Na de piek test ik normaal gesproken niet. Klussen om de dag dan heb je meer kans zeggen ze in het zk maar zelf niks van gemerkt.. persoonlijk denk ik wel dat je goed zit je kan uiteraard morgen kijken of de piek minder word. have fun tonight hihi
Haha, zo reageert VL hier ook regelmatig. Vanavond gaat hij op stap.. Dus ik zeg: niet te veel drinken, morgenochtend mag je weer namelijk.. hij: 'nou, ik weiger nu al'. Ik: 'Je geest weigert misschien, maar iets anders steigert'. (Flauw, maar vond mezelf heel grappig vanmorgen om 6.30 @soto: Dat zou erg vroeg zijn..Denk zelf dat je last heb van je maag of een griepje onder de leden hebt.. hoop natuurlijk dat het een andere reden heeft afwachten! @mireille: welkom en wat vervelend dat het al 4 keer mis is gegaan. Mag ik vragen wat je leeftijd is, aangezien je al een zoon van bijna 18 hebt? @kitty: als je vanavond nog klust ben je niet te laat hoor. Je ei is toch ongeveer 12 uur na springen vruchtbaar? Moet goed komen! Misschien springt ie nog wel iets later!
Hey dames, Wie ploft er met mij op het wachtbankje? Mijn laatste cyclus was 23 dagen en daarvoor 32 dagen....terwijl normaal ik een cyclus van 26 dagen heb. Dus het is wel weer spannend! Reageer niet zoveel hier want wil het zo goed als mogelijk loslaten n er niet te veel mee bezig zijn.
Dank jullie wel meiden voor jullie adviezen. Af en toe kan ik zo onzeker zijn en ben ook blij dat er zo'n forum is als deze waar je effe je ei in kwijt kan. (haha ei). Ik heb wel mensen om me heen waar ik terecht kan maar zij weten wel dat we bezig zijn maar niet hoe en wat. Stel dat ik zwanger zou worden dan vertel ik het toch pas later in het stadium. Ik lees helaas zo veel dat het allemaal mis kan gaan en heb dan geen zin om me dan te gaan verantwoorden. En manlief ziet het wel wanneer ik zwanger ben. Hij is er wel mee bezig maar op zijn manier. Terwijl ik bezig ben met ovutesten en de juiste tijden prikken voor het klussen en de eeuwige langdurende nod is hij bezig wat zou het worden, ik hoop een meisje want een jongen hebben we al en dat het gezond mag zijn, welke sport hij/zij gaat doen etc etc. In mijn ogen is dat nog niet ter sprake. Eerst maar eens zwanger worden en dan kijken we verder. Maargoed ik denk dat dit een bekend verhaal is en ben blij om met jullie mee te kunnen praten. Hoe het wend of keert we zitten hier allemaal in het zelfde schuitje en kunnen elkaar een beetje steunen. Erg fijn! xxx
@ perzik ik zou wel willen ( de link geven ) ma via de tel gaat ie vanzelf op de app en onze laptop heeft het deze week definitief begeven, hij deed al slecht, dus dat gaat niet lukken. Maar hoe erg ik gister ook nog twijfelde ivm temperatuur, zo zeker ben ik nu dat ik hem dinsdag heb gehad.. ivm ovu testen temp en het kruis vandaag geeft wel duidelijkheid @ Mireille welkom! Dit word jullie 1e kindje van jullie samen? Als ik goed begrijp 3 van jou en 2 van hem? Heel veel succes! Hopelijk blijft er 1tje zitten! @ kitty ja heb hem definitief gevonden! Al dacht ik dat lichamelijk al wel en qua ovu testen ook maar dat stomme getemperatuur helpt dan f niet meteen mee en dan twijfel ik alweer. Ben normaal helemaal niet zon onzeker typ maar als het hierop aankomt?! @ miich ik zou ook erna doen! Je weet ma nooit! Voor iedereen een knuffel die er 1 wil! Het word al spannend!
dank jullie wel meiden hartendief ik ben 39... ben er ook vrij heilig van overtuigd dat die miskramen aan m'n leeftijd gerelateerd zijn en dat is best beangstigend... hier ook misselijk soto en hoe. sta stijf van de kwaaltjes ha ha. mamamev ja dit zou ons eerste (en enige) kindje worden samen. ik heb twee zoons en een dochter en m'n vriend heeft twee dochters. leeftijden variëren van 12 (mijn jongste zoon) tot 24 (zijn oudste dochter). las net iets over een lijstje, heb m even opgezocht. als het mag wil ik er ook wel bij op ha ha. mireille, 39 jaar, 11e ronde (incl 4vmk) voor een vierde kindje, nod 2 november.
Hay Mareille74 zou je het even in kleur kunnen neerzetten dan valt het op voor degen die de lijst aanpast. Dank je wel alvast. xxx
mireille, 39 jaar, 11e ronde (incl 4vmk) voor een vierde kindje, nod 2 november. krijg nou wat volgens mij lukt t ook nog ha ha
Kitty ben het er helemaal mee eens. Mannen doen het op een andere manier wij vrouwen willen erover praten en mannen reageren nuchter. Vrienden die niet in het zelfde schuitje zitten weten niet goed wat ze moeten zeggen. Hier kun je alles vragen en zeggen dat vind ik ook erg fijn Ik zal het weekend weinig op zp zitten voel me helemaal niet lekker al 2 dagen vreselijke hoofdpijn. Nu lekker weekend en rustig aan doen
Op dag 15 heb je een mooie temperatuurdip en daarna een stijging. Nog even een paar dagen door temperaturen en dan kun je een goed beeld krijgen. Als je temperatuur hoog blijft gaat het de goede kant op en kun je spreken van dat je op CD 15 je eisprong hebt gehad.
Oke, jammer! Als je het zelf maar goed kunt zien. Fijn dat je nu zekerheid hebt! Ja, temperaturen is leuk maar wel jammer dat het achteraf pas zekerheid geeft en niet op de dagen dat je wil weten of je ei is gesprongen! haha
Ja idd perzik! We willen een iPad gaan kopen misschien morgen nog. Dus wie weet doe ik de link komende week vind het wel fijn als er mensen zijn die mee kijken haha
Dat is echt super vervelend ik heb ook pas geleden barstende hoofdpijn gehad 2 dagen achter elkaar. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Geniet lekker van je weekeinde en rust lekker uit dat helpt ook veel. Ik hoop dat je snel weer wat lekkkerder voel. Veel beterschap toegewenst. xxx
Gister aan de klus en posi ovu.... Vandaag nog lage temp en nega ovu dus waarschijnlijk vandaag de 'jump'. Vriendlief vond t eigenlijk wel genoeg geweest. Ik zei: neeeh, vandaag moet je zien als de kers op de taart... Als de kers op de taart??! zei hij.... Ik ben benieuwd.... Mireille, welkom
Mijn ei komt eraan, gisteren Omowit, vandaag al duidelïjk licht streepje. Net morgen ga ik een weekend alleen naar zee! Vandaag klussen en zondagavond is hopelijk goed en anders maandagavond ook nog! *vind ik stiekem leuk*