Hier blijft mijn temp ook hoger. Op de kaart van ff is een kruis verschenen. Hebben op dag 1 nog geklust, hopelijk is dat genoeg geweest... Ik ga proberen mijn kaartje erbij te zetten, maar weet niet of t me lukt... Fijne dag allemaal... En waai niet weg
Nou net een testje gewaagd en die was negatief. Baal echt want had er echt een goed gevoel over deze ronde! Maar ja, misschien was ik gewoon te vroeg.
@tralala; shit man; heftig!! En toen? Goedaardig hoop ik??? Hier komt de positieve test eraan. Zou het 'voldoende' kunnen zijn als wee straks en morgen klussen? Laatste maal was nl vrijdag! Schaam schaam maar blijkbaar doen we toch ergens wat mis na 13 maanden
Goedemorgen Ik haak even in voor wat 'steun' Zondag mag ik pas testen en dat is nog 3/4 dagen voor mijn NOD. Bij mn andere twee kindjes was het de eerste ronde raak zou 3x scheepsrecht zijn? De ene dag voel ik van alles en ben ik overtuigd, de andere dag denk ik weer neee joh je denkt het alleen maar. Wachten duurt zo ongeloofelijk lang en dit is pas de eerste ronde @Mamsie 86 morgen of overmorgen nog maar een test wagen kan zijn dat je toch iets te vroeg was..
Ik wil er graag bij ! NOD normaalgezien rond 7 november, maar denk dat het alweer niks zal zijn... Tepels doen nu (5 dagen na eisprong) alweer pijn, maar had dat vorige maanden ook en ben echt nog niet zwanger geweest... Jij82, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje
@ DSM: Nee was toen helaas kwaadaardig. Maar gelukkig is het na de 2e keer helemaal weggehaald. Inmiddels alweer 3 jaar geleden, voel me prima en sta onder strenge controle van de dermatoloog. Ik werk nu in een ziekenhuis buiten mijn woonplaats en mis soms wel de handigheid om 'even' te kijken naar mijn bloeduitslagen oid hihi. Enne, wat een vette positieve test!! Veel klus plezier! @ Vintage Rose: Balen he dat het wachten zo lang duurt. Wat een mazzel heb jij gehad dat het de vorige keren zo snel is gegaan. Onthou, 3x is scheepsrecht.. we duimen vanaf hier! Ik zit in het zelfde schuitje! NOD ongeveer volgende week woensdag!
@Tralala89 Ja ik heb een aantal vriendinnen in de MMM dus ben me zeer bewust van het geluk dat wij hebben gehad. Deze ronde dag 9 1x geklust en op dag 13 eisprong. Kleine kans maar ik weet uit ervaring (kijkt naar zoon) dat dat bij ons dus zomaar kan Ik duim ook voor jou al kwaaltjes?? @Jij82 Wil niks zeggen ik heb bij mn dochter helemaal niks bijzonders gevoeld en was toch echt zwanger Houdt de moed erin!
Ps ik hou me maar voortdurend met namen bezig doe ik toch iets wat met zwanger zijn te maken heeft haha
Hoi dames! Mag ik er ook weer bij. Mira2014, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD onbekend, maar ik hoop toch ergens in deze periode
Ik heb ook al een jaar in m'n hoofd welke namen voor een meisje en voor een jongen. Heb een boekje met 10.000 namen inclusief de betekenissen er achter.. Just in case
Oeh het is echt al bijna weer november! Zijn er al vroege testers? Ik ben sinds vrijdag weer begonnen met ovutesten.. Nu hopen op een knaller. Vorige keer op dag 17, hoop nu mijn ei iets eerder te hebben. Verder ben ik erg druk, dus niet echt tijd om persoonlijk te reageren :s sorry!
@ Vintage Rose Op wat ochtend misselijkheid (maar dat zou wel erg vroeg zijn, misschien een aankomende buikgriep?) en veel duizeligheid (als ik even iets langer wacht met eten) na geen kwaaltjes. Maar dat roze bloedverlies van vorige week maakt het zo spannend. Door mijn onregelmatige en lange cyclus kun je er geen peil op trekken. Jij al kwaaltjes? En bij je vorige zwangerschap?
Over roze verlies: kan dat echt heeel weinig zijn, of zou dat toch echt redelijk veel moeten zijn? Beetje domme vraag misschien, maar ik heb het vorige week 2 dagen achter elkaar gehad (super weinig hoor)
Spannende tijd voor velen van ons met al die testen! Ik ben deze maand ook maar eens begonnen met temperaturen. Vrij nieuw voor mij. Vreemde uitschieter vandaag, op cd 15. Voorheen was mijn ovulatie rond cd 16 of 17. Maar normaal was ik ook maar 5 dagen ongesteld, nu 9 dagen, waarschijnlijk ivm vleesboompje. Willen jullie eens meekijken? Ik lees graag jullie ideeën/ reactie. Dan begin ik het misschien wat meer door te krijgen. Hopelijk werkt de link hieronder. my ovulation chart
@ mamsie dikke knuffel! Maar het kan nog zeker. Overmorgen weer een testje? @ DSM je weet nooit precies wanneer het klussen wel of niet genoeg is, lees het bericht onder de joune van vintage rose, je kunt ook gewoon heel erg geluk ermee hebben. Zaadjes kunnen in goede omstandigheden wel een week blijven leven. Wij hebben vorige ronde ( eerste ronde met ovu testen ) heel bewust geklust op de goede dagen en toen was het ook nog niet raak dus dat hoeft niet altijd wat te zeggen. En dan nog een vraagje aan jou gewoon uit nieuwsgierigheid hoor! Waarom werkt je vriend niet mee op de goede dagen? Je gaat er toch samen voor? @ dolfie heb f na je chart gekeken, ben nog niet echt zo'n kenner want dit is mijn eerste ronde temperaturen, maar ziet er goed uit toch? @ Mira en jij82 welkom! @ tralala, spannend dat roze verlies! Heb ik vorige ronde ook gehad 9dpo, helaas werd ik alsnog ongi maar het geeft wel hoop! @ 3s3 toen ik dat vorige ronde had, iets bloedverlies was dat helder rood, maar 2 x een veeg Bin het afvegen was het, meer ook niet, heb toen ook op internet zitten zoeken. Innestelingsbloeding kan, helderrood zijn, kan roze zijn, kan bruin ( oud bloed ) zijn, kan een paar druppels zijn tot een paar dagen licht verlies. Dus wat dat betreft is alles mogelijk. @ vintage rose ik ga ook zondag testen! Zit dan net als jij 11 à 12 dpo. Zelf dacht ik nod dinsdag maar ff heeft het kruis op woensdag gezet. Iemand nog een idee of het überhaupt kan dat ik vanaf 3 à 4 dpo al grotere en pijnlijke borsten heb? Of kan dat pas na de innesteling en verbeeld ik het me en doen mijn tepels gewoon nog pijn van het vele geklus hihi!
Inderdaad erg spannend!! . Gisteravond heb ik gelukkig weer eens kunnen eten, maar vanmorgen werd ik na een slok koffie toch weer misselijk (kon `t niet laten om te proberen), maar niet hoeven spgen gelukkig. @mamsie86: balen van de negatieve test, maar misschien net iets te vroeg? Ik zou `t overmorgen weer proberen, hopelijk dan 2 streepjes!
@ petrischaal heb even gekeken, kan zijn dat je ei is geweest? Je merkt het gauw genoeg als je nog een paar dagen doortemp, of je temperatuur hoog blijft. Doe je ook aan ovu testen? Heb eerlijk gezegd ook niet helemaal een idee eriver
Dank jullie wel, lief dat jullie meeleven En MadameV ik heb vanaf mn eisprong tot nu echt erge gevoelige borsten, toenemend en dat heb ik 1x eerder zo erg gehad, bij de zwangerschap van mn dochter. Daarom dacht ik ook echt dat ik wel een licht streepje zou hebben. Maar ben niet helemaal zeker van wanneeer mn eisprong was, had donderdag de 17e een positieve ovutest, maar zaterdag ook een knaller en vrijdag op zaterdagnacht wakker geworden van steekjes. Dus het kan best zijn dat ik nu 5 dagen voor Nod zit en dan ist niet zo heel gek dat hij negatief is. Er is nog een beetje hoop Soto, balen dat je steeds zo misselijk bent maar als het positief nieuws betekent is het misschien niet zo erg. Hoop t voor je! 3S3, ik heb weleens roze verlies gehad, beetje roze slijm dacht toen ook dat het innestelingbloed kon zijn maar was ongesteld geworden. Bij mn 3 zwangerschappen niet gehad. Hoop dat het bij jouw wel positief nieuws betekent! Hoor je wel vaker! Namen, durf ik niet meer over na te denken. Pas als ik een kloppend hartje op de echo ziet. Ps, heb vanmorge nieuwe testen besteld dus kan woensdag pas testen en dan zijn we weer 2 dagen verder..hoop t zo!!!!!!!!!!!!
Hallo allemaal, ik mag opgeschoven worden van 9 naar 10 november. Madeliefje1987, NOD 10 november (ipv 9 november)