het ook even uitstellen voor de zekerheid..

Zijn er meiden die al last hebben van mega-misselijkheid? Ik ben sinds gistermiddag helemaal niet lekker. Gisteravond en vannacht veel overgegeven en vandaag heb ik alleen wat thee en toostjes naar binnen kunnen krijgen. Nu ben ik wel maagpatient en in het verleden wel vaker last gehad van dit soort perioden, maar sinds een aantal maanden krijg ik hiervoor medicijnen en heb ik er geen last meer van gehad.
    Dus misschien toch..........? Of kan je niet in zo`n vroeg stadium misselijk zijn?

Deel Deze Pagina