Hij heeft raar maar waar altijd al wat minder libido gehad maar afgelopen weekend het living plafond ook geverfd met 3 lagen. Intensief werk want hebben een vrij grote living maar toch Op 5 minuten kan de klus geklaard zijn denk ik dan To much information hihi
Volgens mij kan dat al, dat heb ik wel eens vaker gehoord zo snel.. Nog een vraagje: is er altijd bloedverlies bij innesteling?
Zijn er al vroege testers? Ik moet me echt inhouden om niet te testen! Mijn nod is zaterdag (ongeveer) en ik had twee dagen na eisprong al licht bloedverlies dus ik had mijn kans deze ronde al een beetje opgegeven. Maar na een paar dagen is het bloedverlies gestopt. Verder heb ik zere en grote borsten, vlagen van misselijkheid en soms wat duizelig. Ik ga echt proberen om t/m dit weekend niet te testen... Hopelijk hou ik het vol!
@ mamsie thanx! Ik krijg hoop hahahaha! Schoof net mijn stoel aan bij de tafel en dan schuurt de tafel er iets langs en aargghh! Nooit zo gehad. Wel eens gevoelig maar zo?! Hoop dat het een positief teken is. @ DSM hahaha zo denk ik ook altijd. Als je je er f toe zet is het ook zo klaar als het een moetje is gelukkig denkt vl er net zo over. Willen het allebei te graag!
@ sotto bloedverlies bij innesteling komt zelden voor. Bij 1 op de 5 gemiddeld. Maar doordat ongi bij sommigen lichtjes begint, hopen velen natuurlijk dat het innestelingsbloed is. Vandaar dat er zoveel over wordt gesproken. Maar het hoeft dus lang niet altijd. @ Nova ben benieuwd! Je hoort ook bij 1 van de eersten!
Dankje! Ik heb ook al een paar dagen na eisprong pijnlijke borsten. En naar mijn idee ook groter, weet niet of het mogelijk is maar denk van wel!!
@tralala: oei, melanoom is niet niks! hoe gaathet nu met je? @beccy: als je temp zo hoog blijft heb je een trifasisch patroon! dat is een heel goed teken!!! wanneer wil je gaan testen? @petrouschka: ik denk dat jouw ei gister is geweest. als je temp morgen en overmorgen hoog blijft zal ff een kruis zetten op zondag.
Ladies vraagje: Eerder gaf ik aan dat ik een stekende pijn richting mijn lies. Nu lees ik op het net dat dit bandenpijn kan zijn... NOD 6 november... Zijn hier meerdere die hier last van hebben....
Hallo meiden, Jeme ik heb ff een aantal pagina's terug moeten lezen wat is er veel afgekletst sinds gister avond. Gezellig hoor! Ik las dat al heel wat dames dichter bij het test moment zijn gekomen en de drang steeds meer wordt en de kwalen beginnen, spannend! Een negatieve test zegt nog niets zo voor de nod dus hou even vol en wie weet wordt tie over een paar dagen toch posi, ik duim ervoor. Hier vanochtend weer braaf op tijd getempt en mijn temp is van 36.7 naar 36.8 gegaan erg goed teken dus. Hierdoor heeft ff de kruis gezet en heb ik afgelopen vrijdag op mijn tweede knaller van een ovu een eisprong gehad (cd15). Daarnaast hebben we vanaf cd 9 om de dag geklust tot cd 15. Moet goed zijn denk ik. Ik zit nu officieeel op 3 dpo en dus definitief op het wachtbankje. Al twijfel ik nu wel dat ik in plaats van een cyclus van 28 een cyclus van 29 dagen heb. Aangezien mijn ei op cd15 is gesprongen. Iemand een idee? @ madamev: net als bij jouw kaartje steig ik ook langzaam. Maargoed we steigen. xxx
@ LIX Het gaat nu goed!! Al 3 jaar geen enkel teken van onrustige moedervlekken oid. Blijft toch altijd spannend! @Kitty1981 Spannend, veel succes met wachten!!
Meiden, mag ik hier op de lijst?? Ik stond in 16-39 november nod, maar vanochtend positieve ovulatietest en daarmee is mijn nod rond 13 november, bij jullie dus! 2,5 week geleden miskraam gehad en ben heel blij dat mijn cyclus zich weer op lijkt te pakken! lasas, 28 jaar, ronde 13, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, nod 13 november. Ik ga even wat teruglezen! Allemaal veel succes deze ronde, op naar mooie lijst
Hoi dames. Mag ik ook nog op de lijst? Mangolein, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde, nod 10 nov. Ik had eigenlijk met mijn man afgesproken dat ik niet te veel zou gaan forummen deze keer... Bij de eerste kon ik bijna niks anders meer doen, maar ik denk dat ik me nu wel in kan houden. Hoewel het me hier wel weer heel gezellig lijkt.. . Ben benieuwd naar de eerste testers aankomend weekend!
Sinds vanochtend, misschien gisteren, maar daar ben ik me niet heel bewust van.. Het was een drukke dag gisteren, hahaha, dan heb ik niet veel tijd om dingen te voelen. En jij?
@Tralala89 nope bij beide niet. Later in de zwangerschappen wel zoals bekkeninstabiliteit (rolstoel) en 16 wk hoofdpijn bij zwangerschap van mn zoon. Ik heb nooit geen innestelingsbloeding oid gehad maar bij de zwangerschap vd tweede WIST ik het gewoon. Ik zei tegen een vriendin let maar op vandaag over een week test ik positief en dat was ook zo @MadameV Oee spannend! Jij ook zondag!! Ik vrees dat ik ergens s nachts wakker wordt en me niet meer kan inhouden haha @Isabella Ja hoor steken in je lies kan heel goed bandenpijn zijn.
Hallo! Kan ik hier nog bij.. Ik dacht dat ik op de grens of na 15 nov zou zitten, maar ik heb gewoon bij mijn tweede meting gisteren meteen een gezichtje op mijn ovu test - had pas rond a.s. vrijdag verwacht. Spannend!! Ik verwacht dat mijn NOD dan op 11 november is, aangezien de kruidvat testen niet betrouwbaar worden geacht hier begin ik opnieuw, maar nu met CB. Liefde1978, 35 jaar, 3e ronde, 2e kindje, nod (rond) 11 november.
Dat wisselt op het moment Het ene moment denk ik ja hoor mag barsten als ik niet zwanger ben om het volgende moment weer te denken welnee nog een keer zoveel geluk dat kán gewoon niet. Misschien wordt mijn gevoel wat duidelijker naarmate ik dichter bij mn NOD zit ik zit nu pas 6DPO dus kan nog alle kanten op En jouw gevoel? Wanneer ga je testen?