NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Dayna balen meis!!
    Madamme v ik krijg ook je chart niet geopend..

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En nu? ;)

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Lastig zo'n iPad. Nog f uitvogelen haha

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wil iemand mijn nod veranderen naar 12nov. Iui is iets later dan dat ik eerst had berekend.

5. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dayna balen :(

MadameV Je hebt een linkje gebruikt die iedereen ziet als zn eigen kaartje.. ik zie dan ook mijn eigen kaart.
    In FF ga je rechtbovenin met de muis over "Sharing" .. dan krijg je een dropdown menuutje, daarin klik je "Get Code" aan, dan op die pagina pak je de allerbovenste code die onder "Your Charting Home Page Web Address:" staat.
    Dan word het linkje naar jou kaartje gestuurd.

Over het invullen van de temperatuur.. als je elke morgen om dezelfde tijd je temperatuur meet kan je het ook invullen om die zelfde tijd, dan zullen de rondjes dicht blijven, geen open rondjes.. die krijg je alleen als je temperatuurtijd afwijkt van normaal, bij sleep deprived/slapeloze nacht.

Als je t pas later invult kan je nog steeds de temperatuur zetten op de tijd dat je t daadwerkelijk opmeette. Succes!

X Joyce

Edit: Je kaartje werkt nu MadameV! :D

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx pharilla! Ga het morgen f uitvogelen. Moet nu weg.

Het was ook dat ik elke dag wel zelfde tijd temp maar dat ik het later invulde. Vandaar dat de rondjes open waren. Nu ik geen tijd heb ingevuld zoals bij de rest zijn ze weer dicht. ( tging per ongeluk dus )

Zal morgen mijn kaartje f tonen thans voor de uitleg:)

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ik bedoel dat je de tijd van wanneer je tempt in kan vullen.. maakt niet uit wanneer je t zelf in vult. :)

X Joyce

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    En je moet bij een eerste posi test uitgaan van een eisprong na 12-48 uur. Bij een tweede positest zal de tijd korter zijn dus waarschijnlijk vandaag je eisprong...

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Bij mij werkt je link wel... Ik weet alleen niet wat je vraag is. Het ei wat ie aangeeft klopt volgens mij wel.

10. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @madame, Ach, ik zie nu waarom bij mij de link werkt... Er was al uitleg geweest.

@hier, gister kreeg ik vl niet zover maar temp was nog laag vanmorgen dus denk vandaag ei. Vanmiddag nog ad bak geweest. Nu denk ik wachten. Vanaf cd 11 tm cd 20 om de dag sex gehad... Zal t voldoende zijn?????!

We zijn er wel een beetje klaar mee nl...:)

11. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Nu wel madamev, heel duidelijk een mooie kruis. Duidelijk heat wachtbankje. Jouw temp gaat net als bij mij momenteel erg langzaam omhoog. Ik ben benieuwd morgen ochtend of dat tie verder omhoog gaat. ;)

Over hoeveel dagen is je nod?

12. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat zou best kunnen want ik heb nog steeds last van mijn rechterzij. Echt een stekendgevoel en ggisteravond tijdens het klussen was het ook erg pijnlijk. Zal er wel bij horen denk ik. Ik sla vanavond een keertje weer over en dan zondag nog een keer.
    Dan hebben we het vanaf cd 10 om de dag gedaan tot gister. Zit wel goed denk ik. Xxx

13. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik denk van wel hoor. Heb zelf vanaf cd 10 om de dag geklust tot gister en doe zondag er ook nog bij voor de zekerheid. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies.xxx

14. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    Vandaag roze afscheiding gehad! Hoop is gevestigd op een innesteling

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @Kitty, thanx voor reactie! Misschien dat maandag er nog in zit maar ik denk dat ik het hierbij houd;)
    Dan kunnen we naast elkaar op t wachtbankje ploffen... Hopen de aankomende twee weken beetje normaal te doorstaan. De eerste week gaat vaak wel hè, maar die laatste :(

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Madame: Je temp stijgt gestaag hè?! Bij een zwschap blijft je temp iig hoog. Soms zie je bij een zwschap een trifasisch patroon, maar dat hoeft niet perse.
    Open rondjes krijg je ook bij tempen op een ander tijdstip dan gewoonlijk (zie mijn kaartje. Dat is omdat ik onregelmatige tijden werk;))

@Bloem: Eerder is altijd goed :D

@Dayna: Hè bah :( niet leuk :(

@Boesje: Dat ligt er een beetje aan...als je een lange piek hebt met hoge lh gehaltes, kan het zijn dat je tweede positieve test echt je piek is en kan het dus nog steeds 48u duren. Het probleem met ovu testen is dat je niet weet waar je in je piek zit als ie positief test...

@Hier: heb veel last van de stress die ik afgelopen week had op werk :( Ben vandaag af en toe ineens mega chago en emo....hopelijk voel ik me morgen weer wat beter...

17. 3S3

3S3 Niet meer actief

Wat is de afkorting cd eigenlijk?
    Die kan ik nergens vinden.

Wij zijn al bijna 3 weken om de dag aan het klussen, wel vermoeiend zeg pff haha.
    Vorige cyclus had ik een paar dagen flink veel afscheiding (wit en heel dik)
    Nog nooit eerder gehad trouwens.
    Deze ronde bijna niks juist..
    Gister bij het klussen was ik zó droog, dat het eigenlijk niet lukte hihi, vl heeft uiteindelijk zelfs een nat washandje bij gepakt :D
    Snap er echt niks van, kan dit betekenen dat de vruchtbare periode voorbij is of hoeft dat niks te zeggen?
    En zou het normaal zijn dat ik die dikke witte afscheiding deze ronde helemaal niet gehad heb?
    Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft op mijn stomme vragen maar word er een beetje hopeloos van haha sorry!!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @3s3: CD = cyclusdag
    Het kan zijn dat de vruchtbare dagen geweest zijn (kan ook kloppen met je cyclus denk ik). Maar kan me ook voorstellen dat je lijf mss 'op' is als je al zo lang om de dag klust. Je zou via de apotheek of online preseed glijmiddel kunnen kopen. Dat is 'veilig' voor de zwemmers en is een heel fijn glijmiddel.
    Het slijm/vocht in jou zorgt namelijk ook voor een goed klimaat voor de zwemmers, en als jij bijna droog bent, is dat niet optimaal voor de zwemmers...
    Overigens is speeksel en water niet goed voor de zwemmers...maar aangezien je wrs je vruchtbare dagen al gehad hebt is dat niet zo erg meer...

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja wel leuk dat onze ei vandaag misschien wel is gesprongen. De pijn is bij mij nu minder geworden. Dus ik denk dat tie is gesprongen. Who nows haha. Wanneer is jouw nod? Ik heb nu mijn laatste cyclus van 28 dagen gepakt. Maar zou ik dan nu een langere cyclus hebben? omdat me ei later is. Ik heb echt geen idee.

Voor mij is dit de eerste maand dat ik naar me ei aan het zoeken ben. En dat ik temp.
    Jij een idee?

20. 3S3

3S3 Niet meer actief

Dankje Lix!! Ben benieuwd..

Ik heb op 22 en 23 oktober heeel klein beetje roze gehad bij afvegen, dus al zou dat een innesteling zijn geweest ben ik vandaag veel te vroeg met testen geweest.
    Ik wacht nu denk ik gewoon een week of anderhalve week even af voor ik weer ga testen :)
    Heb jij al een kleintje of ook bezig voor de 1e?

Deel Deze Pagina